Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

34 minutter siden, frupedersen skrev:

Jeg liker Lene jeg.  Synes hun er sprudlende,pen,morsom og ikke minst flink. Hun har god smak på klær og jeg tipper at den nye leiligheten hennes blir knallfin. 

At hun lever et "overdådig" liv er jo bare kult. Så lenge hun har råd til å pusse opp,shoppe,feste osv så må hun jo få lov til det. Hun virker som ei jente som tar godt vare på di rundt seg. Skulle gjerne blitt kjent med henne jeg. Men nå lever vi to forskjellige liv.. jeg som småbarnsmor på Skedsmokorset ,med 12000 utbetalt i mnd og hun på Frogner i Oslo. Med noe mer. Ja,jeg er misunnelige på livsstilen hennes.  Men jeg skriver ikke dritt fordet. 

Du har ingenting å være misunnelig på. Tipper at du lever et mer meningsfylt og ekte liv enn henne uansett :) Det er ikke å skrive dritt, forresten :)

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er festlig hvordan disse bloggerne alltid konkluderer med at absolutt alle mennesker som kommer med kritikk i en eller annen form har det dårlig med seg selv. Jeg forstår ikke helt logikken i dette. Èn ting er hets og personangrep, en annen ting er å stille seg kritisk til hvordan bloggerne bruker "makten" sin og undervurderer den påvirkningen og innflytelsen de har. Og nei, jeg orker ikke et svar på dette om at "de som leser blogger selv har ansvar for om de blir påvirket eller ikke." Enhver idiot skjønner at dette så klart er slik det ideelt sett skulle vært, at både unge og gamle klarte å lese/se/høre med et kritisk blikk uten å sluke alt rått, men dessverre er ikke det realiteten når alderen på de som "ferdes" på internett/instagram/snapchat/div bare blir lavere og lavere. De som ikke selv ønsker å ta ansvar for noe av det de foretar seg, vil selvfølgelig alltid kunne skylde på andre. "Folk er slemme mot meg," "folk krisitiserer fordi de er usikre," "foreldre har ansvar for å holde barna unna sosiale medier hvis ungene er lett påvirkelige" osv osv osv. 

Nå ble dette innlegget litt generelt, men det slo meg da jeg leste det nyeste innlegget til Lene fordi hun virker som en av de absolutt dårligste til å ta til seg konstruktiv kritikk. Og nei, da mener jeg ikke hets skjult i det folk kaller konstruktiv kritikk, jeg mener relevante spørsmål om for eksempel hvordan hun tror og mener at det hun skriver kan påvirke unge mennesker, og kommentarer til at hun blant annet tidvis fronter et ganske ekstremt overforbruk. Ingen synes det er gøy å få kritikk, og de fleste av oss skulle sikkert av og til ønske at kritikken vi får egentlig bunner i at det er alle andre det er noe galt med, men sånn er det jo ikke. Noen ganger kan det kanskje være greit å rette fingeren mot seg selv også.

Det hjelper lite å skrive innlegg opp og innlegg ned om hvor jordnær man er hvis man ikke klarer å gi det inntrykket til andre mennesker. Hvis mange oppfatter deg på en bestemt måte, så er det sannsynligvis noe i det, og hvis du ikke liker at folk oppfatter deg på den måten og mener at den virkelige deg egentlig er noe annet, ja, da kan det faktisk henne du bør gjøre litt justeringer på hvordan du fremstiller deg selv.

Endret av Capri123
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frupedersen skrev:

Jeg liker Lene jeg.  Synes hun er sprudlende,pen,morsom og ikke minst flink. Hun har god smak på klær og jeg tipper at den nye leiligheten hennes blir knallfin. 

At hun lever et "overdådig" liv er jo bare kult. Så lenge hun har råd til å pusse opp,shoppe,feste osv så må hun jo få lov til det. Hun virker som ei jente som tar godt vare på di rundt seg. Skulle gjerne blitt kjent med henne jeg. Men nå lever vi to forskjellige liv.. jeg som småbarnsmor på Skedsmokorset ,med 12000 utbetalt i mnd og hun på Frogner i Oslo. Med noe mer. Ja,jeg er misunnelige på livsstilen hennes.  Men jeg skriver ikke dritt fordet. 

hun hadde sikkert ikke ofret deg ett blikk en gang.. so dont get Your hopes up :P 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flink? Til hva da? Har hun en utdanning og en profesjon? Virker ikke slik på meg...

