Gå til innhold

Samboer som ikke dusjer.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er han feit? På feite folk som ikke dusjer så kan det rett og slett komme likstank fra hudfoldene...

Han er ikke feit, litt mage, men ikke overvektig med valker eller bilring.

Anonymous poster hash: 41659...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ganske snodig av ham å bli sur når du påpeker det åpenbare.. :klo: Hvis jeg hadde gått rundt og stinket, ville jeg satt pris på om noen sa fra!

Tror nok direkte tale er den eneste måten likevel. Han må jo fatte at du vil hans beste, og det er IKKE å gå rundt og lukte hest.. Bare pass på å si det med et lite glimt i øyet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

To dusjer i uka trenger ikke være nok nei. Kjenner en som lukter skikkelig sterk svette som dusjer hver dag.

Anonymous poster hash: d25c2...8ba

Dette er i aller høyeste grad svært varierende fra person til person. Enkelte kan dusje en gang i uken og lukte lavendel nærmest konstant, andre kan dusje 4-5 ganger i uken og fremdeles oppleve at de "stinker".

Til TS: Kan godt være at han er av typen som trenger å vaske/dusje seg oftere. Det kan også hende at det er en eller annen form for sykdom eller infeksjon tilstede. Uansett må du ta en prat med han om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er ikke feit, litt mage, men ikke overvektig med valker eller bilring.

Anonymous poster hash: 41659...413

Da må man undersøke steder som rævsprekken Og andre hulrom som navlen. Har han mage så er det nok blitt et dypt hulrom som kan skape grobunn for bakterier...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han feit? På feite folk som ikke dusjer så kan det rett og slett komme likstank fra hudfoldene...

For en stygg kommentar!!! Og for noe bullshit!!

Svette lukter vondt. Bakterievekst lukter vondt. Men det er ganske langt fra det til likstank.

Anonymous poster hash: dce44...f2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får vel bare si ordentlig godt ifra. Det må jo skje.

Nei, sexlivet vårt blir absolutt preget av det, jeg har faktisk sagt ifra at jeg ikke er interessert i å ha sex hvis ikke han er ren. Han har også dårlig håndhygiene, så han får ikke ta på meg hvis han ikke vasker hendene først.

Han blir alltid litt småsur, fordi jeg tror han blir ganske flau.

Det som er ekkelt er jo at han ikke merker det selv, hvordan kan han ikke merke det?

Anonymous poster hash: 41659...413

Grundig dusjing en gang om dagen må da være et minstekrav for alle. Om dette ikke er nok, bør han dusje 2 eller flere ganger daglig og skifte alle klær etter hver dusj. Har han prøvd å benytte desinifiserende middel som f.eks Hibiscrub ved hver dusjing? Bruker han medisiner som kan påvirke kroppslukt? Besøk hos legen mhp sykdom som påvirker kroppslukt er også nødvendig, som andre har påpekt.

Anonymous poster hash: 14c3e...000

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grundig dusjing en gang om dagen må da være et minstekrav for alle. Om dette ikke er nok, bør han dusje 2 eller flere ganger daglig og skifte alle klær etter hver dusj.

Anonymous poster hash: 14c3e...000

Her merker jeg at Poes lov gjør seg gjeldende. Jeg ler, men vet ikke om det er med eller av.

Anonymous poster hash: 4ce12...b28

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være kostholdet?

Jeg vet at sønnen min luktet vondt da han spiste mye godteri og kaker og sjokolade osv osv. Da han sluttet helt med det ble kroppslukten hans også helt annerledes.

Ellers går det an å kjøpe Stop24 på apoteket som han kan spraye under armene. Hjelper også på vond lukt.



Anonymous poster hash: 11a8b...977
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en stygg kommentar!!! Og for noe bullshit!!

Svette lukter vondt. Bakterievekst lukter vondt. Men det er ganske langt fra det til likstank.

Anonymous poster hash: dce44...f2b

Når ts sier rar og råtten lukt så tenkte jeg mitt. Faktisk det kan gå så langt at vev dør og råtner i hudfoldene... Ikke gå så sterkt ut hvis du er kunnskapsløs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har da ingen grunn til å bli sur, når lukten kommer av manglende kroppshygiene? Da er har jo lukten selvforskyldt..

Uansett, min eks fortalte meg at det luktet kattepiss av meg.

Trengte ikke å si så mye mer ... O:)

Anonymous poster hash: 4634e...6fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være kostholdet?

Jeg vet at sønnen min luktet vondt da han spiste mye godteri og kaker og sjokolade osv osv. Da han sluttet helt med det ble kroppslukten hans også helt annerledes.

Ellers går det an å kjøpe Stop24 på apoteket som han kan spraye under armene. Hjelper også på vond lukt.

Anonymous poster hash: 11a8b...977

Hm der sier du noe, han spiser ikke veldig usunt til måltider, men han drikker mye cola hver dag og spiser ofte sjokolade.

Hvis ikke lukten gir seg om han dusjer oftere, kan det være maten?

Anonymous poster hash: 41659...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skifter han til rene klær ofte nok? Kroppslukt setter seg gjerne lett i klærne.



Anonymous poster hash: 78eb0...43f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest energibånd

Hvordan kan en være sammen med en som ikke vasker seg selv? Intimitet er viktig i et forhold, og jeg vet at jeg ikke hadde ønsket å være intim med en person som ikke (gidder?) å opprettholde god hygiene.

Dette må du bare ta opp med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hm der sier du noe, han spiser ikke veldig usunt til måltider, men han drikker mye cola hver dag og spiser ofte sjokolade.

Hvis ikke lukten gir seg om han dusjer oftere, kan det være maten?

Anonymous poster hash: 41659...413

Be ham kutte ut cola og sjokolade i en uke og se om det har noe å si. Tviler sterkt på at du kommer til å merke noen forskjell.

Det finnes en liten undersøkelse som hevder at kvinner syns menn som ikke spiser rødt kjøtt lukter bedre enn kjøttetende menn. De undersøkte ikke hvitt kjøtt, så det er mulig det samme gjelder der.

Men at kostholdet kan føre til at noen lukter som om kroppen begynner å gå i forråtnelse, det stiller jeg meg særs skeptisk til.

Anonymous poster hash: 4ce12...b28

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasker han klærne sine selv, og gjør noe feil? Er det kanskje klærne som lukter vondt? Hvis man lar våte klær ligge for lenge i vaskemaskinen, blir det en ekkel lukt.

Synes uansett at dusj x 2 per uke er for lite!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lukter ikke av munnen hans, det har jeg sjekket. Først trodde jeg det, men han går regelmessig til tannlegen og er nøye med munnen. Lukten kommer fra overkroppen.

Anonymous poster hash: 41659...413

Uff, oki. Du må nesten bare ta den praten ser det ut som. :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg vasker klærne hans, og de lukter ikke ille. Han lukter ikke ille før det har gått ca 2-3 dager.

Sex i dusjen har vært en løsning, ved flere anledninger.

Anonymous poster hash: 41659...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan en være sammen med en som ikke vasker seg selv? Intimitet er viktig i et forhold, og jeg vet at jeg ikke hadde ønsket å være intim med en person som ikke (gidder?) å opprettholde god hygiene.

Dette må du bare ta opp med ham.

Det er vel kanskje derfor jeg tar opp temaet eller?

Anonymous poster hash: 41659...413

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...