Gå til innhold

Ærlig talt damer, hvem ville dere valgt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Han før eller etter slanking+trening? Ikke kom her og si at "det er det indre som teller", vi vet alle at det som teller mest er utseende.

morning_picdump_275_640_28.jpg



Anonymous poster hash: e1f08...380
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt klart etter trening, han ser mye sunnere ut



Anonymous poster hash: 9fff1...4df
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kroppen var finere etter! Likte håret best på første bilde :P



Anonymous poster hash: ceff0...028
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen. Ja, utseendet teller hvorvidt han virker snill eller ikke. I mine øyne virker ikke dette som en sympatisk type på noen av bildene. Hadde ikke snudd meg etter han på gaten, eller følt noe ivrig behov for å bli kjent. Noe med øynene jeg ikke liker.



Anonymous poster hash: 4e0e0...b68
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Jeg gidder ikke svare når du legger føringer for hva som er et akseptabelt svar og ikke allerede i første innlegg.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt umulig å si. Jeg må kjenne personen først. Og da er det likegyldig om han ser ut som før eller etter bildet hvis jeg liker ham.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Olivia Benson

Alle vil vel ha en partner de syns er attraktive? Det er likevel mye annet som er viktig(ere) enn utseende. Og feilen mange på KG,spesielt menn, gjør er å tro at alle kvinner liker det samme. Denne utseendeskalaen dere opererer med er ubrukelig i den virkelige verden.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker før bedre. Menn med muskler er ikke min type menn...

Anonymous poster hash: c1453...549

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen. Ja, utseendet teller hvorvidt han virker snill eller ikke. I mine øyne virker ikke dette som en sympatisk type på noen av bildene. Hadde ikke snudd meg etter han på gaten, eller følt noe ivrig behov for å bli kjent. Noe med øynene jeg ikke liker.

Anonymous poster hash: 4e0e0...b68

Jepp, han ser ut som en douchebag.

For øvrig er jo dette et kjempetåpelig spørsmål når det er samme gutten på begge bildene. Selvsagt velger man den versjonen som er sunn, ingen ønsker overvekt på andre om de kan unngå det. Det er ikke behagelig å være overvektig, så dersom man kan velge den tynne så er jo det et valg som gir personen bedre livskvalitet.

Du må linke to ulike personer, den ene kan være tynn og den andre overvektig. Så kan vi snakke

Anonymous poster hash: 23087...66e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rent utseendemessig så er det selvsagt etter, men helledussen, personlighet har faktisk mye å si.

Har datet "store og små", for å si det pent, og det har alltid vært pga personlighet. For jeg datet ikke en kar på 140 fordi han hadde så lekker kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

De eneste ærlige svarene du kommer til å få er fra de som innrømmer at utseende betyr mye.

Nei, det er feil. Mitt svar er også ærlig.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De eneste ærlige svarene du kommer til å få er fra de som innrømmer at utseende betyr mye.

beklager å måtte skuffe deg, men jeg har virkelig ingen interesse av å sitte på nettet å lyve så jeg er selvsagt ærlig når jeg svarer. og jeg liker fortsatt før-bildet best.

Anonymous poster hash: 01204...a07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...