Gå til innhold

MENN, normalt at dere tørker dere med klesplagg etter runk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg syns det er eklere fordi håndklær vasker vi på 60 eller 90 grader, mens vanlig tøy vaskes normalt på 40.

Her i huset har vi ikke klær liggende å slenge på gulvet, det som skal vaskes går i skittentøyskurven og klær som er brukt, men ikke skal vaskes henges opp. Bruker håndklær eller papir etter sex. Samboer kan bruke papir etter runking, men som regel spruter han faktiski do og han har aalltid gjort det.

Anonymous poster hash: 407f5...569

Så en annen her også kommentere at han spruter i do... Må helt ærlig si at jeg hadde reagert mer på om kjæresten min gikk å fullførte i do, enn å bare tørke opp etterpå..

Men si at han tørker seg på boxeren da, den vasker du jo forhåpentligvis på varmere grader enn 40?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ekkelt. Kjøp en pakke Kleenex å sett på nattbordet.

Anonymous poster hash: 0bdc9...af4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes et håndkle er helt greit, for det vaskes på 60 grader. Men en T-skjorte, som kanskje vaskes med andre bluser o.l., på bare 30-40 grader? Det ville jeg syntes var ekkelt. Undertøy må jo vaskes på 60 grader for å drepe alle bakteriene, så da antar jeg det samme gjelder for sæd.



Anonymous poster hash: e15e4...47c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes et håndkle er helt greit, for det vaskes på 60 grader. Men en T-skjorte, som kanskje vaskes med andre bluser o.l., på bare 30-40 grader? Det ville jeg syntes var ekkelt. Undertøy må jo vaskes på 60 grader for å drepe alle bakteriene, så da antar jeg det samme gjelder for sæd. Anonymous poster hash: e15e4...47c

40 grader vask er nok til å drepe/fjerne alle bakterier og celler som lever på/i kroppen.

Anonymous poster hash: a488c...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hopper av i svingen, så hvis det ikke er handuk liggende på soverommet, bruker han gjenre en t-skjorte. Ser ikke problemet, blir jo reint når man vasker klærne. Han bruker jo de ikke før de er vasket.



Anonymous poster hash: 66499...34b
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 grader vask er nok til å drepe/fjerne alle bakterier og celler som lever på/i kroppen.

Anonymous poster hash: a488c...c52

Nei, når det gjelder underliv, så er det 60 grader.

Anonymous poster hash: e15e4...47c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hender at jeg lar det gå i et plagg, f.eks. en underbukse eller trøye, MEN, da går det plagget rett i maskinen etterpå! Lar det for pokker ikke ligge å slenge, og å fortsette å bruke underbuksa som nettopp har blitt brukt som runkeklut er iallefall uaktuelt. Blæh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...