Gå til innhold

Qazi Hussain Ahmad `s kvinnesyn


Pjuk

Anbefalte innlegg

Ettersom den kontoversielle "nazi" islamisten Qazi Hussain Ahmad gjør sin entre her på berget , kan det være artig å lese litt om hva han mener om kvinner:

Women are weak physically

and mentally compared to men. For this we do not need any

proof other than to just look at men and women. Men have to

take care of women all the time. If some women do not have

any male relatives, then they have to find a man and marry

him so that he will take care of her. Women should not have

life outside the family. Education can be provided to them

but not to compete with men in public. Neither they can

fight in war nor they can be of use in peacetime politics.

Qazi had said once that JI comes to power in Pakistan, he

will abolish the voting rights of women and minorities.

les hele historien her :http://www.media-watch.org/articles/0999/306.html

Og det er bare kvinnesyn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Men nå er jo ikke menn i de muslimske land særlig smarte heller da.

De tror de er så overlegne kvinner at jeg blir spysintkvalm.

Det sier jo litt om innteligensen til mennene når de til og med banker kjærringa fordi hun føder jentebarn.

Så innsyn og iQ har de ikke i det hele tatt.

Alt de kan er å nedverdige kvinner,bombandere sitt eget land og skylde på vesten.

Å opplyse den tredje verden om at lysbryteren er kommet er litt vanskelig når de fortsatt lever i steinaldertiden.

Jeg blir så sint at jeg kan ikke få meg til å diskutere dette på en fornuftig måte.

Søsteren min bor i sverige og er gift med en libanon(muslim) herreguuuud hva hun må gjennomgå.

Hva de gjør for å bryte ned damene vet jeg ikke,men søstra mi er bare en skygge av hva hun en gang i tiden var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MonicaH

Gjest skrev:

"Søsteren min bor i sverige og er gift med en libanon(muslim) herreguuuud hva hun må gjennomgå.

Hva de gjør for å bryte ned damene vet jeg ikke,men søstra mi er bare en skygge av hva hun en gang i tiden var."

Svar: Les boken "På Flukt" av Liza Marklund. Det handler om en kvinne som fikk barn med en libaneser, og der får du vite hvordan de behandler sine kvinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene blir truet av kvinnenes seksuelle kontroll over dem. Derfor må de ha burka. Damer får ikke lov til å sykle fordi at tanken på kvinnens underliv som berører sykkelsetet blir for mye for dem.( men disse sannhetene ligger jo under fasaden)

Det er helt sykt! :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene blir truet av kvinnenes seksuelle kontroll over dem. Derfor må de ha burka. Damer får ikke lov til å sykle fordi at tanken på kvinnens underliv som berører sykkelsetet blir for mye for dem.( men disse sannhetene ligger jo under fasaden)

Det er helt sykt! :hakeslepp:

Javell. Jeg har ikke burka. Jeg sykler når jeg trenger det. Mannen min sier ikke noe om det. Alle muslimer er ikke like, man trenger ingen PhD for å vite det, vel. Hvor sneversynte og ensporete går det ann å bli?

Ja, jeg dekker meg, men det er da ikke noe problem i hverdagen. Ikke noe hinder for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javell. Jeg har ikke burka. Jeg sykler når jeg trenger det. Mannen min sier ikke noe om det. Alle muslimer er ikke like, man trenger ingen PhD for å vite det, vel. Hvor sneversynte og ensporete går det ann å bli?

Ja, jeg dekker meg, men det er da ikke noe problem i hverdagen. Ikke noe hinder for meg.

Du er altså Muslim, det er tydelig. Hvorfor er du det?

Tradisjon eller bevisst valg som voksen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

det er søren meg et fåtall av muslimske menn som er rektige i hue.

ja det mener jeg.

Mange av dem er ekstremister og drar alt til ytterpunktene.

Det som jeg synes må være en allright tro for dem er jo at alt er jo så til de grade tilrettelagt for at de skal ha et bedagelig liv der de styrer og bestemmer,herjer og torturerer for egen glede sin skyld.

Mens kvinnene er så under rang og stand.

Skjønner ikke hvordan de muslimske mennene orker å ta i kvinnene i det hele tatt jeg når de har et slikt kvinnesyn.

Det kommer ned til bunn og grunn at kjærringa er god å ha når han trenger litt mat,få arvinger og kjøtt på kølla.

Derfor finnes det horer i hele verden også. For muslimske menn vil ha noen som bare gjør jobben sin og ellers holder kjeft.

Hilsen søstra til hu som gifta seg med en muslim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den utstødte

Jeg er en som Hege kastet ut fra KG fordi jeg hadde synspunkter på Islam som ikke tåltes. Det hadde ingen betydning at det jeg skrev var sant.

Derfor er det gledlig og riktig at noen efter hver har "Fått opp øya" når det gjelder denne ekstemt menneske/kvinneundertrykkende politiske ideologi som kaller seg religion.

Snart kommer Oriana Fallaccis nye bok ut på Gyldendal, der hun beskriver Eurabia. Jeg har lest utdrag av den.

Løp og kjøp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Mennene blir truet av kvinnenes seksuelle kontroll over dem. Derfor må de ha burka. Damer får ikke lov til å sykle fordi at tanken på kvinnens underliv som berører sykkelsetet blir for mye for dem.( men disse sannhetene ligger jo under fasaden)

Det er helt sykt! :hakeslepp:

Da må jo mange millioner menn ha et utrolig dårligg selvbilde. De vil heller pålegge kjerringa si regler og påbud enn å kjmpe litt for kjærligheten.

Nei jeg har absolutt ikke noe positivt syn på ekstremistene og deres kvinnesyn.

Hvordan i alle dager kan de gifte seg med en kvinne og tilbringe livet med henne om de er så trege i hue,utfordrer deres manndom,maskulinitet og når de absolutt bare er til besvær.

Muslimer har dobbeltmoral de.

De ser ned på alt som har med kvinner å gjøre,men de skal da søren meg ha en drøss av dem også.

Voksne muslimske menn tenker og snakker som mine små barn.

ErGO,de er utrolig enkle i hodet. Noe som barn skal få lov til å være,men det er verre med muslimene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Nå er det ikke alle muslimer som er ekstremister, på samme måte som ikke alle kristne er medlemmer i Livets Ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Nå er det ikke alle muslimer som er ekstremister' date=' på samme måte som ikke alle kristne er medlemmer i Livets Ord.[/quote']

Hehey, Fighter!

Ikke la virkelighetens trivialiteter ødelegge en god fiksjon på den måten!

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fighter

Ok. De er sikkert en gjeng med terrorister alle sammen og oppdrar barna sine til å bli farlige øksemordere.

Jeg er fooresten kristen og fra Bærum, så meg bør dere i hvert fall være redde for. :redd::sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mennene blir truet av kvinnenes seksuelle kontroll over dem. Derfor må de ha burka. Damer får ikke lov til å sykle fordi at tanken på kvinnens underliv som berører sykkelsetet blir for mye for dem.( men disse sannhetene ligger jo under fasaden)

Det er helt sykt! :hakeslepp:

Ja det er helt sykt. Vi lever i en forferdelig verden. Selvsagt er jeg enig i at slør er beviset for kvinners seksualmakt, men du tar feil kristin hvis du tror at det er mannen som har funnet på sløret....

Sløret er til for å beskytte kvinnen mot andre kvinner, ingen jenter viser sitt virkelige ansikt allikevel, vestlige damer gjemmer seg bak sminke og utenlandske skjuler seg bak slør...

Waco

jeg forstår jo ikke forskjellen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er fooresten kristen og fra Bærum, så meg bør dere i hvert fall være redde for. :redd::sjokkert:

:sjarmor: Kjenner meg litt engstlig allerede :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fighter

Det verste er at jeg har sår i ansiktet og arr diverse steder på kroppen. :redd::eeeh::sjokkert:

Lurer på når denne tråden blir delt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...