Gå til innhold

Fantaserer om å prøve meg som prostituert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tente også på tanken og prøvde det ut for moro skyld. Hadde trodd at horekunder var litt kyniske, rike businessmenn som bare ville pule, stikke pengene i lomma mi og stikke av. Men de fleste ville bare kose, at jeg skulle bli kjæreste med dem, de gråt av skamfølelse, ble så nervøse at de drakk seg drita og tissa på seg eller de ville bli kjent med meg og henge med meg på fritiden.

Ikke så hot som man skulle tro, med andre ord.



Anonymous poster hash: af993...7a4
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja jeg vet ikke helt jeg. Jeg en sånn type som mener at kvinner ikke er barn. Men etterhvert så må jeg innrømme at jeg har blitt litt usikker. Det kan da vel ikke være tilfeldig at menneskeslekten har måtte passe litt ekstra på kvinner, - når du vet hvor lett det er å finne på ugagn og sprell?

For ikke snakke om hvor enkelt det er for en kvinne med skumle hensikter å snurre en mann rundt sin lillefinger.

Vi er jo ikke barn heller, men ja noen av oss har kanskje lett for å finne på sprell. Menn er utrolig lett å manipulere, jeg kan bare ta helgens opplevelser som et eksempel. Hvor jeg fikk seks menn til å spandere på meg hele kvelden og ei overnatting på hotell :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mye OT på de siste to sidene. TS la frem en fantasi (!) Ja, fantasier handler gjerne om tabuer. Det er derfor de er så forlokkende i et moralsk gjennomregulert samfunn. Sannsynligvis er det ikke en god idé å virkeliggjøre den, men fantasien er harmløs. Og om TS skulle prøve å virkeliggjøre den, så har hun atskillig bedre odds for å få en positiv opplevelse enn en som prostituerer seg av ren nød. Det siste er trist, det første er det liten grunn til å la seg forarge over.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fantaserer en del om det å selge kroppen min til ukjente menn. Noe med tanken bare tenner meg helt enormt. Er jeg unormal?

Anonymous poster hash: 67a40...8ac

Hvilket kjønn er du?

Hvor gammel er du?

Hva mener du at du er verdt?

Hvilke tjenester vil du tilby?

Hva mener du er din kundegruppe?

Gjør grundige reserch...

Lykke til, om du velger å gå for det.

Anonymous poster hash: d3cc1...ba2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så om jeg vil prostiturere meg fordi jeg vil ha mest mulig sex så vil folk synes det er greit?

Jo, dessverre vil de nok det. Folk lar seg ofte forarge av ting de ikke selv liker. Om forargelsen deres er berettiget er det etiske spørsmålet. Jeg klarer ikke helt å la meg provosere, og håper at du kommer fra det uten psykisk plunder hvis du noen gang skulle finne på å gjøre alvor av det. Men ettersom du skriver at du har type, FruKG, så regner jeg med at spørsmålet er hypotetisk. For TS er det jo derimot et mer aktuelt spørsmål, hvis jeg forstår innlegget hennes rett. Ikke alle fantasier tåler å virkeliggjøres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke bare umoralsk men også ULOVLIG å kjøpe sex.Forøvrig enig med deg- vi normale velfungerende andre klarer å oppnå forbindelser med andre så kjøpe sex er ikke tema. Normale folk er heller ikke så ræva i sengen at trenger betale en for å knulle en.

Det er umoralsk å forby kjøp av sex. Voksne mennesker må få ha sex på egne premisser. Det er forkastelig å frata voksne mennesker eieretten over sin egen kropp. Staten skal ikke bestemme hvilke premisser voksne, bevisste mennesker skal ha sex på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange i ut fattige land som har prostitusjon som siste løsning for å fø på familien.

Så løsningen din blir da å bare la familien dø? For en ekstremt umoralsk og forkastelig holdning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desperate menn som ikke får seg noe som kjøper sex. Andre trenger ikke bruke penger på det. Får det gratis.

Grunnen til at menn kjøper sex er som regel, enten er de misfornøyd med sexlivet hjemme, har vært gift/samboere lenge så de søker spenning, har fetisher de ikke tør å fortelle kona, er dritlei av å alltid dominere jente(mange menn tenner på at dama tar full styring i senga), de tenner på det å ha sex med prostituert(spenning). Dette er noen av grunnene. Og du kan si hva du vil, men flestparten av disse mennene er kjekke, ressurssterke menn. De savner bare lidenskap og spenning, da de er mye borte å jobber utenbys.:)

Anonymous poster hash: 69d92...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger hører man ikke om idrettskjendiser, skuespillere, politiske figurer osv som har dritet på draget, og blitt tatt med buksa nede? For folk som har mye å gjøre, er opptatt av jobb/idrettskarriere, så vil sex med prostituert være mye lettere å forholde seg til. De kan knulle og ferdig med det.

Anonymous poster hash: 69d92...2fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at menn kjøper sex er som regel, enten er de misfornøyd med sexlivet hjemme, har vært gift/samboere lenge så de søker spenning, har fetisher de ikke tør å fortelle kona, er dritlei av å alltid dominere jente(mange menn tenner på at dama tar full styring i senga), de tenner på det å ha sex med prostituert(spenning). Dette er noen av grunnene. Og du kan si hva du vil, men flestparten av disse mennene er kjekke, ressurssterke menn. De savner bare lidenskap og spenning, da de er mye borte å jobber utenbys.:)

Anonymous poster hash: 69d92...2fa

Det kan jeg personlig avkrefte. Du luller deg inn i en fantasi om at det er fryd og gammen å selge seg selv som ikke har rot i virkeligheten. Det er kyniske rotløse ofte utro menn som kjøper sex. Utseende har nada å si; en hore ser på de kun som penger , ikke som sex.Om å gjøre å spille gamet bra så de fortest mulig forsvinner. Ofte gråter kundene en liten skvett , trenger kos osv etterpå Men er om å gjøre å få de unna. Dette er ikke kremen av menn og det ligger innbakt i det at de kjøper et annet menneske.

