Gå til innhold

Idioter og iq


Gjest TomKrus

Anbefalte innlegg

Gjest TomKrus
Du har vel ikke oversikt over alt du skriver her forstår jeg. Det kjennes faktisk litt unödvendig å fortsette dette tullpreike, men siden du aldri gir deg.. gir heller ikke jeg meg. IRRITERENDE

Og dette tror du ikke var et svar på ditt personangrep? Hvem var det først som kom inn i denne tråden og gjorde det om til en diskusjon om person og ikke sak?

Du er den störste fjortissen her inne

Ganske kjedelig å gang på gang lese hvor fjortissaktige du synes menneskene er her inne

DU er ett veldig fristende offer for slik diskusjon' date=' det er bare det at folk ikke gidder. Jeg derimot irriterer rompa mi av deg, inkludert vennene jeg informerer.[/quote']

Leser du selv hva du skriver? Jeg har ikke diskutert deg en eneste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Humlen¤

Du skriver om sak, som omhandler visse typer personer. Jeg måtte bare komme med motargument og fortelle deg at det finns mennesker som ikke liker det din type personer skriver så intelligent heller. Det er slitsomt å hele tiden pröve å komme med de mest intelligente og reflekterte og modne innleggene. Gjör man ikke det, blir man lett offer for din nedverdigende holdning til mennesker som ikke har din diskusjonsivrighet. JODA, du har lov! Men jeg er litt lei av de smarte kommentarene dine heletiden. For jeg lov?

Og få meg ikke til å föle medlidenhet. Det har du aldri vist meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Du skriver om sak, som omhandler visse typer personer. Jeg måtte bare komme med motargument og fortelle deg at det finns mennesker som ikke liker det din type personer skriver så intelligent heller. Det er slitsomt å hele tiden pröve å komme med de mest intelligente og reflekterte og modne innleggene. Gjör man ikke det, blir man lett offer for din nedverdigende holdning til mennesker som ikke har din diskusjonsivrighet. JODA, du har lov! Men jeg er litt lei av de smarte kommentarene dine heletiden. For jeg lov?

Så klart får du lov, men ikke vent å bli tatt på med silkehansker når du spyr ut sure oppstøtt. Vit også at du mest sannsynlig ikke får med deg så mye av det jeg mener. Selv er jeg en stor motstander av generaliseringer, en generalisering jeg selv ofte bruker for å vise hvor tåplige nettopp slike generaliseringer er. Jeg har null problem med å være hard mot de som er harde mot andre eller generaliserer andre. Mulig du av og til føler deg truffet.

Og få meg ikke til å föle medlidenhet. Det har du aldri vist meg.

? Hvorfor skal jeg ha vist deg medlidenhet? Jeg kan ikke en gang huske å ha diksutert med deg her inne. Måtte søke deg opp for å finne ut hvem du var. I de fleste diskusjoner her inne driter jeg i hvem jeg diskuterer med. Det viktigste for meg er saken, ikke nicket eller avataren.

Og mitt opprinnelig innlegg var en frustrasjon over folk som ser flisen i andre, men overser tømmerstokken i sitt eget øye. Tilfelle rottefella og du trodde det var frustrasjon over alle fjortiser og andre mennesker du måtte mene jeg ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ¤Humlen¤

Sånn kan det gå når du får ett negativt vink!

sorry, men jeg föler meg absolutt ikke truffet av det det skrev som hovedinnlegg, eller noen av dine andre generaliseringer. Men jeg kan väre uenig det du skriver likevel.

Og nå har dette tippet over til usakligheter, og jeg forstår selv at jeg har värt kjapp i kjeften. Sorry for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TomKrus
Sånn kan det gå når du får ett negativt vink!  

sorry, men jeg föler meg absolutt ikke truffet av det det skrev som hovedinnlegg, eller noen av dine andre generaliseringer. Men jeg kan väre uenig det du skriver likevel.

Så klart dette er jo et debattforum, og det er meningen at meninger skal fram :) Kjipt hvis vi alle hadde de samme meningene. Du derimot har hatt en tendens til flere ganger å angripe meg personlig. Greit nok, tar meg ikke nær av det, men det frister likevel å avslutte med en plonk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

(Ellers mener jeg at det å sette folk i boks etter deres intelligens, Les; hvor fjortiss folk skriver, er minst like uintelligent som å plassere mennesker etter kroppsform osv. Og DET er det mange som ikke liker her inne. Jeg liker å lese hvor smart du selv synes du er, men bare fordi du overvuderer deg selv gang på gang!)

Hva mener du med "å sette folk i boks"? Hvis noen skriver barnslig svada, er det da å sette de i boks å mene at de uttrykker seg umodent og at de farer med svada? Det er jo ikke sikkert at de virkelig ER umodne eller at de KUN farer med svada i det virkelige liv, men vi snakker vel om hva vi leser og hvilke signaler folk sender ut i forum? Hvis noen slenger ut at "erru helt teit eller, du burde kjøpe deg mer IQ" så vil i allefall jeg tenke mitt om denne personens modenhetsnivå og intelligensnivå. På samme måte som denne personen også har gitt ettertrykkelig uttrykk for hva h*n mener om mitt intelligensnivå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett noen eksempler på folk som utaler seg om andre ang. lav iq osv. Men ærlig talt, syntes sånne folk gjør seg selv så liten.

Sånt sier man bare ikke, og folk her inne har absolutt ingen grunnlag for å si at andre er DUM. Og ihvertfall ikke på bakgrunn av en diskusjon/debatt.

Man har lov å være uenige og vel så det, men det går likevel en moralsk grense etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er svært vanskelig med grunnlag i hva folk skriver her inne å si om noen er dumme eller smarte. Kjenner både dumme og smarte folk og de dumme kan komme med en del gullkorn som gjør at de høres smarte ut og de smarte kan være litt "kjappe i avtrekker'n" noen ganger, noe som gjør at de høres dumme ut..... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar med et sitat fra Albert Einstein i denne tråden:

Intellektet har et skarpt øye for metoder og verktøy, men er blindt overfor mål og verdier.

-Albert Einstein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...