Gå til innhold

Finne menn med stor pikk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke det hjelper. Jeg bruker sko nr 46, og det er ikke noen penisforlenger for min del

Kanskje det hjalp på hvis du gikk opp en størrelse i sko? :klo:

Anonymous poster hash: 1cbeb...062

• Liker 1
Skrevet

Hva med kjønnslepper og vidde da? Små og trange underliv er jo tydeligvis å foretrekke i følge mange menn her, da kan vel vi også kreve en fyr med stor pikk?

Anonymous poster hash: 084c5...289

Så du ble bitter fordi en random fyr sa du var vid eller noe? Hvem bryr seg om hva folk mener her inne uansett. Folk svarer hverandre i frustrasjon og bitterhet over alle rare trådene her inne.:) I det virkelige liv er det ikke sånn heldigvis.:)

Anonymous poster hash: fac17...25a

• Liker 2
Gjest utoginn
Skrevet

Kanskje det hjalp på hvis du gikk opp en størrelse i sko? :klo:

Anonymous poster hash: 1cbeb...062

hmmm - kanskje, men er det noe behagelig å gå i slufsesko da?

Skrevet

Skjønner ikke hva er greia med at alle jenter skal ha stor pikk nå

Skrevet

Sikkert mange som har behov for dette pga sin egen romslighet?:)

• Liker 1
Skrevet

Det er på moten :fnise: Neida, men selvsagt så er det godt med en stor, tykk, hard pikk inni seg :trist:

Anonymous poster hash: 30cdb...111

• Liker 1
Skrevet

Så du ble bitter fordi en random fyr sa du var vid eller noe? Hvem bryr seg om hva folk mener her inne uansett. Folk svarer hverandre i frustrasjon og bitterhet over alle rare trådene her inne. :) I det virkelige liv er det ikke sånn heldigvis. :)

Ikke jeg nei, synes bare det er fint at kvinnene også får ha en tråd der de kan diskutere store peniser istedet for at annen hver tråd handler om vide og trange vaginaer :)

Skrevet

Finner menn av alle slags størrelser på byen. Det gjelder å ta en titt på skrittet for det forteller deg sånn ca hvor tykk den er. For meg gjør det heller ikke noe om jeg "prøvekjenner" før jeg tar med hjem

Skrevet

Ikke jeg nei, synes bare det er fint at kvinnene også får ha en tråd der de kan diskutere store peniser istedet for at annen hver tråd handler om vide og trange vaginaer :)

Sist jeg sjekket var det overflod av penisstråder her inne. Er jo det temaet som er mest omtalt på kg. Kvinner må være besatt av kuk kan det virke som. Er vel mere i det siste at fokus har blitt rettet mere over på kvinner naturlig nok, da mange kvinner tror at de er trange, men likevel skal ha stor pikk?:)

• Liker 1
Skrevet

Finner menn av alle slags størrelser på byen. Det gjelder å ta en titt på skrittet for det forteller deg sånn ca hvor tykk den er. For meg gjør det heller ikke noe om jeg "prøvekjenner" før jeg tar med hjem

Opplevde ei som gjorde dette, og da endte det opp med et heftig knull, selv om det er seksuell trakkasering. Hva hadde damer sagt om vi puttet to fingre opp under skjørtet deres, hehe?:P

• Liker 1
Skrevet

Det er løgn!

Anonymous poster hash: d9e1b...5be

Skrevet

Det er løgn!

Hahah, hæ?

Skrevet

Det er løgn!

Du må være ny her.

Anonymous poster hash: 8b159...9ec

Skrevet

Det er ikke den store sannhet i det, det er helt sikkert

Skrevet

Du må være ny her.

Anonymous poster hash: 8b159...9ec

Bare å summere opp antall pikktråder her i årenes løp, kontra kvinnekjønn, så vil du se at det er stor overflod av pikktråder. Som sagt så er vel dette temaet diskutert i hjel. Er bare å søke litt tilbake i trådene, så finner du hundrevis av sånne tråder.:)

Skrevet

Det er ikke den store sannhet i det, det er helt sikkert

Nå synes jeg du gaper litt over her. Ser du godt etter så er det en del pikktråder. Sier ikke at de ikke finns, er ikke det, men sammenligner du den med vaginaen vil du finne langt flere vaginatråder. Virker som kvinner først ser til sitt eget utseende før de opptar seg med mannens. Ja til flere pikktråder!

Skrevet

Nå synes jeg du gaper litt over her. Ser du godt etter så er det en del pikktråder. Sier ikke at de ikke finns, er ikke det, men sammenligner du den med vaginaen vil du finne langt flere vaginatråder. Virker som kvinner først ser til sitt eget utseende før de opptar seg med mannens. Ja til flere pikktråder!

Absolutt.

Verste med pikktrådene er at de på en måte tar overstyr, slik at alt du ser er pikk nedover hele forumslista :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Umm 19 centimeter med pikk det tror jeg blir vanskelig å finne sånn på måfå. Da må du nesten være litt heldig, statistisk sett. :danse:

Anonymous poster hash: 30cdb...111
Skrevet

Jeg tror snittet for Norge er nærmere 15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...