AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #61 Skrevet 27. februar 2015 Å finne menn med stor pikk er enkelt, for det merker du ganske kjapt. La oss si, en lav mann (ca 170 cm og der omkring), tynn som ei fjøl, ikke noe særlig å se på, men arrogant og selvsikker til tusen, jepp, pikk over 20 cm. Dette som ett eksempel. Mannfolk legger mye av sin selvtillit rundt sitt eget kjønnsorgan, så denne er 90% treffsikker. Om du ikke får selvsikkerheten hans til å henge på greip, finner du grunnen til hvorfor i buksa hans. Anonymous poster hash: 3685a...930 Dette stemmer!!! Min erfaring også!Anonymous poster hash: 03f3a...ee4 1
Gothminister Skrevet 27. februar 2015 #62 Skrevet 27. februar 2015 Dette stemmer!!! Min erfaring også!Anonymous poster hash: 03f3a...ee4 Det stemmer like mye som enkelte menn sa før. Kvinner med store lepper rundt munnen, har fete fittelepper. 1
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2015 #63 Skrevet 27. februar 2015 Det er slik ja, hvor gammel er du, 13? Ja min er så liten at jeg knapt ser den. Du er virkelig et gullkorn du. Nei, jeg er godt over 30 år. Jeg sier det ikke for å være frekk. Jeg sier det heller ikke fordi penisstørrelse betyr noe for meg, men jeg sier det fordi veldig mange menn er veldig opptatt av dette (se bare på alle penis-trådene her inne). Du vet, en mann med stor tiss er ofte dårlig i senga også. Han trur det holder å bare stappe den inn. Som om stor tiss var et talent, eller noe. Og så tulla jeg litt med deg. Nå tar du igjen på en måte som gjøre at jeg mistenker at den er større enn hva jeg først trudde Anonymous poster hash: 3685a...930
Chizue Skrevet 27. februar 2015 #64 Skrevet 27. februar 2015 Du får lage en kontakt annonse, hvor du skriver at alle menn må sende bilde av pikken sin slik at at du vet hva du får
Gjest Bond Skrevet 28. februar 2015 #65 Skrevet 28. februar 2015 Tråden ryddet for kontaktannonser. Bond, forumansvarlig
Gothminister Skrevet 28. februar 2015 #66 Skrevet 28. februar 2015 Nei, jeg er godt over 30 år. Jeg sier det ikke for å være frekk. Jeg sier det heller ikke fordi penisstørrelse betyr noe for meg, men jeg sier det fordi veldig mange menn er veldig opptatt av dette (se bare på alle penis-trådene her inne). Du vet, en mann med stor tiss er ofte dårlig i senga også. Han trur det holder å bare stappe den inn. Som om stor tiss var et talent, eller noe. Og så tulla jeg litt med deg. Nå tar du igjen på en måte som gjøre at jeg mistenker at den er større enn hva jeg først trudde Anonymous poster hash: 3685a...930 Jeg er en godt voksen erfaren mann. Dette med at størrelsen ikke betyr noe er en bløff. Selvsagt betyr størrelsen på kukken noe. Men de fleste menn er godt innenfor det normale og en normal kukk vil kunne tilfredsstille en normal kvinne. Men å si til en mann som stiller med 10 cm i erigert tilstand at det holder, er en løgn.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2015 #67 Skrevet 28. februar 2015 Det burde kanskje vært "leter etter en stor pikk med mann på". Anonymous poster hash: 4255c...420 2
Konghung Skrevet 2. mars 2015 #68 Skrevet 2. mars 2015 En dame kom bort å sa at hun så på låret mitt at jeg var velutstyrt... 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #69 Skrevet 2. mars 2015 Stakkars deg som er så løs Glad jeg er trang Anonymous poster hash: 4865d...b09
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2015 #70 Skrevet 2. mars 2015 Stakkars deg som er så løs Glad jeg er trang Anonymous poster hash: 4865d...b09 Ja du har sikkert ei mus mange jenter kan drømme om, hehe.Anonymous poster hash: fac17...25a
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #71 Skrevet 6. mars 2015 På NAKEN-Huk om sommeren ser du massevis med nakne mannfolk.<br />Mange andre fordeler: Fint vær og du kan reise rett fra jobb med Buss Nr. 30.<br />Du trenger ikke tenke på bikini. Du får ikke hvite bikinifelt.<br />Deilig vind overalt.<br /><br />Alle er mer avslappede. Traff typen min der. Nå er vi gift og har 2 små.<br />Er vel ikke den karen med den minste akkurat.Anonymous poster hash: f1203...b1d
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #72 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er supertrang, men vil ikke ha noe mindre enn 18 cm for det og minst 12 cm omkrets. Elsker å tre meg nedpå noe skikkelig stort noe og fylle opp hele musa. Åh blir kåt bare av tanken. Har en dildo på 24 cm og 14 i omkrets, den er litt for stor, men er jeg kliss klass går den inn. Anonymous poster hash: 660c3...867 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2015 #73 Skrevet 6. mars 2015 Jeg er supertrang, men vil ikke ha noe mindre enn 18 cm for det og minst 12 cm omkrets. Elsker å tre meg nedpå noe skikkelig stort noe og fylle opp hele musa. Åh blir kåt bare av tanken. Har en dildo på 24 cm og 14 i omkrets, den er litt for stor, men er jeg kliss klass går den inn. Anonymous poster hash: 660c3...867 Ps:Da er du ikke trang. Da hadde du ikke fått inn så stor.Anonymous poster hash: fac17...25a
Gjest anonym2233 Skrevet 6. mars 2015 #74 Skrevet 6. mars 2015 (endret) . Endret 29. april 2021 av anonym2233
tdm900 Skrevet 7. mars 2015 #75 Skrevet 7. mars 2015 Finner menn av alle slags størrelser på byen. Det gjelder å ta en titt på skrittet for det forteller deg sånn ca hvor tykk den er. For meg gjør det heller ikke noe om jeg "prøvekjenner" før jeg tar med hjem Og en noe tett dans kan du jo også kjenne litt hvor stor den er Har jo dansa med damer som vil danse tett, og det er jo ikke til å unngå at han reiser seg Haha
tdm900 Skrevet 7. mars 2015 #76 Skrevet 7. mars 2015 For meg rent personlig handler det ikke bare om selve størrelsen, det handler om det å bli begjært og seksuelt tilfredstilt som en moden og voksen kvinne. Jeg skal ikke juge om det, jeg har født 4 barn og gjedda har tålt litt juling, men søren meg heller om jeg skal slutte å ha sex for det! Derfor søker jeg oppriktig etter en mann som kan tilfredstille meg Anonymous poster hash: d9e1b...5be Hørtes litt skummelt ut med "gjedda" di.....de har noen forferdelig tenner i gapet sitt Hihi Måtte bare tulle litt
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2015 #77 Skrevet 7. mars 2015 Finn en klovn. De har store sko og dermed enorme kuker. Anonymous poster hash: ed60c...2f9
Magnifique Skrevet 7. mars 2015 #78 Skrevet 7. mars 2015 Tråden er ryddet for avsporing/persondebatt. - Magnifique, mod.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå