Gjest TomKrus Skrevet 13. august 2004 #1 Del Skrevet 13. august 2004 Er det bare meg, eller virker det som om det bare er mindre begavete mennesker som slenger ut påstander som: "fy faen, du ha lite iq, ass." "skaff deg litt mer iq'a". :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: :hoho: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. august 2004 #2 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg er mindre begavet, men slenger ikke ut slike påstander. Ei lager jeg trekant av smileyen heller. Det går an å være mindre begavet og ikke gjøre sånn også, det er jeg et bevis på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest agurk Skrevet 13. august 2004 #3 Del Skrevet 13. august 2004 En velkjent diskusjonsteknikk blant oss mindre begavete: tråkk på andre før de tråkker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 13. august 2004 #4 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg er mindre begavet' date=' men slenger ikke ut slike påstander. Ei lager jeg trekant av smileyen heller. Det går an å være mindre begavet og ikke gjøre sånn også, det er jeg et bevis på.[/quote'] fy faen, ass, stikk og skaff deg noe iq'a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. august 2004 #5 Del Skrevet 13. august 2004 Du glemte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cand alt Skrevet 13. august 2004 #6 Del Skrevet 13. august 2004 Er det bare meg, eller virker det som om det bare er mindre begavete mennesker som slenger ut påstander som: "fy faen, du ha lite iq, ass." "skaff deg litt mer iq'a". Ser du har ressonert deg frem riktig. Mindre begavede mennesker vet slettes ikke at iq ikke er noe man bare kan kjøpe i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. august 2004 #7 Del Skrevet 13. august 2004 Mindre begavede mennesker vet slettes ikke at iq ikke er noe man bare kan kjøpe i butikken. Å, faen! :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #8 Del Skrevet 13. august 2004 Er det bare meg' date=' eller virker det som om det bare er mindre begavete mennesker som slenger ut påstander som: "fy faen, du ha lite iq, ass." "skaff deg litt mer iq'a". [/quote'] Vet ikke, har aldri hørt noen si dette før, mulig det sier noe om min svært begavede omgangskrets (Men det virker jo som om de som sier dette mener at vedkommende er skikkelig dum, så da mener du kanskje at mennesker som syns andre er skikkelig dumme er mindre begavede? - men som sagt; ukjent problemstilling for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 13. august 2004 #9 Del Skrevet 13. august 2004 (Men det virker jo som om de som sier dette mener at vedkommende er skikkelig dum, så da mener du kanskje at mennesker som syns andre er skikkelig dumme er mindre begavede? - men som sagt; ukjent problemstilling for meg Å nei, hører ikke slikt i min dannede omgangskrets, men ser det på forum som dette. Mistenker dog fjortisfaktoren er ganske høy for skribenter som lirer av seg slike perler av argument. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 13. august 2004 #10 Del Skrevet 13. august 2004 :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #11 Del Skrevet 13. august 2004 Å nei, hører ikke slikt i min dannede omgangskrets, men ser det på forum som dette. Mistenker dog fjortisfaktoren er ganske høy for skribenter som lirer av seg slike perler av argument. Ah, sånn å forstå! Det var da enda godt å høre (vurderte om jeg i det hele tatt kunne svare i denne tråden da danningsnivået syntes meg å være noget lavt, men nu blir jeg meget beroliget og kan fortsette passiaren (!! heter det ikke det da for scharte svingende?!) Skal det være en tørr kjeks til teen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 13. august 2004 #12 Del Skrevet 13. august 2004 Du er den störste fjortissen her inne . Ganske kjedelig å gang på gang lese hvor fjortissaktige du synes menneskene er her inne. Jeg er klar over at du bare skriver for å irritere og provosere, det klarer du godt.., men jeg må si at du virker veldig belärende og mye mindre reflektert enn du gjerne vil framstå som. Så kan du