Gå til innhold

Lene Orvik


Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er det utrolig tamt på bloggefronten. Flere måneder siden hun skrev et innlegg som fenget/var inspirerende...

Skulle hun ikke ta seg sammen og starte ett nytt og bedre liv?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Moongirl skrev:

Nå kommer flørten hennes snart tilbake til Norge...

Og hvem er det denne gangen, mon tro? 😏🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, jentefranorge skrev:

Ute og drikker igjen;)

Mange som bruker alkohol til selvmedisinering. Just saying... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

12 timer siden, jentefranorge skrev:

Ute og drikker igjen;)

På snap så det ut som om det var cola hun drakk. 

Enig i at hun er mye ute med venner, men skjønner for så vidt det når hun er singel og bor alene. Og er jo ikke sikkert at hun drikker så mye når hun er ute og fester, er stor forskjell på å drikke seg full hver gang og å ta et glass vin eller to. Har truffet henne på byn noen ganger gjennom felles venner, og hun var ikke dritings da, men sprudlende og blid. ☺️

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er vel bare så viktig å flashe med de fantastiske drinkene/proseccoen for å statuere hvor fantastisk livet er.... 

For alt man vet kan det være bare et par drinker for å vise seg frem!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja hun klare nok ikke å gå så lenge uten sine paraply drinker, bikini og alt for små kjoler!! 

så det blir nok ein ny feste tur på Lenemor!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Viking-girl skrev:

Mange som bruker alkohol til selvmedisinering. Just saying... 

Alkohol er nok lett å ty til når man lever et 110% innholdsløst liv ja. Når man har fri og ferie hele tiden, setter man til slutt ikke pris på det lenger vil jeg tro. Og man kan shoppe til man stuper, men jeg tror virkelig ikke det hjelper på selvtillit, indre ro og lykke. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med hun og topper uten bh hvor puppene tyter ut...usmakelig og billig....glad mine venninner ikke går kledd sånn, det hadde vært ukomfortabelt...

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentekvinne
9 timer siden, Moongirl skrev:

Hva er det med hun og topper uten bh hvor puppene tyter ut...usmakelig og billig....glad mine venninner ikke går kledd sånn, det hadde vært ukomfortabelt...

Jeg har alltid likt Lene og gjør det egentlig fortsatt. Men er helt enig i at toppene hennes er for små og det er ikke lekkert når puppene tyter ut på siden. For det første var hun på hjemmefest og for det andre er hun ikke 22 år lenger. Hun er faktisk 30. Man trenger ikke å gå kledd som en gammel røy selv om man er i 30-årene, men det er mer classy hvis man dekker til puppene. Slik Lene går kledd nå er ikke classy, det er vulgært.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Moongirl skrev:

Hva er det med hun og topper uten bh hvor puppene tyter ut...usmakelig og billig....glad mine venninner ikke går kledd sånn, det hadde vært ukomfortabelt...

Sikkert dette som er mote i "Marbs" og på Ibiza, og vi som ikke henger med på worldwide-Fashion 😂

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun hadde mye bedre klessmak da hun var yngre. Den eneste smaken hun har nå er "less is more". 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, blabla2226 skrev:

Hun hadde mye bedre klessmak da hun var yngre. Den eneste smaken hun har nå er "less is more". 

Du mener less fabric is more. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp sett videoen av planene for den nye leiligheten hennes, og det er virkelig en totalrenovering:

http://www.leneorvik.no/2017/08/05/my-new-home/

Rive alle tversgående vegger for å bygge om planløsning både mellom stue/kjøkken og mellom soverom/gjesterom og bad.Rive ut hele kjøkkeninnredningen, som ser helt ny ut og for øvrig er klin lik den hun selv valgte i forrige leilighet. Fjerne halve gangen og trekke den inn i soverommet, flytte stuedøra i en bærevegg, legge nye gulv overalt, male alle vegger, bygge opp helt nytt bad + bytte ut ildstedet.

Dette sa hun da hun kjøpte den: "Det er ikke snakk om en totalrenovering, men å se litt andre løsninger som kan løfte den og utnytte den enda bedre." Altså, hva mangler for at det skal kunne kalles en totalrenovering? Så vidt jeg kan se, bytter hun ut absolutt alt. Det eneste som blir igjen er kanskje dørtelefonen?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Bloggleseren skrev:

Nå har jeg nettopp sett videoen av planene for den nye leiligheten hennes, og det er virkelig en totalrenovering:

http://www.leneorvik.no/2017/08/05/my-new-home/

Rive alle tversgående vegger for å bygge om planløsning både mellom stue/kjøkken og mellom soverom/gjesterom og bad.Rive ut hele kjøkkeninnredningen, som ser helt ny ut og for øvrig er klin lik den hun selv valgte i forrige leilighet. Fjerne halve gangen og trekke den inn i soverommet, flytte stuedøra i en bærevegg, legge nye gulv overalt, male alle vegger, bygge opp helt nytt bad + bytte ut ildstedet.

Dette sa hun da hun kjøpte den: "Det er ikke snakk om en totalrenovering, men å se litt andre løsninger som kan løfte den og utnytte den enda bedre." Altså, hva mangler for at det skal kunne kalles en totalrenovering? Så vidt jeg kan se, bytter hun ut absolutt alt. Det eneste som blir igjen er kanskje dørtelefonen?

Hun ødelegger denne leiligheten også med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...