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva syns du er kult med en overdådig livsstil? Prøver ikke være frekk, lurer oppriktig. Bekymrer du deg ikke for miljøet, overforbruk og signalene man sender ut? Det at du, som mest sannsynleg har et mye mer givende liv, er misunnelig på henne, syns jeg er synd. Ønsker du at dine barn skal ha slike forbilder? 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anna Nas

Apropos sårbarhet for kritikk: 

Et dilemma for mange bloggere er at de har gjort livet sitt og navnet sitt til et slags realityshow som de tar betalt for/lever av å vise frem, samtidig som mange av dem ikke er i stand til å holde en profesjonell avstand mellom jobb/produkt og seg selv. De tar kritikk svært personlig, selv med lang fartstid som realitystjerner og den store innsatsen de gjør for få oppmerksomhet.

Å være realityshowdeltaker er som kjent ikke bare, bare. Realityshowdeltakere på tv får faktisk psykologoppfølging og blir forberedt på konsekvensen av å blottlegge så mye privat. De får også tilbud om psykologhelp i ettertid av showet. For veldig mange av dem er det et sjokk at folk engasjerer seg i alt de har delt (mye av det er jo ganske så ufattelig dumt å dele). De har utlevert seg på tv, men likevel oppleves det sjokkerende at "alle" har en mening om det de har vist frem og hvordan folk oppfatter dem. De har ikke fått direkterespons på egne handlinger, men opplever at ukjente folk mener ting de ikke har mulighet til å diskutere direkte med dem og forsvare seg mot. Realitydeltakere må rett og slett bare godta at det de har ment å kommunisere og tror de har kommunisert, ikke er det samme som folk har opplevd og tolket. Det betyr ikke at mottakerne er slemme eller tar feil, men at alle som deler ting ikke kan forvente at alle mottakere av budskapet tar i mot som ønsket. Kommunikasjon er ikke enkelt, og spesielt ikke når den ikke er ansikt til ansikt.

Jeg er ikke leser av Lene Orvik, men i det siste har jeg lest mye av det som skrives i denne tråden. Basert på det jeg leser her, synes jeg at reaksjonene som kommer til uttrykk her jevnt over ikke er spesielt krenkende. At noen mener ting om en leilighet må hun tåle, så lenge hun selv gjør den til et stort tema. Den type diskusjon går fint lite på hennes person(lighet). At folk kommenterer reising, party og klesstil er også et resultat av at det er dét temaet hun legger ut for å få klikk og omsetning (altså penger). 

Bloggere som CBE har kontinuerlig støtte fra mannen sin, noe som nok gjør det enklere å takle det som måtte komme av kritikk. Lene Orvik AS ser ut som hun opererer ganske alene, en situasjon hun sikkert deler med flere bloggere. Jeg lurer på om ikke agentene, f.eks United Influencers, ikke burde gjort en bedre jobb her. Hva om de kjørte inn en realitypsykolog som lærte bloggere litt om å distansere seg og takle kritikk? De kunne også lære dem å konsekvensvurdere det som ble delt, FØR det ble delt. Med andre ord at de ikke deler i hytt og vær, men reflekterer over konsekvensen av f.eks å vise veldig mange bilder med en drink i hånden. Den kan jo være alkoholfri, men det vet jo ikke leserne.  

Så hadde det heller ikke gjort noe om United Influencers drillet bloggerne sine i å være hundre prosent redelige overfor leserne, f.eks ved å ALLTID opplyse om økonomiske interesser. Jeg vet ikke om Lene Orvik AS driver helt transparent eller ikke. Jeg stusset bare litt på den relativt høye inntekten til Lene Orvik AS - som er navnet på aksjeselskapet hennes - når mengden merket reklame er såpass sparsommelig. Hun gir vel også inntrykk av at hun ikke jobber så mye, men er mye på ferie? Eller kanskje ikke? Jeg er ikke den som henger på Orviks blogg, så dette har jeg egentlig ikke dekning for å påstå. 

Endret av Anna Nas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff jeg opplever at Lene tar alt i verste mening. Ser det er en inne på bloggen som har forsøkt å få hun til å reflektere over hvorfor akkurat hun får så mye kritikk i forhold til Ida Wulf og Kristina Andersen. Istedenfor å reflektere over hvorfor hun får kritikk så svarer hun spydig: "Har jeg sagt jeg får mer kritikk enn andre?" Istendefor å tenke igjennom hvordan hun faktisk fremstiller seg selv på bloggen, så "angriper" hun til stadighet de som kommer med kritikken. 

Jeg opplever gjennom det Lene skriver på bloggen at hun er nesten sykelig opptatt av å fremstille seg selv som et positivt menneske som alltid har masse energi og alltid er glad og tenker positivt. At hun er jordnær osv. Det blir bare ikke troverdig for meg lenger. Det jeg ser gjennom bloggen er en jente som er storforbruker av alt egentlig, klær, merker, interiør, leilighet, sminke.. det blir bare for mye. 

Også er det måten hun fremstiller seg på i tredje person, akkurat som om hun prøver å gjøre seg veldig søt eller noe, jeg blir flau rett og slett. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX
4 timer siden, Anna Nas skrev:

Apropos sårbarhet for kritikk: 

Et dilemma for mange bloggere er at de har gjort livet sitt og navnet sitt til et slags realityshow som de tar betalt for/lever av å vise frem, samtidig som mange av dem ikke er i stand til å holde en profesjonell avstand mellom jobb/produkt og seg selv. De tar kritikk svært personlig, selv med lang fartstid som realitystjerner og den store innsatsen de gjør for få oppmerksomhet.

Å være realityshowdeltaker er som kjent ikke bare, bare. Realityshowdeltakere på tv får faktisk psykologoppfølging og blir forberedt på konsekvensen av å blottlegge så mye privat. De får også tilbud om psykologhelp i ettertid av showet. For veldig mange av dem er det et sjokk at folk engasjerer seg i alt de har delt (mye av det er jo ganske så ufattelig dumt å dele). De har utlevert seg på tv, men likevel oppleves det sjokkerende at "alle" har en mening om det de har vist frem og hvordan folk oppfatter dem. De har ikke fått direkterespons på egne handlinger, men opplever at ukjente folk mener ting de ikke har mulighet til å diskutere direkte med dem og forsvare seg mot. Realitydeltakere må rett og slett bare godta at det de har ment å kommunisere og tror de har kommunisert, ikke er det samme som folk har opplevd og tolket. Det betyr ikke at mottakerne er slemme eller tar feil, men at alle som deler ting ikke kan forvente at alle mottakere av budskapet tar i mot som ønsket. Kommunikasjon er ikke enkelt, og spesielt ikke når den ikke er ansikt til ansikt.

Jeg er ikke leser av Lene Orvik, men i det siste har jeg lest mye av det som skrives i denne tråden. Basert på det jeg leser her, synes jeg at reaksjonene som kommer til uttrykk her jevnt over ikke er spesielt krenkende. At noen mener ting om en leilighet må hun tåle, så lenge hun selv gjør den til et stort tema. Den type diskusjon går fint lite på hennes person(lighet). At folk kommenterer reising, party og klesstil er også et resultat av at det er dét temaet hun legger ut for å få klikk og omsetning (altså penger). 

Bloggere som CBE har kontinuerlig støtte fra mannen sin, noe som nok gjør det enklere å takle det som måtte komme av kritikk. Lene Orvik AS ser ut som hun opererer ganske alene, en situasjon hun sikkert deler med flere bloggere. Jeg lurer på om ikke agentene, f.eks United Influencers, ikke burde gjort en bedre jobb her. Hva om de kjørte inn en realitypsykolog som lærte bloggere litt om å distansere seg og takle kritikk? De kunne også lære dem å konsekvensvurdere det som ble delt, FØR det ble delt. Med andre ord at de ikke deler i hytt og vær, men reflekterer over konsekvensen av f.eks å vise veldig mange bilder med en drink i hånden. Den kan jo være alkoholfri, men det vet jo ikke leserne.  

Så hadde det heller ikke gjort noe om United Influencers drillet bloggerne sine i å være hundre prosent redelige overfor leserne, f.eks ved å ALLTID opplyse om økonomiske interesser. Jeg vet ikke om Lene Orvik AS driver helt transparent eller ikke. Jeg stusset bare litt på den relativt høye inntekten til Lene Orvik AS - som er navnet på aksjeselskapet hennes - når mengden merket reklame er såpass sparsommelig. Hun gir vel også inntrykk av at hun ikke jobber så mye, men er mye på ferie? Eller kanskje ikke? Jeg er ikke den som henger på Orviks blogg, så dette har jeg egentlig ikke dekning for å påstå. 

Veldig bra innlegg, sammenlikningen med realitydeltakere er ny, og jeg synes den er veldig treffende.

Når det gjelder det økonomiske så blogger hun jo på UI sin plattform. Jeg vet ikke hvordan de betaler sine bloggere, men det jeg vet er at blogg.no/Nettavisen i alle fall inngår kontrakt med de mest leste bloggere, der de betaler dem et fast beløp for å ha dem i sin stall og kunne selge annonser utad mot sine samarbeidspartnere. Dette kommer i tillegg til betalingen de får for antall klikk. Jeg antar at UI har noe av den samme modellen, der de kjøper rettigheter til å kunne selge annonser. 

Noen etterspurte lesertall for Lene Orvik, siden hun ikke ligger inne på blogglisten. Da jeg sjekket hos UI skrev de at hun hadde 55.000 unike browsere på sin blogg. Her manglet benevningen på tallet så om de teller pr uke, pr dag er usikkert. Til sammenlikning sjekket jeg CBE og tallene på henne lå skyhøyt over det som betraktes som den mest uavhengige bloggstatistikken; blogglisten.no (UI : 128102 versus blogglisten.no der hun ligger rundt 35.000) . Hvorfor de skjuler tallene til Lene Orvik er jeg usikker på. 

Hvis hun da får et beløp pr år for å være i stallen (Isabell Raad verdisatte sin kontrakt til ca 1 mill(!!)), så ligger nok mye av svaret der. I tillegg så har hun jo samarbeidet med Bik Bok flere ganger om "design", de er store aktører og betaler sikkert godt. Så matematisk sett går det nok opp, særlig siden hun her i tråden påstås å merke litt lemfeldig. 

Tilføyelse: 

http://salg.unitedinfluencers.no/en-no/influencers/caroline-berg-eriksen-314

UI opererer med litt ulike tall, lenke min går til den siden der de presenterer sine profiler utad mot potensielle samarbidspartnere. På den andre hjemmesiden, United bloggers, opererer de med andre tall som ligger nært opp til blogglistens tall. Her skriver de at Lene Orvik i går hadde 10.000 lesere. 

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, Anna Nas skrev:

Enig med @CecilieX: Veldig bra innlegg!

Bare som en kommentar til det med inntjeningen: UI kjører en annen modell enn Nettavisen. UI har f.eks. ikke bannerannonser på siden, men fungerer mer som agenter for bloggeren for å styrke merkevaren hennes og opprette samarbeid med kommersielle aktører. Inntekten er helt og holdent avhengig av hvor god bloggeren er til å markedsføre seg ved siden av bloggen og inntektene er følgelig langt mindre stabile. Bloggere som Anna Rasmussen og Marthe Borge, som ikke bor i Oslo eller driver med relasjonsbygging, trakk seg raskt fra UI fordi inntektene stupte da de mistet annonseinntektene. Mens bloggere som LO og SE (som vel bruker Anti?) gjør det skarpt fordi de er flinke til å bygge en merkevare rundt seg selv og bli kjent med folk som betyr noe.

