Gå til innhold

Idioter og iq

Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest TomKrus
Du er den störste fjortissen her inne :wink: .

Ganske kjedelig å gang på gang lese hvor fjortissaktige du synes menneskene er her inne.

Jeg er klar over at du bare skriver for å irritere og provosere, det klarer du godt.., men jeg må si at du virker veldig belärende og mye mindre reflektert enn du gjerne vil framstå som.

Så kan du si hva du vil om andre, inkludert meg. Det finns nemlig mer interessante temaer i livet enn hva du synes om mennesker som deltar i ulike diskusjoner.

DU er ett veldig fristende offer for slik diskusjon, det er bare det at folk ikke gidder. Jeg derimot irriterer rompa mi av deg, inkludert vennene jeg informerer.

Oi, er jeg en så viktig person i livet ditt at du må fortelle om meg til andre. Takk takk, tar det som et kompliment :)

Stine, sikkert lenge siden du har hørt det, så her kommer det: Du er et flott menneske! Litt bitter kanskje, men tror det bare kommer at av du hører det for sjeldent. Kom så skal du få en kos :klem: jeg slipper ikke før du smiler litt. Du kan ikke være sur hele tiden. Det er ikke sunt det. *kile stine*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

:ler: Snedig! Du (og alle vennene dine, selvfølgelig) irriterer dere over TomKrus fordi han irriterer seg over deg og dine venner (ja, eller i allefall så irriterer han seg over fjortiser. Vet ikke helt om dere kommer inn i den kategorien, men siden dere irriterer dere så fælt over at han irriterer seg så fælt over fjortiser, er det vel ikke ueffent av meg å trekke visse linjer, eller vil det bli kimen til et nytt og interessant irritasjonsmoment? Men som du selv sier - det å ha noen å irritere rompa av seg over er egentlig ganske givende, så jeg lar det stå sånn, bare for å være grei. Se på det som at du skylder meg en tjeneste eller no' det var da ellers så lite :sminkedokke:

Shh. Du må ikke røpe taktikker for å røyke ut visse typer mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr egentlig begavet? Er det en gave? Fra Gud kanskje? Var de mindre begavede bare litt uheldige når Gud delte ut intelligens og evner? Og hvorfor fører dette til uvettig bruk av smileys? Flere spørsmål og svar får du i neste episode av "Tomcruise - åndens makt"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Hva betyr egentlig begavet? Er det en gave? Fra Gud kanskje? Var de mindre begavede bare litt uheldige når Gud delte ut intelligens og evner? Og hvorfor fører dette til uvettig bruk av smileys? Flere spørsmål og svar får du i neste episode av "Tomcruise - åndens makt"

Begavet: en gave ved fødselen.

Medfører manglende begavenhet uvettig bruk av smilefjes?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Akkurat det kommer vel an på hvilke livssyn man forfekter?

Men stort sett er vel termen "mindre begavet" en penere måte å si at noen er idiot (som det het i gamledager).. Man kan jo også være begavet på visse områder, eks at man er svært musikalsk eller flink i sport.. (oi, der tenker jeg du lærte noe nytt :roll: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Medfører manglende begavenhet uvettig bruk av smilefjes?

Ja lissom. Tenk sjæl a mann. Vær litt nyansert lissom. Skjønneru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gave fra hvem? Mor? Far? Tante Gudrun? Og var den pakket inn? Kan ikke huske å ha fått noe sånt, men jeg var ganske liten når jeg ble født.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

En gave fra hvem? Mor? Far? Tante Gudrun? Og var den pakket inn? Kan ikke huske å ha fått noe sånt, men jeg var ganske liten når jeg ble født.

Husker du det ikke, så fikk du det vel ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Hvorfor gidder du kverulere på dette? Begavet er et vanlig norsk begrep som henspeiler på evner og muligheter man regner med er medfødt. Noen kaller dette en gave, som igjen kanskje henspeiler på at det ikke er noen selvfølge og at det er noe man skal sette pris på og være glad for. Eks hvis man er begavet innen musikk, tenker man at man er så heldig å være utstyrt med gehør og musikalsk kreativitet, noe ikke alle er. Dette kan omtales som en gave.

Hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor gidder du kverulere på dette? Begavet er et vanlig norsk begrep som henspeiler på evner og muligheter man regner med er medfødt. Noen kaller dette en gave, som igjen kanskje henspeiler på at det ikke er noen selvfølge og at det er noe man skal sette pris på og være glad for. Eks hvis man er begavet innen musikk, tenker man at man er så heldig å være utstyrt med gehør og musikalsk kreativitet, noe ikke alle er. Dette kan omtales som en gave.

Hva er problemet?

Enkelte er også begavet med evne til å se ironi og humor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus

:ler:

Synes nå jeg fortjente en toucè for den, så sier det for deg:

Touchè!

Pst! Stine, touchè er gjerne et svar man gir tilbake hvis man mener man får et bra svar tilbake på tiltale. Fortell det til vennene dine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Embla s

Enkelte er også begavet med evne til å se ironi og humor.

Ironi og humor? Er det en av gavene som tante Gudrun kommer med ved fødsel? I såfall kan jeg opplyse om at tante Gudrun var i Syden da jeg ble født :(

Og om du ikke syns jeg er særlig flink til å lese din ironi og humor kan det jo være fordi det du skrev, i mine øyne, bare virket kverulerende og retorisk. Så ikke humoren der jeg. (men igjen - pokkers tante Gudrun..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ironi og humor? Er det en av gavene som tante Gudrun kommer med ved fødsel? I såfall kan jeg opplyse om at tante Gudrun var i Syden da jeg ble født :(

Og om du ikke syns jeg er særlig flink til å lese din ironi og humor kan det jo være fordi det du skrev, i mine øyne, bare virket kverulerende og retorisk. Så ikke humoren der jeg. (men igjen - pokkers tante Gudrun..)

Neida. Jeg forstår.. Den lå litt dypt denne.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Jo Tom! Hei på deg!

Takk for at du endelig gav meg etterlengtete ord. Jeg er fantastisk jeg og! det var bare det jeg ville höre fra deg og få en bekreftese på. Det er bare det også at jeg synes det er vanskelig å få oppmeksomheten din... Derfor; ved at jeg skriver at jeg synes du skriver mye bull (du diskuterer gjerne over ditt eget hodet), tenkte jeg at du ville reagere... Og, YES!! det gjorde du. :) Takk :roll:

(Ellers mener jeg at det å sette folk i boks etter deres intelligens, Les; hvor fjortiss folk skriver, er minst like uintelligent som å plassere mennesker etter kroppsform osv. Og DET er det mange som ikke liker her inne. Jeg liker å lese hvor smart du selv synes du er, men bare fordi du overvuderer deg selv gang på gang!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest TomKrus
(Ellers mener jeg at det å sette folk i boks etter deres intelligens' date=' Les; hvor fjortiss folk skriver, er minst like uintelligent som å plassere mennesker etter kroppsform osv. Og DET er det mange som ikke liker her inne. Jeg liker å lese hvor smart du selv synes du er, men bare fordi du overvuderer deg selv gang på gang!)[/quote']

Hvor gjør jeg det (bortsett fra på skråblikk og generaliseringer, hvor vi generaliserer alt og alle)?

Bedriver du selv med en uintelligent generalisering her, eller klarer du å svare på tiltale?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Du har vel ikke oversikt over alt du skriver her forstår jeg. Det kjennes faktisk litt unödvendig å fortsette dette tullpreike, men siden du aldri gir deg.. gir heller ikke jeg meg. IRRITERENDE

Embla s skrev:

¤stine¤ skrev:

Jepp! det er faktisk ganske underholdene å ha en som man kan irritere seg grönn over. Og JA! -Det finns en höy underholdningsverdi i å generellt kunne irritere seg over noe.

Snedig! Du (og alle vennene dine, selvfølgelig) irriterer dere over TomKrus fordi han irriterer seg over deg og dine venner (ja, eller i allefall så irriterer han seg over fjortiser. Vet ikke helt om dere kommer inn i den kategorien, men siden dere irriterer dere så fælt over at han irriterer seg så fælt over fjortiser, er det vel ikke ueffent av meg å trekke visse linjer, eller vil det bli kimen til et nytt og interessant irritasjonsmoment? Men som du selv sier - det å ha noen å irritere rompa av seg over er egentlig ganske givende, så jeg lar det stå sånn, bare for å være grei. Se på det som at du skylder meg en tjeneste eller no' det var da ellers så lite

Shh. Du må ikke røpe taktikker for å røyke ut visse typer mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...