Anonymous poster hash: 7b44b...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er umoralsk å forby kjøp av sex. Voksne mennesker må få ha sex på egne premisser. Det er forkastelig å frata voksne mennesker eieretten over sin egen kropp. Staten skal ikke bestemme hvilke premisser voksne, bevisste mennesker skal ha sex på.

Hvordan er det å være på det tapende laget? ...er få menn som er stand til å kjøpe sex, promille av kvinner som godtar at partner i fortiden har gjort det .alt dette i tillegg til at horer er mennesker med verdi som ofte er seksuelt misbrukt som barn, Er ofre for trafficking (ja de Nigerianske prostituerte på gata bare eeeelsker å gjøre dette.), som igjen har sammenheng med annen tung kriminalitet og er moderne slaveri som folk med hjerter ikke har noe til overs for. Gå og kjøp et menneske du-håper du blir tatt.

Anonymous poster hash: 7b44b...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tente også på tanken og prøvde det ut for moro skyld. Hadde trodd at horekunder var litt kyniske, rike businessmenn som bare ville pule, stikke pengene i lomma mi og stikke av. Men de fleste ville bare kose, at jeg skulle bli kjæreste med dem, de gråt av skamfølelse, ble så nervøse at de drakk seg drita og tissa på seg eller de ville bli kjent med meg og henge med meg på fritiden.

Ikke så hot som man skulle tro, med andre ord.

Anonymous poster hash: af993...7a4

Skriver under her.

Anonymous poster hash: 7b44b...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye for svar. Jeg velger å slette førsteinnlegg, markere tråden som løst, så er det opp til moderator om hun ønsker stenge eller ikke.

:)



Anonymous poster hash: edf9a...c30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg personlig avkrefte. Du luller deg inn i en fantasi om at det er fryd og gammen å selge seg selv som ikke har rot i virkeligheten. Det er kyniske rotløse ofte utro menn som kjøper sex. Utseende har nada å si; en hore ser på de kun som penger , ikke som sex.Om å gjøre å spille gamet bra så de fortest mulig forsvinner. Ofte gråter kundene en liten skvett , trenger kos osv etterpå Men er om å gjøre å få de unna. Dette er ikke kremen av menn og det ligger innbakt i det at de kjøper et annet menneske.

Anonymous poster hash: 7b44b...d9d

Om du skal selge en service der du ønsker å tjene penger, så skader du deg selv om du er kald mot kundene dine. Dette gjelder innenfor alt, selv også prostitusjon. Så hvis kunden vil gråte, så trøst, om kunden trenger kos, så tilbyr man naturlig nok kos om man ønsker at kunden skal komme tilbake slik at man får den faste inntekten. En hore ser da på sin kunde på samme måte som en massør gjør det, så det argumentet er nok de fleste klar over og ikke akkurat en overraskelse.

Tiger Woods, David Beckham, Silvio Berlusconi etc har kjøpt prostituerte. Man får vell ikke særlig mer suksessfulle menn enn de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om du bare har det som en fantasi, er det greit. Noe helt annet om du har tenkt å gjøre alvor av det.

Noen tenner på tanken å bli voldtatt, men det betyr ikke at de ønsker å oppleve det.

Hvorfor? Ikke være så dømmende ;)

Mange er prostituerte og elsker det. Dessuten tjener man bra.

En liten del av meg har litt lyst til å gjøre det selv, men grøsser meg litt når jeg tenker på at mange som kjøper sex er de som ikke klarer å få noe gratis. Og da er de sikkert ekle og gamle. Ew...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Ikke være så dømmende ;)

Mange er prostituerte og elsker det. Dessuten tjener man bra.

En liten del av meg har litt lyst til å gjøre det selv, men grøsser meg litt når jeg tenker på at mange som kjøper sex er de som ikke klarer å få noe gratis. Og da er de sikkert ekle og gamle. Ew...

Mange elsker det er total vrangforestilling. En liten promille. Nok troll nå gamlefar. Fantasi er laaaangt fra virkeligheten.

Anonymous poster hash: 7b44b...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Ikke være så dømmende ;)

Mange er prostituerte og elsker det. Dessuten tjener man bra.

En liten del av meg har litt lyst til å gjøre det selv, men grøsser meg litt når jeg tenker på at mange som kjøper sex er de som ikke klarer å få noe gratis. Og da er de sikkert ekle og gamle. Ew...

En av USA's sommer-olympiere ble jo nå nylig avslørt at har et dobbeltliv som luksusprostituert. ^^

Så det må jo være et bevis for at mange faktisk gjør det litt for sin egen del også, og ikke kun pengene ettersom hun umulig kan ha trengt de ekstra pengene der?

Angående siste argument, så er den jo blitt svart på tidligere her inne. De som aldri får noe gratis er nok like nervøse og feige ellers for at de i det hele tatt tør å ta steget med å kjøpe ei prostituert. Det er som regel selvsikre og kjekke menn som tar det steget. Se & Hør burde jo være en god kilde for dette der suksessfulle og rike kjendiser ukentlig omtrent blir tatt og avslørt for å ha kjøpt prostituerte. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange elsker det er total vrangforestilling. En liten promille. Nok troll nå gamlefar. Fantasi er laaaangt fra virkeligheten.

Anonymous poster hash: 7b44b...d9d

Sitat og svar til regelbrudd er fjernet.

- Magnifique, mod.

Endret av Magnifique
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...