Mitt inntrykk er at Lene Orvik er ekstremt dyktig til å pushe sin egen merkevare, sammenholdt med hvor få lesere hun har og hvor lite arbeid hun legger i bloggen. Det er bare blogginnlegg 2 - 3 ganger i uka med et par linjer noen selfier, og bloggen i seg selv gir ikke egentlig noe grunnlag for høye inntekter. Det hender riktignok at hun skriver lengre innlegg når hun vil skryte av seg selv, men ellers er det kort. Hadde hun blogget hos Nettavisen, måtte hun ha stått på for å øke lesertallet med nye innlegg hver dag, gode bilder, clickbaits osv.

Det Lene tjener penger på, er kommersielt samarbeid. Hun designer klær for Bik Bok, skokolleksjoner og solbriller for diverse aktører, selger interiørideer, har stand på Sandvika Storsenter og tar en del oppdrag utenbys også. Hun er sannsynligvis en svært god selger og dyktig til relasjonsbygging. Og så hjelper det at hun faktisk er nokså kapabel til en del ting. Kleskolleksjonene for Bik Bok har for eksempel vært fine, synes jeg.

Jeg tror også hun er dyktig til å forhandle frem høye priser for de annonseinnleggene hun har på bloggen. Vet ikke om flere la merke til at hun var den eneste bloggeren ved siden av Caroline Berg Eriksen som fikk annonsere for å ta tilbake tiden? Den annonsen kostet nok flesk, fordi den innebar at bloggeren måtte avstå fra å skrive innlegg i fem dager. CBE tok sannsynligvis et betydelig beløp for å gjøre akkurat det, og det er i utgangspunktet merkelig at en så liten blogg som Lenes oppnådde den dealen eksklusivt sammen med CBE, på tross av de beskjedne lesertallene. Det sier noe om hvor flink Lene er til å forhandle frem kommersielle avtaler. CBE er Norges best betalte blogger, og Lene Orvik er Norges nest best betalte blogger iht. skattelistene de senere årene, dette på tross av at lesertallene deres overhodet ikke er i samme liga. Så hatten av til Lene for hvor dyktig hun er til å pushe sin egen merkevare. Suksessen på dette området krever imidlertid at Lene må være "out there" til enhver tid, velkledd, kul, sprudlende og gjerne i omgang med kjendiser, siden hun ikke har lesertall å vise til, og heller ikke har noen gjenkjennbar stemme gjennom bloggen. Så sånn sett er nok festingen, klærne og champagnen en investering i bedriften. Hvem vet, kanskje hun skriver det av? For øvrig er hun en av de aller dårligste i klassen til å merke annonseinnlegg - de er stort sett merket "spons" eller "samarbeid" selv om det helt tydelig er et betalt innlegg.

Endret av Bloggleseren
Tilføyelse
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest CecilieX

Dette var interessant info @Bloggleseren. Jeg må innrømme at jeg ikke helt skjønner UI sin funksjon og foretningsmodell. Hvordan tjener de egentlig pengene sine? De tar åpenbart sin del av kaka, men hva bidrar de med. Hvorfor velge dem over feks Anti, som jo virkelig har store nettverksbyggere i stallen?

Endret av CecilieX
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten at jeg vet det, vil jeg tro UI får en viss prosent av enhver deal som gjøres, akkurat som et vanlig management. Anti er vel kanskje ganske kresne med hvem de tar inn, vil jeg tro? SE har nok fått innpass der fordi hun er kjendis, noe Lene Orvik ikke er. Men Lene har i alle fall svært høye inntekter sammenholdt med lesertall og innsats på blogg, så hun er utvilsomt veldig flink til det hun driver med (altså å tjene penger).

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Lulu21 skrev:

Hmmm.. Tykk strikkegenser og bikinitruse🤔 Aldri sett før 

Må jo nesten få vist frem de dyre strikkegenserne fra Ganni om sommeren også da veit du 😊😊😊😊 Er ikke en ordentlig blogger om man ikke har noen sånne, må vite 🙆🏼

Endret av frukrines
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest CecilieX
21 timer siden, Bloggleseren skrev:

Uten at jeg vet det, vil jeg tro UI får en viss prosent av enhver deal som gjøres, akkurat som et vanlig management. Anti er vel kanskje ganske kresne med hvem de tar inn, vil jeg tro? SE har nok fått innpass der fordi hun er kjendis, noe Lene Orvik ikke er. Men Lene har i alle fall svært høye inntekter sammenholdt med lesertall og innsats på blogg, så hun er utvilsomt veldig flink til det hun driver med (altså å tjene penger).

