Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Bloggleseren skrev:

Ikke at det er min sak, men jeg har litt problemer med å forstå at hun kjøpte en leilighet som var i så god stand, og at hun angivelig skal ha falt pladask for den, når hun skal endre absolutt alt. I innlegget nedenfor beskriver hun blant annet å rive alle vegger, nye gulv, nytt bad, nytt kjøkken og ny peisovn. Jeg ville heller ha kjøpt et totaloppussingsobjekt mye rimeligere - det blir jo uansett ingenting igjen av det hun angivelig falt for. Denne oppussingen må jo koste 1 mill + og totalprisen kommer fort opp i det hun og Gard ga for den tidligere leiligheten, var ikke det rundt 7 mill? Jaja, kanskje hun bare liker å endre på ting.

http://www.leneorvik.no/2017/07/13/underveis/

Jeg skjønner det heller ikke. Men det er vel en slags usedvanlig dyr/sponset hobby hun har. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, JessicaL skrev:

Jeg skjønner det heller ikke. Men det er vel en slags usedvanlig dyr/sponset hobby hun har. 

Hun vil aldri kunne nulle ut det hun bruker på oppussing nå ettersom leiligheten allerede har hatt den gevinsten, og er en akkurat ferdig oppusset leilighet. Virker ikke som hun har økonomisk sans! 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, O.G. skrev:

Hun får gjøre som hun vil. 

Ja vil man sløse bort flere mill så er det jo bare å go ahead. Hun kjøpte den for nærmere 7 mill, hun skal pusse opp for minst en mill. Hun selger igjen for kanskje 8, ikke tjent så mye da gitt... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så mener jeg å huske at hun sa at hun ikke skulle gjøre de store endringene denne gangen - bare sette sitt preg på den - men hallo, rive alle vegger og bytte ut gulver, kjøkken og bad, det er faktisk en totalrenovering. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Bloggleseren skrev:

Og så mener jeg å huske at hun sa at hun ikke skulle gjøre de store endringene denne gangen - bare sette sitt preg på den - men hallo, rive alle vegger og bytte ut gulver, kjøkken og bad, det er faktisk en totalrenovering. 

Utrolig at hun ikke ser at hun ikke kommer til å tjene en krone på det her. Hadde hun kjøpt et oppussingsprosjekt så hadde hun kunnet hente gevinst. Ikke en nyoppusset leilighet med helt nytt kjøkken, gulv etc. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Maydis8 skrev:

Ja vil man sløse bort flere mill så er det jo bare å go ahead. Hun kjøpte den for nærmere 7 mill, hun skal pusse opp for minst en mill. Hun selger igjen for kanskje 8, ikke tjent så mye da gitt... 

Men det blir hennes eget problem. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Maydis8 skrev:

Utrolig at hun ikke ser at hun ikke kommer til å tjene en krone på det her. Hadde hun kjøpt et oppussingsprosjekt så hadde hun kunnet hente gevinst. Ikke en nyoppusset leilighet med helt nytt kjøkken, gulv etc. 

Det er jo ikke sikkert at målet er å tjene så veldig mye på det da. Kanskje hun bare vil pusse opp for å få det slik hun vil ha det.

Vi har også pusset opp for ganske mange millioner i et hus vi aldri kan selge på det åpne markedet. Det er jo fordi vi ønsket å få huset skreddersydd nøyaktig sånn som vi ville ha det.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Veslefrikk skrev:

Det er jo ikke sikkert at målet er å tjene så veldig mye på det da. Kanskje hun bare vil pusse opp for å få det slik hun vil ha det.

Vi har også pusset opp for ganske mange millioner i et hus vi aldri kan selge på det åpne markedet. Det er jo fordi vi ønsket å få huset skreddersydd nøyaktig sånn som vi ville ha det.

Ifølge Lene øker en leilighets verdi alltid når den pusses opp, så jeg tror ikke hun har tenkt som dere 

http://imgur.com/a/xHxcD

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Femilie skrev:

Ifølge Lene øker en leilighets verdi alltid når den pusses opp, så jeg tror ikke hun har tenkt som dere 

Hehe, ja den kommer ikke til å øke noe særlig nå. Den er nettopp oppsusset, vanskelig å vinne noe mer på det der. Da er det bare økningen i verdi hvert år. Så må hun trekke fra det hun bruker på oppsussing, noe som ikke blir billig...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Veslefrikk skrev:

Da kunne hun ha beholdt den hun hadde. 😆

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest jentekvinne
14 timer siden, Veslefrikk skrev:

Helt enig. Man pusser opp for å få det slik man selv vil ha det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Femilie skrev:

Atte Hæ?! Leiligheter med 1 soverom og som er nyoppusset går unna på salsmarkedet? Har jeg vanskelig for å tro når leiligheten koster 7-8 mill. Er selv på boligjakt og tenker jo flere soverom, dess bedre!! 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16/07/2017 den 20.03, Femilie skrev:

"He he, jeg har tenkt på alt." Hun er så sjarmerende, den jenta. 

Endret av Bloggleseren
Trykkleif
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
11 timer siden, jentekvinne skrev:

Helt enig. Man pusser opp for å få det slik man selv vil ha det. 

Man river ikke ut alt mulig fra tak til gulv i en helt nyoppusset leilighet til nesten 7 mill. For så å fjerne det ene soverommet og kun ha et soverom.... blir ikke voldsom verdiøkning av det når man trekker ikke fra ekstrem oppsussinga (som er unødvendig).

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Bloggleseren skrev:

"He he, jeg har tenkt på alt." Hun er så sjarmerende, den jenta. 

Ikke enig. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...