Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Jaså, hun drar en Sophie Elise? Ser at de to bloggerne jeg har minst til overs for, får stadig mer til felles.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Buhu Lene... stakkars deg! Nei. Det er Levi det er synd i! Dere har vært flokken til Levi siden hun kan huske! Hva kan hun gjøre? Hva kan hun si på dette? Ingenting! Fy flate. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Gia_ skrev:

Nei nettopp. Derfor, så blir det ikke ett såpass tungt valg hun skal ha det til på bloggen, for hadde hun hatt lyst til å prioritere slik at de fortsatt kunne hatt hunden så hadde det vært fullt mulig. Hun kunne lagt opp reisene til når hun ikke skulle hatt hunden, funnet på noe sosialt hvor hun kunne hatt med hunden de ukene Levi var der osv osv. 

Har selv ansvaret for 2 hunder alene, og det er ett valg jeg har tatt og står fast ved, fordi JEG valgte å skaffe meg hunder. Blir fortsatt reising når de som pleier å passe kan passe, men drikking og andre ting som ikke passer inn i livsstilen min blir glatt bort prioritert. 

Siterer bloggeren Anne Britt; handler om prioriteringer :fnise:

Helt enig her! Jeg hadde to hunder med eksen min og når det ble slutt ble vi enige om delt foreldrerett, vi skulle ha to uker hver. Men den sniken holdt ikke avtalen og det ble til at han passet hunden ca tre helger i løpet av de tre påfølgende årene før jeg flyttet fra Oslo med begge hundene.  Jeg var glad i en fest selv, jeg, men heldigvis var min store kjærlighet for dyrene mine større. Jeg glipp ikke glipp av noe viktig med å ikke delta i alt som skjedde ute, derimot fikk jeg hundrevis av fine turer og minner jeg tar med meg til jeg dør. De hundene sparte meg for mye fyllesyke og angst, for å si det sånn.

Uansett, dette dreier seg ikke om at det er stress for Levi å flytte frem og tilbake, det dreier seg helt klart om prioriteringer. Klart det er vanskelig for Lene å få noen til å passe Levi, siden omgangskretsen hennes består av partyfolk som får abstinenser om de ikke får vist seg frem på en takterasse i Oslo hver helg. Så jeg håper, når hun våkner der fyllesyk og jævlig gang på gang, at hun føler at hun har prioritert det som er viktigst for henne. 

• Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, naivsuper skrev:

Helt enig her! Jeg hadde to hunder med eksen min og når det ble slutt ble vi enige om delt foreldrerett, vi skulle ha to uker hver. Men den sniken holdt ikke avtalen og det ble til at han passet hunden ca tre helger i løpet av de tre påfølgende årene før jeg flyttet fra Oslo med begge hundene.  Jeg var glad i en fest selv, jeg, men heldigvis var min store kjærlighet for dyrene mine større. Jeg glipp ikke glipp av noe viktig med å ikke delta i alt som skjedde ute, derimot fikk jeg hundrevis av fine turer og minner jeg tar med meg til jeg dør. De hundene sparte meg for mye fyllesyke og angst, for å si det sånn.

Uansett, dette dreier seg ikke om at det er stress for Levi å flytte frem og tilbake, det dreier seg helt klart om prioriteringer. Klart det er vanskelig for Lene å få noen til å passe Levi, siden omgangskretsen hennes består av partyfolk som får abstinenser om de ikke får vist seg frem på en takterasse i Oslo hver helg. Så jeg håper, når hun våkner der fyllesyk og jævlig gang på gang, at hun føler at hun har prioritert det som er viktigst for henne. 

Neida, Lene blir aldri fyllesyk 😏

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, naivsuper skrev:

Ikke vanskelig å se hvor prioriteringene til Lene er når alle Oslo-tips innleggene hennes omhandler området Tjuvholmen/Aker Brygge. "Så er det så fint å gå ned til Tjuvholmen" "Ytterst på Tjuvholmen måååå dere gå" "Olivia på Tjuvholmen har såååå god mat" "Stemningen på Tjuvholmen" "Fint å gå tur på Tjuvholmen" "Shopper på den og den butikken på Tjuvholmen" "drinker på Tjuvholmen med nydelig utsikt" and the list goes on and on and on...

Helt seriøst, jeg fatter ikke denne fascinasjonen for Tjuvholmen? Det grenser rett og slett til Harry å være så opphengt i et lite område i Oslo. Bor i Oslo selv, bodd her i mange år, men nei - Tjuvholmen er fint - meeeen ikke såååå fint at alle go to tipsene mine ligger der🙄 

Hun er som et forvokst barn, som sliter med tilknytning og hvem hun er selv. Når rooftop partying er viktigere enn å ta seg av hunden sier det mest om henne... på tide å vokse litt opp snart kanskje. Begynner å bli en smule patetisk. Hun trodde jo hun skulle få abstinenser da hun og Jørgen var i Thailand på et rolig romantisk sted med egen bungalow... stakkars henne...🙄

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, Maydis8 skrev:

Lene er og blir en ansvarsløs fjortis med kun seg selv og dyre vaner i fokus.

Fylte ikke hun 30 for en stund siden? Tragisk at en godt voksen dame oppfører seg som en fjortis. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ikke noen særlig tro på at Lene plutselig vil kvitte seg med Levi fordi det er så vanskelig å dele med Gard. Tipper heller Gard har satt foten ned og sagt at Lene må holde seg til sin del av avtalen om delt omsorg, og så makter hun ikke det.

Jeg fikk inntrykk av at det ikke var som Lene hadde trodd å få hund nesten med en gang. Rett før Levi kom var det masse selvskryt Lene-style om hvordan morsinstinktet våknet, og at hun var helt tussete etter å få gi omsorg til et lite vesen. Men rett etter at hunden kom i hus, begynte sutringen om hvor slitsomt det var at den ikke var husren og hvor krevende at den ikke kunne være alene hjemme og hun måtte finne noen til å passe den. Og i alle videoene hvor Levi er med, driver Lene og hakker på den hele tiden. Det virket som Lene var mer enn happy med å la Gard ta over hovedomsorgen for Levi etter at det ble slutt (inntil nylig),

Men jeg skjønner ikke helt hvorfor Gard ikke kan ta den? Har det gått prinsipp i det? Kanskje det var Lene som maste seg til hund?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikkje som noko sjokk at Levi ikkje kjem til å verte gammal hos Lene. Har venta på det, men trudde Gard kom til å ta over hunden på heiltid.

Vaks opp på samme sted som Lene, med kontakt via skule og handballmiljøet, og prioriteringan då som no er prikk like som då ho var 14 år. Det går i det materalistiske og om å gjer å vere midtpunktet. Så det at ho av og til påpeikar at ho ikkje har vist fram korleis "Midsund - Lene" er, så tenkjer eg i mitt stille sinn at det er akkurat det ho gjer no i sosiale mediar.. Lene som 14 år gjekk prioriteringane i sminking, utsjåande, festing, merkekle og å vise at ho hang med dei "beste" folka. Personligheita var no grei, men den drukna i å vise heile tida sin oppbygde perfekte fasade og tydeligvis har det ikkje vorte noko mindre av det med åra. 

Og ho hadde ein normal fin stemme før med romsdalsdialekt, ikkje det ho har no med tilgjort babystemme og sunnmørsdialekt. Håpar ho kan roe ned den stemma og bli trygg på seg sjølv nok til å vise korleis ho egentleg er utan påverknad av andre. 

• Liker 43
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Njuta
1 time siden, veslemøy skrev:

Kom ikkje som noko sjokk at Levi ikkje kjem til å verte gammal hos Lene. Har venta på det, men trudde Gard kom til å ta over hunden på heiltid.

Vaks opp på samme sted som Lene, med kontakt via skule og handballmiljøet, og prioriteringan då som no er prikk like som då ho var 14 år. Det går i det materalistiske og om å gjer å vere midtpunktet. Så det at ho av og til påpeikar at ho ikkje har vist fram korleis "Midsund - Lene" er, så tenkjer eg i mitt stille sinn at det er akkurat det ho gjer no i sosiale mediar.. Lene som 14 år gjekk prioriteringane i sminking, utsjåande, festing, merkekle og å vise at ho hang med dei "beste" folka. Personligheita var no grei, men den drukna i å vise heile tida sin oppbygde perfekte fasade og tydeligvis har det ikkje vorte noko mindre av det med åra. 