Jeg tygger fortsatt på informasjonen fra i går. Jeg tenker jo at uavhengig av merkevarebygging så er hun jo bare attraktiv dersom hun har et publikum. Bevares, 10.000 lesere er jo en hel del, men som du sier hun er jo ikke kjendis. På den andre siden; Instagram og Snap er muligens noe jeg burde legge mer vekt på og som kan være en kanal som gjør henne attraktiv. Jeg er jo en dinosaur som for det meste bruker Facebook og leser blogg.

Hmmm, merkevarebygging altså. Det er et begrep som er litt ullent, og jeg får litt Camilla Pihl vibber av det. Lite gjennomsiktig og mye som handler om å påvirke i det skjulte. Mulig jeg er for gammel, men at Lene svinger seg histen og pisten og med de rette folkene gjør henne ikke til et soleklart valg for en reklamekampanje. Men jeg tar beviselig feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Må nesten gi kudos til Lene som har publisert kommentarer som støtter noe av det som taes opp i denne tråden👍🏻

Men hadde vært interessant om hun svarte på dem også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sirkustjukk skrev:

Må nesten gi kudos til Lene som har publisert kommentarer som støtter noe av det som taes opp i denne tråden👍🏻

Men hadde vært interessant om hun svarte på dem også..

Enig! Men det er litt komisk å se at hun samtidig har publisert x antall kommentarer som synes at folk her sitter og spyr ut misunnelse. Festet meg særlig ved kommentaren:

"De som kommenterer i vilden sky om deg på dette forumet sitter stusslige i joggis i en crap leilighet, uten andre høydepunkter en fredagstaco og en jentehelg i året til typ ullared. I kid u not. Hvem er det som har tid til å sitte sånn og diskutere andre? Må være trygda hele gjengen og ikke ha mye morsomt å ta seg til på fritiden. Oser misunnelse."

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sirkustjukk
19 minutter siden, owley skrev:

Enig! Men det er litt komisk å se at hun samtidig har publisert x antall kommentarer som synes at folk her sitter og spyr ut misunnelse. Festet meg særlig ved kommentaren:

"De som kommenterer i vilden sky om deg på dette forumet sitter stusslige i joggis i en crap leilighet, uten andre høydepunkter en fredagstaco og en jentehelg i året til typ ullared. I kid u not. Hvem er det som har tid til å sitte sånn og diskutere andre? Må være trygda hele gjengen og ikke ha mye morsomt å ta seg til på fritiden. Oser misunnelse."

Er det ikke hun som skriver hun er advokat?

Sånn advokat-Åge kanskje?

Ikke mye reflektert og velformulert i såfall🙈

(PS: hun skulle bare visst hva jeg gjør utenom forumet, I kid u not😘)

Endret av Sirkustjukk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest justcurious

Vel, vil ikke akkurat si at det er mange kommentarer hun har publisert da. 3 stk eller noe sånt av 40 kommentarer inneholder kritikk... men bra at hun godkjenner noe da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bemerker meg at Midsund-Lene holdt ut hele to dager i Midsund før vinflaska i Oslo ropte. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jentekvinne
16 minutter siden, hippyskippy skrev:

Bemerker meg at Midsund-Lene holdt ut hele to dager i Midsund før vinflaska i Oslo ropte. 

Herlighet, er det også noe å kritisere henne for? Kan hun ikke være hjemme så lenge hun vil uten at det skal være grunnlag for kritikk? Oslo er jo hjemmet hennes og der hun har sitt eget liv. Hun er voksen og alle som har reist hjem på ferie til familien vet at det holder med noen dager og så er det godt å komme hjem til sitt eget. 

Må også si at hvis Lene hadde vært så overlegen, arrogant og nedlatende som mange her inne påstår at hun er så hadde hun aldri hatt så mange venninner rundt seg hverken i Midsund eller Oslo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...