Gå til innhold

Crush på kjendiser?


WubWub

Anbefalte innlegg

Hu er jo kjempe flott da, veldig søt jente :) No homo or very homo? :fnise: Neida trenger ikke svare på det, bare erter deg litt ;)

Hehe ;) Ja, det er hun :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rupert Grint. :rodmer: Har alltid hatt en liten crush på han...

Tror du han er bigamist, for han har jeg planer om å gifte meg med.

Sånn; jeg tar ut skilsmisse på dagen om han ber meg :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Ed Westwick! Jeg blir som en forelsket fjortis hver gang jeg ser han, for ikke å snakke om når han prater britisk... Hadde heller ikke takket nei til Leonardo DiCaprio, men ser det begynner å bli kø der allerede :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du han er bigamist, for han har jeg planer om å gifte meg med.

Sånn; jeg tar ut skilsmisse på dagen om han ber meg :Nikke:

Hahaha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå - Jamie Dornan, han i Fifty Shades og The Fall. Hjertet banker litt ekstra når jeg ser han. Har crush på kjendiser hele tiden. Har alltid hatt crush på Robbie Williams og Jake Gyllenhaal.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har alltid hatt en girl crush on Angelina Jolie. Hun er så nydelig. Hvert fall da hun spilte i Tomb Raider. Hun er veldig sexy og sofistikert. Love her! :rodmer:

Ellers er jeg litt forelsket i Orlando Bloom og Leonardo Dicaprio. Rykte sier at Leo dater Rihanna. Date heller meg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har i mange år vært helt betatt av Paul Walker. Da han døde ble jeg oppriktig lei meg, og er det vel egentlig fremdeles. Jeg kan ikke fatte han er borte...

Ingen annen kjendis kan måle seg med ham. :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nosoul

Uten tvil han som spiller I 50 Shades.

Oh my god....

Det er Jamie Dornan som spiller i hovedrollen :sikle: Irsk skuespiller, tidligere modell for bla Calvin Klein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Jamie Dornan som spiller i hovedrollen :sikle: Irsk skuespiller, tidligere modell for bla Calvin Klein.

Sukk....

:sikle:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Benedict Cumberbatch(så jeg dro like godt på en convention og møtte han), Richard Hammond og Tom Hiddleston :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!

Jeg har hatt et crush på Chloe Sevigny egentlig så lenge jeg kan huske. Hun er så fin.. :ler:

Er det hun fra Big Love? Hun er pen, men er hun ikke litt... stor i kjeften?

Synes å huske noen mindre populære uttalelser fra henne :fnise:

Har i mange år vært helt betatt av Paul Walker. Da han døde ble jeg oppriktig lei meg, og er det vel egentlig fremdeles. Jeg kan ikke fatte han er borte...

Ingen annen kjendis kan måle seg med ham. :hjerte:

Samme som jeg følte da Heath Ledger døde. Sorg :grine:

Ellers så har jeg en liten crush på Keanu Reeves. Ikke spesielt bra skuespiller, men han er flott og har herlig stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamie Dornan... Oh lord, om han hadde bodd her i norge hadde jeg garantert blitt creepy stalker.

Sitter her og drømmer meg bort med bilder og youtubeklipp, har fått helt fjortis-crush her :fnise:

Nå skal det nevnes at han er litt for glad i skjegg... Litt sånn tredagers er fint, menne..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...