Gå til innhold

Er sånne damer helt ubrukelige i et forhold?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha jeg ler sånn over at dere kaller det glufsa. Det skal jeg begynne å si. Morsomt ord

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er mange meninger om dette jeg datet ei dame for en stund siden og hun var ganske så vid i høna, jeg var ikke så forbered på dette, jeg var jo klar som et egg hans majestet sto klar, jeg skulle henge dama på knaggen og plutselig var jo nesten hele ræva mi inne i dama, de så jo ut som dama holt på og føde meg så lang inni henne var jeg med kroppen, men det gikk bra heldigvis vi valgte en annen kroppsåpning etterpå og da gikk det greit, viktig at dere damer sier ifra om høna e litt slapp i fisken slik at ingen ulykke skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange meninger om dette jeg datet ei dame for en stund siden og hun var ganske så vid i høna, jeg var ikke så forbered på dette, jeg var jo klar som et egg hans majestet sto klar, jeg skulle henge dama på knaggen og plutselig var jo nesten hele ræva mi inne i dama, de så jo ut som dama holt på og føde meg så lang inni henne var jeg med kroppen, men det gikk bra heldigvis vi valgte en annen kroppsåpning etterpå og da gikk det greit, viktig at dere damer sier ifra om høna e litt slapp i fisken slik at ingen ulykke skjer.

Nå tøyser du fælt tror jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk KG og skal begynne å angripe andre brukere. Skjønner ikke reaksjonene her...

Han sier glufse. Hva så? Det er jo bare ett av mange navn som brukes. Hvor mange sier vulva og vagina, liksom? Tiss, fitte, mus, sjura, høna... Vi er ganske vante med kallenavnene.

Og at han spør om dette gjør han jo ikke umoden? Vi alle VET hvor viktig sex er i forhold. Om man er så slapp at verken penis eller "glufsa" får noen fysisk nytelse, så kan det være et problem. Spesielt om den er så vid som TS snakker om.

Jeg som alltid har lært at ingen spørsmål er dumme. Om TS lurer på om det er vanlig å være så vid, så må jo ikke vi mobbe han. Jeg vet ikke dette selv en gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...