lotte28 Skrevet 8. august 2017 #1301 Del Skrevet 8. august 2017 1 time siden, jentefranorge skrev: Jeg har møtt lene selv flere ganger, kjenner henne ikke fra Midsund men fra Oslo vi har møttes gjennom felles venner. Jeg likte lene før jeg traff henne, synes hun hadde kul klesstil - kjøpte klær fra butikker alle har råd til (det gjør hun forsatt vell? Sett mye er fra Hm og Zara) og virket som en grei person. Helt til jeg traff henne, hun hilset så vidt på meg og snakket ikke til noen som ikke var viktige i hennes øyne 😂Veldig selvopptatt, mye på mobilen og veldig voldsom personlighet. Jeg synes det er litt trist at bilde jeg hadde av henne ble ødlegat første kvelden og bekreftet de andre gangene jeg traff henne. men hva kan man si, slik "kjendis status" og plutselig høy inntekt går nok litt inn i hode på folk. Jeg synes ikke lene er ei klassisk pen jente, men hun har noe spesielt over seg. Man legger merke til henne. Det skal sies jeg har truffet andre bloggere også på topplisten, som har fremstått mye verre enn lene, det er bare at jeg ikke forventet det av lene i motsetning til de andre Og det virker som de som lene har akseptert liker henne veldig godt. Hun er hyggelig og sikkert veldig god vennine for de menneskene hun anser som viktige nok... Det samme som du skriver her har jeg også opplevd. Mine venninner og jeg var ute med Lene, min venninne kjenner hun ene som Lenemor henger med. Hu var rett og slett veldig barnslig overfor oss, hun verken snakket eller prøvde å bli kjent med oss!Jeg ble utrolig skuffet, ettersom jeg hadde fått ett godt inntrykk av henne på bloggen! Og hun som alltid fronter på bloggen sin at hu alltid er imøtekommende og jordnær jente fra Midsund! Jeg håper hun leser her inne og tar desse tingene til seg, for dette synest jeg ikke er greit! 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 8. august 2017 #1302 Del Skrevet 8. august 2017 Ser hun et kledd for fjelltur på Midsund i regn 🙈 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 8. august 2017 #1303 Del Skrevet 8. august 2017 Det samme sa mi venninne da hun møtte på Lene og Gard på en uteplass gjennom noen felles venner. Hun sa at Gard var veldig imøtekommende og jordnær mens Lene utelukkende hevet hodet og så ikke på henne engang. Hun sa det virket mer som at hun lette etter beundrende blikk enn å faktisk være høflig. Når jeg leser andre sine erfaringer så tenker jeg nå at det kanskje var noe i den opplevelsen venninna mi hadde.. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 8. august 2017 #1304 Del Skrevet 8. august 2017 Enda et innlegg på bloggen om hvor forferdelige alle er og hvor fantastisk hun selv er. Er det noen som skjærer alle over en kam så er det vel henne? Alle som kommer med kritikk vil henne vondt. Må man hylle Lene Orvik for å være et godt menneske? Jeg blir provosert! Stenger kommentarfeltet for alt som ikke er nettopp hylling, og alle som stiller kritiske spørsmål eller har kritiske kommentarer til overforbruk, bruk og kast-mentalitet, kroppsfokus etc er haters? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Mimko Skrevet 8. august 2017 Populært innlegg #1305 Del Skrevet 8. august 2017 5 minutter siden, Kartoffel skrev: Enda et innlegg på bloggen om hvor forferdelige alle er og hvor fantastisk hun selv er. Er det noen som skjærer alle over en kam så er det vel henne? Alle som kommer med kritikk vil henne vondt. Må man hylle Lene Orvik for å være et godt menneske? Jeg blir provosert! Stenger kommentarfeltet for alt som ikke er nettopp hylling, og alle som stiller kritiske spørsmål eller har kritiske kommentarer til overforbruk, bruk og kast-mentalitet, kroppsfokus etc er haters? Herregud! Tydelig at hun er her inne å leser, men tar ikke innover seg et snev av kritikk. Dette var det samme som sist der all kritikken som ble gitt var hat. Kjenner jeg blir provosert selv. Så kjære Lene, dersom du er inne å leser her, her er noen svar til påstandene dine. Sitat dette er mennesker som ikke vil annet enn å gjøre deg vondt, ødelegge for deg Nei, vi kritiserer de verdiene du promoterer for leserne dine, som mest sannsynlig er veldig unge. Lik det eller ei, men du har fått en rolle med innflytelse og du bruker denne til å promotere kroppsfokus og materialistiske verdier. Vi er ikke ute etter å skade deg, men vi synes du bruker innflytelsen din negativt. Sitat og flesteparten av de har faktisk ikke peiling hva de snakker om en gang Det er mulig, men vi kommenterer det DU viser på sosiale medier. Liker du ikke hvordan du blir fremstilt så har du ganske stor makt til å gjøre noe med det. Sitat De som skriver dårlig om andre er de som ikke har det bra med seg selv. Så enkelt. Ok? Så dersom jeg kritiserer Trump eller presidenten i Venezuela så har jeg det ikke bra med meg selv? Tror ikke vi kan si at det er så enkelt. At noen kritiserer dine handlinger er ikke direkte knyttet til hvordan den personen har det. Sitat Rumors are started by haters, spread by fools and accepted by idiots Hva er ryktene? At du har kjøpt en leilighet som nylig er oppusset som du nå skal bruke masse penger på å pusse opp på nytt? At du er mye ute på byen? Dette er ting du selv har dokumentert. Er det det faktum at folk har begynt å nevne at de har møtt deg og hvordan de opplever deg? Må si at det er interessant at det er flere som nevner det samme. Men mulig det er bare rykter. Eller kan det være et snev av sannhet siden du kommer med dette innlegget nå? Skjønner at det kan være vondt å lese en del av tingene her. Men det er såpass mange som skriver det samme så kan det være en ide å se litt på seg selv, ikke bare stenge alt ute som hat... Sånn, nå har jeg vell fått blåst fra meg.... 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 8. august 2017 #1306 Del Skrevet 8. august 2017 21 minutter siden, Mimko skrev: Herregud! Tydelig at hun er her inne å leser, men tar ikke innover seg et snev av kritikk. Dette var det samme som sist der all kritikken som ble gitt var hat. Kjenner jeg blir provosert selv. Så kjære Lene, dersom du er inne å leser her, her er noen svar til påstandene dine. Kjempebra 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zahra Skrevet 8. august 2017 #1307 Del Skrevet 8. august 2017 3 timer siden, Mimko skrev: Herregud! Tydelig at hun er her inne å leser, men tar ikke innover seg et snev av kritikk. Dette var det samme som sist der all kritikken som ble gitt var hat. Kjenner jeg blir provosert selv. Så kjære Lene, dersom du er inne å leser her, her er noen svar til påstandene dine. Nei, vi kritiserer de verdiene du promoterer for leserne dine, som mest sannsynlig er veldig unge. Lik det eller ei, men du har fått en rolle med innflytelse og du bruker denne til å promotere kroppsfokus og materialistiske verdier. Vi er ikke ute etter å skade deg, men vi synes du bruker innflytelsen din negativt. Det er mulig, men vi kommenterer det DU viser på sosiale medier. Liker du ikke hvordan du blir fremstilt så har du ganske stor makt til å gjøre noe med det. Ok? Så dersom jeg kritiserer Trump eller presidenten i Venezuela så har jeg det ikke bra med meg selv? Tror ikke vi kan si at det er så enkelt. At noen kritiserer dine handlinger er ikke direkte knyttet til hvordan den personen har det. Hva er ryktene? At du har kjøpt en leilighet som nylig er oppusset som du nå skal bruke masse penger på å pusse opp på nytt? At du er mye ute på byen? Dette er ting du selv har dokumentert. Er det det faktum at folk har begynt å nevne at de har møtt deg og hvordan de opplever deg? Må si at det er interessant at det er flere som nevner det samme. Men mulig det er bare rykter. Eller kan det være et snev av sannhet siden du kommer med dette innlegget nå? Skjønner at det kan være vondt å lese en del av tingene her. Men det er såpass mange som skriver det samme så kan det være en ide å se litt på seg selv, ikke bare stenge alt ute som hat... Sånn, nå har jeg vell fått blåst fra meg.... Spot on! Med dette innlegget underbyggeren hun bare kritikken mot seg ytterligere. Hun fremstår totalt ureflektert! Tenk om hun hadde innsikt nok/var så oppegående at hun kunne ha postet noe slikt heller: http://www.kristinaandersen.no/2017/06/11/ikke-dra-misunnelseskortet/ 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 8. august 2017 #1308 Del Skrevet 8. august 2017 Tråden er ryddet for ryktespredning og persondebatt - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymoushehe Skrevet 8. august 2017 #1309 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) . Endret 8. august 2017 av Anonymoushehe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest CecilieX Skrevet 8. august 2017 #1310 Del Skrevet 8. august 2017 (endret) - Endret 8. august 2017 av CecilieX Ser bruker har slettet innlegget sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
owley Skrevet 8. august 2017 #1311 Del Skrevet 8. august 2017 24 minutter siden, Anonymoushehe skrev: Nå føler jeg for å skrive en kommentar mot alle dere som har så behov for å uttale dere om en person dere mest sannsynlig ikke kjenner eller ikke en gang har møtt! Hvordan får dere dere til å sitte og skrive alle disse tingene? Det ironiske med det hele er jo at de virkelige "taperne" er de som har et behov for å rakke ned på andre. Uansett hvor mye man misliker en person, så er det vel aldri greit å henge ut denne personen hverken på sosiale medier eller i virkeligheten? Virkelig, hva får dere ut av det? Når skal dere forstå at de fleste rundt dere (altså normalt oppegående folk) ser dere, og legger merke til hvor ynkelige og usikre dere egentlig er for at dere gidder å sitte og diskutere en stakkars blogger som bare er seg, akkurat som dere bare er dere? Jeg kommer virkelig aldri til å forstå meg på de jentene som alltid må rakke ned på andre jenter for å føle seg bedre, og ikke minst de jentene som tenker at alt i livet er konkurranse. Prøv noe nytt som kalles å være GLAD på andres vegne, så skal dere se at dere kanskje får det bedre med dere selv etterhvert også. Hilsen sjokkert og frustrert Lene-fan som liker at jenter heier på hverandre Så du mener at alle som kommer med konstruktiv kritikk rettet mot en blogger, er ynkelige og usikre? Det handler jo ikke om å henge ut noen, dette handler om en person som har valgt en jobb der hun blogger om seg selv, sitt utseende og sitt liv. Da mener jeg at man må kunne tåle konstruktiv kritikk. Og det er konstruktiv kritikk å gi uttrykk for at noen man møtt "i det virkelige livet" ikke framstår som den personen man utgir seg å være på en blogg. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymoushehe Skrevet 8. august 2017 #1312 Del Skrevet 8. august 2017 9 minutter siden, owley skrev: Så du mener at alle som kommer med konstruktiv kritikk rettet mot en blogger, er ynkelige og usikre? Det handler jo ikke om å henge ut noen, dette handler om en person som har valgt en jobb der hun blogger om seg selv, sitt utseende og sitt liv. Da mener jeg at man må kunne tåle konstruktiv kritikk. Og det er konstruktiv kritikk å gi uttrykk for at noen man møtt "i det virkelige livet" ikke framstår som den personen man utgir seg å være på en blogg. Konstruktiv kritikk er ikke det samme som drittslenging, og det er drittslengingen jeg sikter til. Men slettet uansett innlegget da jeg fikk beskjed om at det ble for mye klassifisering og brukerdebatt, noe jeg tar selvkritikk på. Er første og høyst sannsynlig siste gangen jeg er innom dette forumet. Hehe! Peace out! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimko Skrevet 8. august 2017 #1313 Del Skrevet 8. august 2017 Takk for besøket folkens. Jeg er fortsatt ganske uenig i del del av argumentene deres, og jeg kommer fortsatt til å kritisere handlingene til personer som jeg er uenig i, uavhengig av kjønn og status. Man kan velge å se på alt som drittslenging, eller se på de argumentene som faktisk peker på problematiske ting. Men! La meg få ta frem noe positivt. Jeg synes bildene til innlegget i dag var veldig fine. Synd at det var grått på Midsund, men hun fikk fortsatt frem den grønne naturen. Og jeg likte veldig godt den delen av innlegget som snakket om Midsundtrappa. Det er mer sånt jeg kunne tenkt meg å se. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
