Gå til innhold

Kjæreste med ADHD, vil barnet få det samme?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste med ADHD. Han har to søsken og en far med samme diagnose. Jeg ønsker meg barn med han mer enn noe annet i hele verden, men er det virkelig egoistisk av meg å få et barn med ADHD? Jeg kommer jo til å elske dette barnet betingelsesløst uansett hvordan det her, men vil tro det kan by på utfordringer..

Kjæresten min har slitt en del på skolen med forsentkomminger og slik, men er nå i jobb som han gjør veldig bra. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal tenke.. Jeg er ikke gravid eller noe bare så det er sagt, men ser jo for meg å stifte familie en dag. Hva mener/tror dere?

Anonymous poster hash: a9361...59b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, for å se det på den positive siden er du jo forberedt på at det kan skje så du virkelig er bevisst på evt tegn til adhd. Er jo verre for de som går rundt med det uten å få noe hjelp fordi det ikke blir oppdaga.

Jeg kjenner folk med adhd som takler det helt fint (som jeg kan se hvert fall.. De har venner, klarer seg på skolen osv), så det trenger jo ikke være ille.

Anonymous poster hash: 3813e...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ADD og faren til mine barn har Tourettes. Ene barnet har fått ADD, ingen av de har Tourettes.

Så du kan få barn med det, eller ikke. Uansett så er ikke det en stor krise. Finnes mange grader av det og. Her fungerer både jeg og barnet med ADD, veldig bra.



Anonymous poster hash: 0137a...89b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...