Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Hjelpes meg, for en video. Hvor ble det av hun søte og naturlige som var med på firestjerners middag? Ugjenkjennelig. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig tilgjort og unaturlig foran kamera. Usikkerheten lyser igjennom dessverre, selv om hun prøver å overbevise leserne om noe annet. 

Hun gjør så stort nummer ut av at hun er så vimsete og klønete. Hun syns kanskje det er søtt, men det blir bare så påtatt.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som slår meg er at det er så mye av ALT. Hver for seg er jo plaggene OK, håret fint og sminken grei. (Leppene derimot synes jeg er helt krise, så mye søtere uten duckface). Men når alt blir smurt sammen blir det litt for juletre for meg. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Lenemor da, når du legger ut snap og skryter av en lipgloss og ber oss om sveipe opp for å finne ut mer og man kommer rett inn på en nettbutikk hvor linken man fulgte er helt tydelig en affiliatelink; sløvt!

Jeg begynner å lure på om hun egentlig ikke helt forstår HELE opplegget med merking🙄

(Linken for ordnes skyld; man ser av ordene av dette er en adlink:

https://www.lyko.no/clarins/clarins-instant-light-natural-lip-13-pin?utm_campaign=Lene_Orvik&utm_medium=bloggar&utm_source=leneorvik.no )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Sirkustjukk skrev:

Lenemor da, når du legger ut snap og skryter av en lipgloss og ber oss om sveipe opp for å finne ut mer og man kommer rett inn på en nettbutikk hvor linken man fulgte er helt tydelig en affiliatelink; sløvt!

Jeg begynner å lure på om hun egentlig ikke helt forstår HELE opplegget med merking🙄

(Linken for ordnes skyld; man ser av ordene av dette er en adlink:

https://www.lyko.no/clarins/clarins-instant-light-natural-lip-13-pin?utm_campaign=Lene_Orvik&utm_medium=bloggar&utm_source=leneorvik.no )

Flaut.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

OG #Ad er ikke tilstrekkelig når man skriver på norsk og det er heller ikke godt nok å kun merke EN snap!

OG 2 ; 

Og ingen merking på siste Snap.

Reglene er temmelig enkle; når man linker til blogginnlegg med annonseinnhold via SoMe skal også snap/instagram/FB-innlegget merkes.

Så, tilbake i skinnsofaen og ostepoppen på furubordet mitt🙄

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, O.G. skrev:

Jeg personlig liker den nye stilen, den er mer meg med skinnbukse og leopardmønster. Sminken derimot er elendig og håret har blitt for blondt. Hun er mer preppstil dame til å kjøre denne type hardcore opplegg.

7 timer siden, O.G. skrev:

Ja, Lene begynner faktisk å ligne noe i klesveien, hvis hun hadde gått for mørkere hår så hadde hun blitt lekker.

Vel, smaken er som baken 🙈 Leopardprint, «pelsjakker» og Louis Vouitton-vesker kan jeg ikke fordra. Når jeg ser en del av anntrekksbildene hun legger ut nå får jeg assosiasjoner til en prippen snobbedame. Før ga stilen henne mer inntrykk av at hun var en motebevisst, men samtidig jordnær person. Er derimot ikke slik at jeg misliker alt hun går med nå. Genseren i sminkevideoen hun la ut nå ser veldig fin ut 🤗

5 timer siden, Skorpion89 skrev:

Nå er ikke jeg en trendy person (så jeg liker ikke noen av disse trendene). Det er Lene, derfor følger hun trendene. Dette er det som er tilbake på trenden. Lene vil vel være en moteblogger, så da må hun jo nesten servere de nyeste trendene. Hva hun kler seg i, må nesten bli hennes valg. Samme som at mitt valg er å ikke følge trenden.

Helt klart at hun skal velge selv hvilken stil hun vil ha 🤗 Jeg ville bare uttrykke at stilendringen ikke er så positiv i mine øyne ettersom jeg begynte å følge henne fordi jeg likte stilen hennes så godt før. Nå leser jeg ikke bloggen like mye, for jeg føler ikke at jeg får så mye inspirasjon derfra. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Ice_83 skrev:

Forstår at bloggere må tjene penger, men må annenhvert innlegg, eller mer, være sponset?!?

