Gå til innhold

Sendte mld til kvinnen mannen min hadde sex med


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har selv vært den andre kvinnen, i lang tid, og jeg visste at han hadde kone.

Men han som valgte å være utro, det var han som hadde ting han ikke fikk dekket hjemme.

Jeg er ganske sikker på at hans kone hadde fått dånedimpen om hun kontaktet meg og jeg fortalte henne sannheten om hva vi har foretatt oss, ikke bare fysisk.

Men menn glatter over det om konene får vite at de har vært utro, og konene tilgir, for det var jo "bare" sex.

Og mennene mister respekten for kona og fortsetter som før, med nye damer.

Jeg synes forøvrig at konene bør få vite den fulle sannheten fra tredjeparten, for da vil de mest sannsynlig aldri tilgi mannen. Detaljene blir for grufulle.

Jeg hadde forsåvidt greit tålt å bli innblandet, synes vel alle parter bør kunne ta sine konsekvenser i en sånn sak.



Anonymous poster hash: 805c2...8fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

Det kan være en haug av grunner til dette. Mannen kan ha fremstilt forholdet sitt som over, ulykkelig, under separasjon etc. Hvilket er vanlig når menn er ute på byen og er ute etter å få seg litt. Han kan ha utelatt at han hadde barn osv. Da er det heller ikke rart at den han har hatt sex med føler seg lurt, uttaler seg på den måten som hun gjør, og svarer kortest mulig for å slippe innblanding.

Endret av gjestvest
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt utrolig at folk mener at den som har en affære med et menneske man vet er opptatt, ikke har verken ansvar eller trenger å svare for det den har gjort. Folk er så utrolig egoistiske, ansvarsfraskrivende og feige, at jeg finner ikke ord. "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv".

Man skal være bra kynisk, kald og lite empatisk for å bare gjemme seg bak at det er kun den som er i forhold som har et ansvar. Du har selv ansvar for dine handlinger, og driver du på med folk som er opptatt, har du dårlig moral og lite utviklet empati.

Jeg skjønner at du falt for fristelsen å sende denne kvinnen en melding, TS, men jeg tror ikke det kommer noe ut av det. Annet enn mer fortvilelse og hjertesorg for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er helt utrolig at folk mener at den som har en affære med et menneske man vet er opptatt, ikke har verken ansvar eller trenger å svare for det den har gjort. Folk er så utrolig egoistiske, ansvarsfraskrivende og feige, at jeg finner ikke ord. "Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv".

Man skal være bra kynisk, kald og lite empatisk for å bare gjemme seg bak at det er kun den som er i forhold som har et ansvar. Du har selv ansvar for dine handlinger, og driver du på med folk som er opptatt, har du dårlig moral og lite utviklet empati.

Jeg skjønner at du falt for fristelsen å sende denne kvinnen en melding, TS, men jeg tror ikke det kommer noe ut av det. Annet enn mer fortvilelse og hjertesorg for deg.

:tommelopp:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da, den andre dama har gjort noe galt hun og. Men når hun velger å la være å svare på dine spm, så må du bare la ting være som de er TS. Du kan ikke tvinge henne til noe.. Og hvorfor i all verden ønsker du svar fra henne? Hva godt skal det gjøre?

Skaden har skjedd, og du har valgt å fortsette med mannen. Lurer du på noe, er vel han den rette å spørre.



Anonymous poster hash: 99428...87b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli oppgitt over at man kun gir mannen i et forhold skylden for utroskap. Ei anna dame som vet eller får vite at en mann er i et forhold burde ha vett nok til å si nei takk.



Anonymous poster hash: 0b163...84f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynner å bli oppgitt over at man kun gir mannen i et forhold skylden for utroskap. Ei anna dame som vet eller får vite at en mann er i et forhold burde ha vett nok til å si nei takk. Anonymous poster hash: 0b163...84f

Det er nok en del desperate kvinner som ligger hvem som helst uten tanke på andre,

som syns det er greit å fraskrive seg ansvar på den måten.

Anonymous poster hash: 8f1ce...f27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok kontakt med den andre kvinnen selv, og var i likhet med deg ikke sur på henne. Hun ga meg lange svar, og hun sa at ingen fortjente behandling som utroskap. Noe var litt pyntet løgn men det var i grunnen ubetydelig. Helheten kom frem.

Forstår ikke reaksjonen til kvinnen du kontaktet. Tror jeg hadde vurdert henne som passe snodig og rett og slett aldri mer kontaktet henne, for av en eller annen grunn virker det usunt å ha kontakt med noen som henne. Om du skjønner? Kanskje litt dramaqueen og ekkel av seg. Like greit å ha null kontakt med henne.



Anonymous poster hash: c7d0e...c52
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig ute og kjøre, når en mann er utro, er begge to med på det, og begge to har et ansvar. Hvis mannen hardnakket har nektet for at det eksisterer kone og barn, er det én ting, men utifra svarene TS fikk så er det helt åpenlyst at kvinnen visste hva hun gjorde. Ondskap heter det.

Anonymous poster hash: f123f...b5c

Det er mannen sitt ansvar å holde pikken i buska. Det er han som er opptatt.

Har du tenkt tanken om at den andre kvinnen ikke visste at mannen var opptatt?

Hun har ingen forpliktelser ovenfor Ts i det hele tatt.

At hun ikke ønsker å bli dradd i denne suppa er forståelig.

At Ts sendte meldingen er helt ok.

Jeg hadde gjerne gjort det samme selv.

Men da må en også være klar over at en ikke alltid vil få de svarene som en ønsker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok en del desperate kvinner som ligger hvem som helst uten tanke på andre,

som syns det er greit å fraskrive seg ansvar på den måten.

Anonymous poster hash: 8f1ce...f27

Jeg tror at de som tar til takke med smulene fra en opptatt mann har dårlig selvfølelse, og får en boost av å føle seg utvalgt av en som tross alt har dame fra før. Da føler hun seg bedre enn kona hans, og det gjør nok godt. Helt til hun finner ut at hun bare er blitt brukt, og at i de aller fleste tilfellene vil han helst ha kona likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mannen sitt ansvar å holde pikken i buska. Det er han som er opptatt.

Har du tenkt tanken om at den andre kvinnen ikke visste at mannen var opptatt?

Hun har ingen forpliktelser ovenfor Ts i det hele tatt.

At hun ikke ønsker å bli dradd i denne suppa er forståelig.

At Ts sendte meldingen er helt ok.

Jeg hadde gjerne gjort det samme selv.

Men da må en også være klar over at en ikke alltid vil få de svarene som en ønsker.

Les tråden du. Den andre kvinnen er en bekjent, så hun visste godt hva hun gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å bli oppgitt over at man kun gir mannen i et forhold skylden for utroskap. Ei anna dame som vet eller får vite at en mann er i et forhold burde ha vett nok til å si nei takk.

Anonymous poster hash: 0b163...84f

Det er den som er opptatt sitt ansvar å være trofast.

Du kan ikke legge det ansvaret over på noen andre.

Men den andre parten bør ha et moralsk ansvar å ikke ligge med en opptatt mann/kvinne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår godt at hun ikke svarte. Du sier det er "to enkle spm.", men dette er sjelden sant. Hun vet at hvis hun svarer, så kommer det flere. Spesielt pga. utsagn som "klinte dere på byen?". De har hatt sex, selvsagt har de klint også - når du skriver slikt så er det tydelig at du bare vil ha kontakt og en dialog. Hun vet derfor at hun blir dratt inn i drama om hun begynner å åpne seg overhodet.

En dialog med henne har ikke noe annet formål enn at du får flere detaljer som evt. gir deg muligheten til å skissere scenario og bli mer fortvilet. Ettersom du har valgt å tilgi ham må du bare la det gå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår godt at hun ikke svarte. Du sier det er "to enkle spm.", men dette er sjelden sant. Hun vet at hvis hun svarer, så kommer det flere. Spesielt pga. utsagn som "klinte dere på byen?". De har hatt sex, selvsagt har de klint også - når du skriver slikt så er det tydelig at du bare vil ha kontakt og en dialog. Hun vet derfor at hun blir dratt inn i drama om hun begynner å åpne seg overhodet.

En dialog med henne har ikke noe annet formål enn at du får flere detaljer som evt. gir deg muligheten til å skissere scenario og bli mer fortvilet. Ettersom du har valgt å tilgi ham må du bare la det gå.

Klarte fint å unngå slike scenarioer da jeg kontaktet den andre kvinnen.

Anonymous poster hash: c7d0e...c52

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke at du gikk over streken. Her er det hun og mannen din som har oppført seg utrolig dårlig.

Anonymous poster hash: 73c15...388

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg ble kontaktet av en kvinne om dette. Jeg hadde hatt sex med kjæresten hennes, bare det at jeg ikke var klar over at han hadde kjærste...

Jeg valgte å ringe henne opp igjen, hvor jeg la ut om dato og hvordan vi kjente hverandre, fordi jeg følte det ille å ha vært med en kar med kjæreste og at hun fortjente sannheten når typen løy om dette til henne. Endte opp med en times samtale og var veldig godt for begge parter å snakke om dette.

Hadde der vært meg i en slik situasjon, hadde jeg alltid svart tilbake på det den bedratte spør om. Synes ikke du gikk over streken og jeg synes faktisk det er litt feigt av henne å ikke svare på spørsmålene...

Anonymous poster hash: ee5aa...707

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble kontaktet av en kvinne om dette. Jeg hadde hatt sex med kjæresten hennes, bare det at jeg ikke var klar over at han hadde kjærste...

Jeg valgte å ringe henne opp igjen, hvor jeg la ut om dato og hvordan vi kjente hverandre, fordi jeg følte det ille å ha vært med en kar med kjæreste og at hun fortjente sannheten når typen løy om dette til henne. Endte opp med en times samtale og var veldig godt for begge parter å snakke om dette.

Hadde der vært meg i en slik situasjon, hadde jeg alltid svart tilbake på det den bedratte spør om. Synes ikke du gikk over streken og jeg synes faktisk det er litt feigt av henne å ikke svare på spørsmålene...

Anonymous poster hash: ee5aa...707

 

Enig med deg.  Skulle jeg være så uheldig å treffe på en utro person og fikk en beskjed som ts forestiller jeg meg at jeg hadde gitt enkle, høflige og konkrete svar på spørsmålene. Kan for all del hende at jeg hadde feiga ut i en sånn situasjon også, man kan ikke vite det før man er der. Men uansett virker det ikke helt på den måten i denne situasjonen, det virker mer som skadefryd. Så jeg tror ts bare kan glemme å ha normale forventninger og bør holde seg unna dama.

Endret av 20052014
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg tror ts bare kan glemme å ha normale forventninger til denne kvinnen som person.

Nettopp! Hun har neppe noe godt å komme med og er neppe et menneske med lite destruktive verdier, så det beste er nok å holde seg langt unna henne.

Anonymous poster hash: c7d0e...c52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært den andre kvinnen ved en anledning, og ville om konen tok kontakt slik svart høflig på de spørsmålene hun måtte ha. Og for alle som lurer så tenker man helst hodet en liten stund, også blir det bare dumt. Jeg angret og han angre i etterkant.

Tror vi begge har lært. Og kanskje nettopp fordi jeg føler meg så trygg på det, så hadde jeg ikke hatt noe problem med å si disse tingene til hans kone. Og jeg tar da virkelig min del av skylda. Hadde jeg (og alle andre damer) avvist han kunne han jo ikke vært utro, og han måtte da tatt opp problemene i forholdet med sin kone framfor å ha sex med meg.

Jeg står ved at jeg likevel mener at det er hans ansvar i størst grad å ikke legge seg etter noen når han er i et forhold. Dernest var det mitt ansvar når han ikke forsto sitt å klare å si nei.

Det hjelper forøvrig ikke å stille spørsmål om man ikke tenker på familien man splitter opp osv. for høyst sannsynlig sluttet hun å tenke på dette, og ingen svar hun kan gi deg vil være tilfredsstillende fra ditt ståsted, og kanskje ikke fra hennes heller. Hun sluttet å tenke på det, eller lot vær eller ville ikke. Og kanskje innerst inne håpte hun at det ikke skulle bli oppdaget og at "det var det". Men enkle spørsmål som hva skjedde når, vel det børman jo kunne svare på, og forvente at han som har fortalt sannheten til sin kone har fortalt den faktiske sannheten.



Anonymous poster hash: f3b5a...c91
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...