Og ho hadde ein normal fin stemme før med romsdalsdialekt, ikkje det ho har no med tilgjort babystemme og sunnmørsdialekt. Håpar ho kan roe ned den stemma og bli trygg på seg sjølv nok til å vise korleis ho egentleg er utan påverknad av andre. 

👏👏👏

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, veslemøy skrev:

Allikevel skal hun poengtere at hun aldri har vært materialistisk og aldri var opptatt av merkeklær og sminke i sine yngre dager. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slår man opp ordet selvopptatt, skal man ikke se bort ifra at man automatisk kommer inn på bloggen hennes da...

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Maydis8 skrev:

Slår man opp ordet selvopptatt, skal man ikke se bort ifra at man automatisk kommer inn på bloggen hennes da...

Lol!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg trist. Stakkars hund! Hunder er jo så glad i familien sin, og skjønner jo ingenting når de plutselig blir borte. Venter på å bli hentet men de kommer aldri.

Jeg har hund alene og med riktige prioriteringer er det ikke noe problem. Hun som i tillegg har blogg som jobb så skal det iallefall ikke være et problem å ha hund alene.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, Unagi skrev:

Nå ble jeg trist. Stakkars hund! Hunder er jo så glad i familien sin, og skjønner jo ingenting når de plutselig blir borte. Venter på å bli hentet men de kommer aldri.

Jeg har hund alene og med riktige prioriteringer er det ikke noe problem. Hun som i tillegg har blogg som jobb så skal det iallefall ikke være et problem å ha hund alene.

Men hun skal jo feste, shoppe og reise. Ikke tid til hund da vettu🙄 #rooftoppartying 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny fest i kveld med fiffen, kan ikke gå glipp av det for å være hjemme med hunden veit dere. Uff og huff! Da har hun jo ikke noe spennende å snappe om😜

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare jeg som reagerer på "glutenintoleransen" hennes? Føler at hun har den når det passer seg. I lavkarboperioden hadde hun det så mye bedre uten gluten, men etter at hun ga opp den livsstilen så begynte hun å spise masse glutenholdige produkter igjen, slik hun også hadde gjort før (ref. til blogginnlegg og snap). Nå reklamerer hun for glutenfrie produkter og sier at hun føler seg bedre uten gluten. Samtidig poster hun en oppskrift på 17. mai som inneholder fullkornspasta. Sist jeg sjekket inneholder det gluten... 

Når det gjelder det med Levi tror jeg ikke hun hadde gitt opp dersom hun virkelig hadde hatt et veldig sterkt ønske om å beholde henne. Selv opplevde jeg å måtte ta hånd om hunden min alene etter samlivsbrudd. Det var utrolig vanskelig, og jeg kunne funnet mange grunner til å omplassere henne, men jeg gjorde det jeg kunne. Argumenter som at de ikke bor i nærheten av skogområder eller at Levi ikke kan bo hos begge holder ikke. Sorry, men det er min mening. Det blir for vagt. Jeg bor ikke i nærheten av skogen, har ikke mange som kan passe min hund, og jobber fulltid. Jeg fant allikevel en måte å få det til på. Dersom Lene hadde tatt hånd om Levi selv hadde det sikkert ikke blitt enkelt, men jeg vil se noen veldig gode argumenter på hvorfor det ville blitt FOR vanskelig. Party- og ferielivsstil er ikke gode nok argumenter... 

Og til Lene hvis du leser; dette er ment som konstruktiv kritikk mot akkurat det jeg har skrevet her, og ikke mot deg som person
Endret av leonie
  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut som at inlegget om Levi har gått gjennom en streng sensur.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, PatrickBateman_ skrev:

Viktig å snu kappa etter vinden vettu...

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, PatrickBateman_ skrev:

Fikk du ikke kommentaren din godkjent ?😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirkustjukk

Ræva merking på Snapchat i dag, både ballonger, iste og badedrakt er merket sponset/annonse/egen kolleksjon på blogg.

Dette skal merkes på SoMe også! Men kommentarer som påpeker dette går vel under hets🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...