si hva du vil om andre, inkludert meg. Det finns nemlig mer interessante temaer i livet enn hva du synes om mennesker som deltar i ulike diskusjoner. DU er ett veldig fristende offer for slik diskusjon, det er bare det at folk ikke gidder. Jeg derimot irriterer rompa mi av deg, inkludert vennene jeg informerer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #13 Del Skrevet 13. august 2004 Du er den störste fjortissen her inne . Ganske kjedelig å gang på gang lese hvor fjortissaktige du synes menneskene er her inne. Jeg er klar over at du bare skriver for å irritere og provosere, det klarer du godt.., men jeg må si at du virker veldig belärende og mye mindre reflektert enn du gjerne vil framstå som. Så kan du si hva du vil om andre, inkludert meg. Det finns nemlig mer interessante temaer i livet enn hva du synes om mennesker som deltar i ulike diskusjoner. DU er ett veldig fristende offer for slik diskusjon, det er bare det at folk ikke gidder. Jeg derimot irriterer rompa mi av deg, inkludert vennene jeg informerer. :o Hvorfor det? Fordi han syns det er teit å argumentere med at "fyfaen, du burde stikke og kjøpe deg litt IQ, azz" ? Det er jo ikke akkurat noe kron-argument å komme med i en diskusjon? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #14 Del Skrevet 13. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 13. august 2004 #15 Del Skrevet 13. august 2004 Jeg derimot irriterer rompa mi av deg' date=' inkludert vennene jeg informerer.[/quote'] Informerer du vennene dine også? :klø: Hvorfor gidde å kaste bort så mye tid på det som irriterer deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 13. august 2004 #16 Del Skrevet 13. august 2004 Jepp! det er faktisk ganske underholdene å ha en som man kan irritere seg grönn over. Og JA! -Det finns en höy underholdningsverdi i å generellt kunne irritere seg over noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #17 Del Skrevet 13. august 2004 JA! -Det finns en höy underholdningsverdi i å generellt kunne irritere seg over noe. Ja, det slo plutselig meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 13. august 2004 #18 Del Skrevet 13. august 2004 Jepp! det er faktisk ganske underholdene å ha en som man kan irritere seg grönn over. Og JA! -Det finns en höy underholdningsverdi i å generellt kunne irritere seg over noe. Snedig! Du (og alle vennene dine, selvfølgelig) irriterer dere over TomKrus fordi han irriterer seg over deg og dine venner (ja, eller i allefall så irriterer han seg over fjortiser. Vet ikke helt om dere kommer inn i den kategorien, men siden dere irriterer dere så fælt over at han irriterer seg så fælt over fjortiser, er det vel ikke ueffent av meg å trekke visse linjer, eller vil det bli kimen til et nytt og interessant irritasjonsmoment? Men som du selv sier - det å ha noen å irritere rompa av seg over er egentlig ganske givende, så jeg lar det stå sånn, bare for å være grei. Se på det som at du skylder meg en tjeneste eller no' det var da ellers så lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 13. august 2004 #19 Del Skrevet 13. august 2004 Jepp! det er faktisk ganske underholdene å ha en som man kan irritere seg grönn over. Og JA! -Det finns en höy underholdningsverdi i å generellt kunne irritere seg over noe. Helt enig i at selvpåført irritasjon er nødvendig for å kunne fungere godt i samfunnet i dag. Selv ser jeg på de mange innleggene Tom skriver, samt at jeg får med meg de utrlolig irriterende blonde værdamene på TV2. Så egnentlig vil jeg takke både Tom og værdamene får irritasjonen de påfører meg daglig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. august 2004 #20 Del Skrevet 13. august 2004 Helt enig i at selvpåført irritasjon er nødvendig for å kunne fungere godt i samfunnet i dag. Selv ser jeg på de mange innleggene Tom skriver, samt at jeg får med meg de utrlolig irriterende blonde værdamene på TV2. Så egnentlig vil jeg takke både Tom og værdamene får irritasjonen de påfører meg daglig. Nevnte jeg at du er utrolig fin i grønt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå