Gå til innhold

Finne menn med stor pikk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg menn med store kukker? Jeg trenger minst 19cm, helst større. Har prøvd å se igjennom diverse datingsider men står desverre ingenting om størrelsen på selve penis.

Anonymous poster hash: d9e1b...5be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor finner jeg menn med store kukker? Jeg trenger minst 19cm, helst større. Har prøvd å se igjennom diverse datingsider men står desverre ingenting om størrelsen på selve penis.

Desverre, du vil nok ende opp alene og ulykkelig resten av ditt liv.;) Tror ikke menn blir så veldig sjarmert når ei dame søker etter stor pikk og kun det.:) Men finnes flust av dildoer i butikken, haha.:P

Anonymous poster hash: fac17...25a

• Liker 1
Skrevet

Sjekke sko?

Anonymous poster hash: aac6b...3a3
Skrevet

Dem sier jo at negere er godt utstyrt

• Liker 1
Skrevet

Spør alle menn du møter på.

Anonymous poster hash: 057e6...40c
  • Liker 1
Skrevet

Har du kjempefitte? I så fall finnes det vel dildoer på størrelse med en underarm...

Anonymous poster hash: 03899...701

• Liker 3
Skrevet

Kanskje kontaktannonser er en ide? Prøv på cupido dot no ;)

Anonymous poster hash: 30cdb...111
Skrevet

Enig. Lurer forresten på hvorfor menn med små peniser egentlig er i forhold i utgangspunktet? Må være jævlig kjipt å bli knullet av en lillefinger hver dag :biggrin:

Anonymous poster hash: 084c5...289
  • Liker 1
Skrevet

Eller så kan du jo sette inn annonse i avisa ;)

Anonymous poster hash: 057e6...40c
Skrevet

Enig. Lurer forresten på hvorfor menn med små peniser egentlig er i forhold i utgangspunktet? Må være jævlig kjipt å bli knullet av en lillefinger hver dag :biggrin:

De som er trange trenger ikke større vet du;) størrelsen på menn og kvinner varierer like mye, så det er vel heller sånn at de som er trang må finne de som har liten penis.:) Har prøvd sex med damer som var så trange at sex bare ble smertefullt, så da funket bare ikke forholdet.:) Utrolig kjipt men sant. Så er nok flere som har problemer med at den er for stor enn at den er for liten tror jeg.:)

Anonymous poster hash: fac17...25a

Skrevet

Generelt sett kan du nesten se det gjennom bukseliningen da, hvem mann som har litt kjøtt på beinet. Større bule betyr større pikk, men det skjønte du sikkert.

• Liker 1
Skrevet

Du får lage en snapchat konto og lage en annonse med kontoen din om at du ønsker bilder av kuker, så får du dømme dem derifra og ta kontakt med dem du mener er store nok for deg. ^^

Skrevet

Dette blir for dumt.-

Nei? Hvorfor det? Jenter har like stor rett til å stille krav som det menn har.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei? Hvorfor det? Jenter har like stor rett til å stille krav som det menn har.

For det første penistørrelse er ikke noe "krav", det er noe du er født med. Akkurat som homosexualitet. Det er ikke noe du kan gjøre med det, bare aksepter det.

Skrevet

For det første penistørrelse er ikke noe "krav", det er noe du er født med. Akkurat som homosexualitet. Det er ikke noe du kan gjøre med det, bare aksepter det.

Hva med kjønnslepper og vidde da? Små og trange underliv er jo tydeligvis å foretrekke i følge mange menn her, da kan vel vi også kreve en fyr med stor pikk?

• Liker 4
Skrevet

Hallo, 19cm. Er du i drømmeland du da?

Gjest utoginn
Skrevet

Sjekke sko?

Anonymous poster hash: aac6b...3a3

Tror ikke det hjelper. Jeg bruker sko nr 46, og det er ikke noen penisforlenger for min del

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...