Gå til innhold

Crush på kjendiser?

WubWub

Anbefalte innlegg

Har du noen kjendiser du har en liten crush på ? Isåfall, hvem? :fnise:

Personlig er jeg ganske betatt av Christina Hendricks og Charlotte Kalla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har vært forelsket i Leonardo DiCaprio siden jeg var 6 år og så Titanic første gang. Vi skal gifte oss en dag, han bare vet det ikke helt enda ;) Ian Somerhalder er også en god kandidat

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært forelsket i Leonardo DiCaprio siden jeg var 6 år og så Titanic første gang. Vi skal gifte oss en dag, han bare vet det ikke helt enda ;) Ian Somerhalder er også en god kandidat

Hadde jeg vært homo eller dame så hadde jeg nok likt Leonardo selv, og Matt Damon. To av mine favoritt mannlige skuespillere :)

Leonardo var helt genial i The Great Gatsby og The Wolf of Wall Street

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært homo eller dame så hadde jeg nok likt Leonardo selv, og Matt Damon. To av mine favoritt mannlige skuespillere :)

Leonardo var helt genial i The Great Gatsby og The Wolf of Wall Street

Ja, de ligner i grunn litt på hverandre også synes jeg... Leo er helt fantastisk, elsker wolf of wall street også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de ligner i grunn litt på hverandre også synes jeg... Leo er helt fantastisk, elsker wolf of wall street også!

Ja faktisk er de litt like !

Sett The Departed? Der spiller Leonardo og Matt Damon mot hverandre. Jack Nicholson og Mark Wahlberg har også en stor roller. Så om du liker mafia filmer spekkfull av kvalitets skuespillere så burde du få med deg denne :

http://www.imdb.com/title/tt0407887/

:D

Endret av WubWub
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja faktisk er de litt like !

Sett The Departed? Der spiller Leonardo og Matt Damon mot hverandre. Jack Nicholson og Mark Wahlberg har også en stor roller. Så om du liker mafia filmer spekkfull av kvalitets skuespillere så burde du få med deg denne :

http://www.imdb.com/title/tt0407887/

:D

Jeg har ikke sett den enda nei, men det høres bra ut, skal absolutt få gjort det! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært forelsket i Benedict Cumberbatch helt siden jeg så Sherlock-serien for første gang.

Og er litt småbetatt av Ian Somerhalder, Paul Wesley og Neil Patrick Harris (selv om han er homo) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble helt håpløst betatt av Ryan Gosling da jeg så ham i Murder By Numbers i 2002. Og skled nesten av setet da jeg så ham igjen i Maktens Menn og Crazy, Stupid Love i 2013.

Utover det så hadde jeg ikke tuppet Travis Fimmel eller Kit Harington ut av senga.

Endret av Ultiva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Har vært forelsket i Leonardo DiCaprio siden jeg var 6 år og så Titanic første gang. Vi skal gifte oss en dag, han bare vet det ikke helt enda ;)

Jeg var 14 og så var det Romeo og Julie ;) Så du må nok bare stille deg i kø!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wentworth Miller, og jeg savner Prison Break.

Vet mange damer ble skuffet når han kom ut av skapet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Utenom 1D, så har eg Cody Simpson!

Har digga han heilt sida han spurte om karaktergjennomsnittet mitt i ein draum eg hadde for 1-2 år sida 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg har hatt et crush på Chloe Sevigny egentlig så lenge jeg kan huske. Hun er så fin.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg har hatt et crush på Chloe Sevigny egentlig så lenge jeg kan huske. Hun er så fin.. :ler:

Hu er jo kjempe flott da, veldig søt jente :) No homo or very homo? :fnise: Neida trenger ikke svare på det, bare erter deg litt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...