Ja, de tjener jo null på klikk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 11/4/2017 at 11:05 PM, Ice_83 said:

Syns det så godt ut. Bortsett fra sopp,det klarer jeg meg uten,aldri likt. Viltgryte er utrolig godt! De posene man får kjøpt på butikken også, med litt tilsetninger, fantastisk! 

Det ser veldig godt ut, det bare blør i "kokkehjertet" mitt å se at alt blir kokt istedenfor fint stekt og så blandet i en gryte. Pirking, I know, og det er en veldig vanlig feil som de fleste gjør, og en stor "pet peeve" hos meg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Scherbatsky skrev:

Det ser veldig godt ut, det bare blør i "kokkehjertet" mitt å se at alt blir kokt istedenfor fint stekt og så blandet i en gryte. Pirking, I know, og det er en veldig vanlig feil som de fleste gjør, og en stor "pet peeve" hos meg.

Ok, forklar oss hvordan vi skal gjøre det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så matlagingsvideoen nå. Fytti!!! Hvor ble det av den dama som bodde i Ålesund og var sammen med Rolf Ivar??? :icon_frown:

Greit at folk forandrer seg over tid, men nå ble jeg bare trist...

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, jentefranorge skrev:

Det er vel normalt at folk forandrer seg med årene. Det har jo også litt med folkene man omgås osv. I Oslo er det vel et vrimmel av forskjellige type folk. Noen blir lett påvirket, andre ikke. Men litt vel mye bimbo-fakter ute å går

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Ice_83 said:

Det er vel normalt at folk forandrer seg med årene. Det har jo også litt med folkene man omgås osv. I Oslo er det vel et vrimmel av forskjellige type folk. Noen blir lett påvirket, andre ikke. Men litt vel mye bimbo-fakter ute å går

Ja, normalt man endrer seg fra man er 18 til 28, men dette er bare 5 år siden. Hun var 25-26 år, jeg har ikke endret meg noe særlig utseendemessig de siste fem årene :) stilen er selføhelig naturlig man endrer med årene, men jeg snakket/tenkte mer på utseende. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

12 minutter siden, jentefranorge skrev:

Ja, normalt man endrer seg fra man er 18 til 28, men dette er bare 5 år siden. Hun var 25-26 år, jeg har ikke endret meg noe særlig utseendemessig de siste fem årene :) stilen er selføhelig naturlig man endrer med årene, men jeg snakket/tenkte mer på utseende. 

Hvis man begynner å bruke restylan,fillers etc så forandrer vel utseendet seg. Og type sminke etc. Har selv ikke forandret meg noe særlig fra 29 til 34(siste 5 årene). Men noen kan jo forandre seg..Forandret meg feks mye fra 20 til 30 år,formen på ansiktet osv. Så trente vel hun mindre før enn nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.11.2017 den 0.10, leonie skrev:

Mye av Lene sin blogg handler jo om mote og klær, så må være innafor å kommentere litt på stilendringen? Synes nesten det er synd at stilen hennes har endret seg så mye som den har gjort. Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal beskrive stilen hun har nå, men med svær leopardpelsjakke, lærbukse, netting og oversminket ansikt blir det bare ikke bra. Lene ser desidert best ut når hun kjører nedtonet sminke og klær. Hun har jo også kjempefin hud, skjønner ikke hvorfor hun klesser på med så mange greier? Hadde jeg hatt slik hud hadde jeg vært overlykkelig 🙈 Søkte litt på Google og fant disse bildene. Det var på denne tiden jeg begynte å følge henne, for her hadde hun en stil jeg ble inspirert av. Mye bedre, etter min smak. Nå blir jeg dessverre ikke noe særlig inspirert lenger. Stilen blir for stiv, sossete og pompøs. 

31fealene_orvik_bikbok-r_2.jpg

Uten-navn-417.jpg

Uten-navn-521.jpg

767981-7-1416499838758.jpg

767981-9-1416916563703.jpg

Har hun tilfeldigvis lagt ut hvor hun har kjøpt jakke nummer to fra bunnen? Den lysrosa/beige med "pus" rundt ermer og liv? Den var rålekker. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Lene, du får ønske deg Forbrukeombudets veileder til merking av reklame i sosiale medier på lydbok til jul fordi dette var en stusslig holding til å gjør jobben sin som blogger (btw, ikke jeg som har skrevet kommentaren)

Og siste innlegg på bloggen er ufullstendig merket; adlinks er ikke rett.

Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod.

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...