filifjonka Skrevet 8. august 2017 #1314 Del Skrevet 8. august 2017 Denne Lene blir kun vurderet ut fra hvordan hun selv velger å framstå, bla på bloggen sin. Hele tiden framsnakker hun seg selv og poengterer hvor utrolig dyktig og flink hun selv er, selv har jeg faktisk store problemer med å fatte hva i all verden hun bedriver. Var det slik at hun var deltager i et reality konsept en gang i tia? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 8. august 2017 #1315 Del Skrevet 8. august 2017 Blogginnlegget til Lene ble hovedsakelig siktet til Jodel, står vist mye dritt der om henne. Her vil jeg si det er mer konstruktiv kritikk, på jodel derimot er det ekstreme person angrep! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 8. august 2017 #1316 Del Skrevet 8. august 2017 18 minutter siden, jentefranorge skrev: Blogginnlegget til Lene ble hovedsakelig siktet til Jodel, står vist mye dritt der om henne. Her vil jeg si det er mer konstruktiv kritikk, på jodel derimot er det ekstreme person angrep! Hva står det der da? Har ikke tilgang til Oslo-jodel og regner med at det er der jodles mest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredrik29 Skrevet 8. august 2017 #1317 Del Skrevet 8. august 2017 Et pinlig og selvmedlidende innlegg hun har skrevet. Søt jente, men jeg gremmes av at folk lever herrens glade dager av å skrive slikt platt fjas. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 8. august 2017 #1318 Del Skrevet 8. august 2017 Jeg lurer på hvorfor hun som 30-åring velger, flere ganger på kort tid, å bruke bloggen som plattform for å kjefte på kritikere (eller nettroll, som hun kaller det). Det fremstår ikke som et fornuftig valg, hun virker ekstremt nærtagende og barnslig til å være 30 år, altfor gammel til å hisse seg opp over KG og Jodel. Caroline Berg Eriksen, som er like gammel, ville aldri gått i den fella å skrive flere blogginnlegg om hvor stakkarslige og tragiske kritikerne er. Det er kommersielt dumt, og Lenemor fremstår både selvgod og aggressiv. Dama evner jo i det hele tatt ikke å ta kritikk. Et eksempel er en kommentar der tidligere i dag hvor ei jente kommenterte at hun syntes bloggen ble oppdatert for sjelden, og at det hadde foregått over lang tid siden lenge før ferien. - Jada, ferie kalles det, og jeg oppdaterer så ofte det passer meg, svarte Lenemor (fritt etter hukommelsen). Rart at en såkalt toppblogger viser så liten respekt for kommentatorene sine. Jeg kan i farten ikke komme på noen andre som svarer leserne like spydig, spesielt ikke noen som er like gammel og har så lang fartstid og erfaring på blogg. Hun burde jo ha rukket å bli helproff frem til nå. 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frupedersen Skrevet 9. august 2017 #1319 Del Skrevet 9. august 2017 Jeg liker Lene jeg. Synes hun er sprudlende,pen,morsom og ikke minst flink. Hun har god smak på klær og jeg tipper at den nye leiligheten hennes blir knallfin. At hun lever et "overdådig" liv er jo bare kult. Så lenge hun har råd til å pusse opp,shoppe,feste osv så må hun jo få lov til det. Hun virker som ei jente som tar godt vare på di rundt seg. Skulle gjerne blitt kjent med henne jeg. Men nå lever vi to forskjellige liv.. jeg som småbarnsmor på Skedsmokorset ,med 12000 utbetalt i mnd og hun på Frogner i Oslo. Med noe mer. Ja,jeg er misunnelige på livsstilen hennes. Men jeg skriver ikke dritt fordet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 9. august 2017 #1320 Del Skrevet 9. august 2017 20 timer siden, lotte28 skrev: Det samme som du skriver her har jeg også opplevd. Mine venninner og jeg var ute med Lene, min venninne kjenner hun ene som Lenemor henger med. Hu var rett og slett veldig barnslig overfor oss, hun verken snakket eller prøvde å bli kjent med oss!Jeg ble utrolig skuffet, ettersom jeg hadde fått ett godt inntrykk av henne på bloggen! Og hun som alltid fronter på bloggen sin at hu alltid er imøtekommende og jordnær jente fra Midsund! Jeg håper hun leser her inne og tar desse tingene til seg, for dette synest jeg ikke er greit! jeg også har vert borti dette.. var på en fest sammen med felles venninner.. Hun hilste ikke en gang.. overså meg og venninnen min fullstendig... Og det inntrykket jeg fikk var at hun var ekstremt overfladisk og "høy" på seg selv.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå