WubWub Skrevet 24. februar 2015 #1 Del Skrevet 24. februar 2015 Har du noen kjendiser du har en liten crush på ? Isåfall, hvem? Personlig er jeg ganske betatt av Christina Hendricks og Charlotte Kalla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 24. februar 2015 #2 Del Skrevet 24. februar 2015 Har vært forelsket i Leonardo DiCaprio siden jeg var 6 år og så Titanic første gang. Vi skal gifte oss en dag, han bare vet det ikke helt enda Ian Somerhalder er også en god kandidat 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nosoul Skrevet 24. februar 2015 #3 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Jamie Dornan, Bradley Cooper og Matt Bomer(selv om at han er homo) Endret 24. februar 2015 av Nosoul 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #4 Del Skrevet 24. februar 2015 Har vært forelsket i Leonardo DiCaprio siden jeg var 6 år og så Titanic første gang. Vi skal gifte oss en dag, han bare vet det ikke helt enda Ian Somerhalder er også en god kandidat Hadde jeg vært homo eller dame så hadde jeg nok likt Leonardo selv, og Matt Damon. To av mine favoritt mannlige skuespillere Leonardo var helt genial i The Great Gatsby og The Wolf of Wall Street Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 24. februar 2015 #5 Del Skrevet 24. februar 2015 Hadde jeg vært homo eller dame så hadde jeg nok likt Leonardo selv, og Matt Damon. To av mine favoritt mannlige skuespillere Leonardo var helt genial i The Great Gatsby og The Wolf of Wall Street Ja, de ligner i grunn litt på hverandre også synes jeg... Leo er helt fantastisk, elsker wolf of wall street også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 24. februar 2015 Forfatter #6 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Ja, de ligner i grunn litt på hverandre også synes jeg... Leo er helt fantastisk, elsker wolf of wall street også! Ja faktisk er de litt like ! Sett The Departed? Der spiller Leonardo og Matt Damon mot hverandre. Jack Nicholson og Mark Wahlberg har også en stor roller. Så om du liker mafia filmer spekkfull av kvalitets skuespillere så burde du få med deg denne : http://www.imdb.com/title/tt0407887/ :D Endret 24. februar 2015 av WubWub Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosewood Skrevet 24. februar 2015 #7 Del Skrevet 24. februar 2015 Ja faktisk er de litt like ! Sett The Departed? Der spiller Leonardo og Matt Damon mot hverandre. Jack Nicholson og Mark Wahlberg har også en stor roller. Så om du liker mafia filmer spekkfull av kvalitets skuespillere så burde du få med deg denne : http://www.imdb.com/title/tt0407887/ :D Jeg har ikke sett den enda nei, men det høres bra ut, skal absolutt få gjort det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
99699 Skrevet 24. februar 2015 #8 Del Skrevet 24. februar 2015 Har litt crush på Maiken Fosen. Fantaserer om henne i et par høye hæler...! Digg kvinne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blue Ivy. Skrevet 24. februar 2015 #9 Del Skrevet 24. februar 2015 Channing Tatum er jo helt WOW!! Ellers har jeg jo vært forelsket i Johnny Depp så lenge jeg kan huske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oreokjeksen Skrevet 24. februar 2015 #10 Del Skrevet 24. februar 2015 Har vært forelsket i Benedict Cumberbatch helt siden jeg så Sherlock-serien for første gang. Og er litt småbetatt av Ian Somerhalder, Paul Wesley og Neil Patrick Harris (selv om han er homo) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 25. februar 2015 #11 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Ble helt håpløst betatt av Ryan Gosling da jeg så ham i Murder By Numbers i 2002. Og skled nesten av setet da jeg så ham igjen i Maktens Menn og Crazy, Stupid Love i 2013. Utover det så hadde jeg ikke tuppet Travis Fimmel eller Kit Harington ut av senga. Endret 25. februar 2015 av Ultiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 25. februar 2015 #12 Del Skrevet 25. februar 2015 Har vært forelsket i Leonardo DiCaprio siden jeg var 6 år og så Titanic første gang. Vi skal gifte oss en dag, han bare vet det ikke helt enda Jeg var 14 og så var det Romeo og Julie Så du må nok bare stille deg i kø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjøttmeis Skrevet 25. februar 2015 #13 Del Skrevet 25. februar 2015 Rupert Grint. Har alltid hatt en liten crush på han... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bossa Nova Skrevet 25. februar 2015 #14 Del Skrevet 25. februar 2015 Wentworth Miller, og jeg savner Prison Break. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 25. februar 2015 Forfatter #15 Del Skrevet 25. februar 2015 Wentworth Miller, og jeg savner Prison Break. Vet mange damer ble skuffet når han kom ut av skapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 25. februar 2015 #16 Del Skrevet 25. februar 2015 Utenom 1D, så har eg Cody Simpson! Har digga han heilt sida han spurte om karaktergjennomsnittet mitt i ein draum eg hadde for 1-2 år sida 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magnifique Skrevet 25. februar 2015 #17 Del Skrevet 25. februar 2015 Hei! Jeg har hatt et crush på Chloe Sevigny egentlig så lenge jeg kan huske. Hun er så fin.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #18 Del Skrevet 26. februar 2015 Hei! Jeg har hatt et crush på Chloe Sevigny egentlig så lenge jeg kan huske. Hun er så fin.. Hu er jo kjempe flott da, veldig søt jente No homo or very homo? Neida trenger ikke svare på det, bare erter deg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 26. februar 2015 #19 Del Skrevet 26. februar 2015 Uten tvil han som spiller I 50 Shades. Oh my god.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shai Skrevet 26. februar 2015 #20 Del Skrevet 26. februar 2015 OnklP... Drømmemannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg