ssophie Skrevet 15. mars 2017 #681 Del Skrevet 15. mars 2017 Hun og Paradise-Audun/Lord Sørseth henger veldig mye sammen for tiden. Hjemme hos hverandre, ute på lunsjer, midtukefyll, femmila i Kollen, osv. Lurer på om det er noe på gang. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. mars 2017 #682 Del Skrevet 15. mars 2017 2 timer siden, ssophie skrev: Hun og Paradise-Audun/Lord Sørseth henger veldig mye sammen for tiden. Hjemme hos hverandre, ute på lunsjer, midtukefyll, femmila i Kollen, osv. Lurer på om det er noe på gang. I så fall lurer jeg på smaken hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 15. mars 2017 #683 Del Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, O.G. skrev: I så fall lurer jeg på smaken hennes. Jeg og 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cesil Skrevet 15. mars 2017 #684 Del Skrevet 15. mars 2017 Jeg synes leiligheta er kjempefin. Her ser man jo hvor pent et slikt gulv kan være, i motsetning til den sorte, skjoldete fiskebeinsparketten hos ei viss frue i Sarpsborg. Lekre farger, lyst og delikat bad. Der kunne jeg lett ha bodd. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 15. mars 2017 #685 Del Skrevet 15. mars 2017 3 timer siden, Tash skrev: Jeg og Jeg måtte søke han opp. Han har jeg sett noen ganger ute. Han oppfører seg som om han eier hele verden. Er han adelig? Han ligner veldig på Jørgen Festevoll, bare 20år yngre. Kanskje hun liker dem solbrune? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 15. mars 2017 #686 Del Skrevet 15. mars 2017 1 time siden, Cesil skrev: Jeg synes leiligheta er kjempefin. Her ser man jo hvor pent et slikt gulv kan være, i motsetning til den sorte, skjoldete fiskebeinsparketten hos ei viss frue i Sarpsborg. Lekre farger, lyst og delikat bad. Der kunne jeg lett ha bodd. Enig i at leiligheten ble kjempefin. Skjønner ikke at noen skriver at hun har ødelagt den. Den er mye finere nå enn før de pusset opp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 16. mars 2017 #687 Del Skrevet 16. mars 2017 10 timer siden, bonsaijenta skrev: Jeg måtte søke han opp. Han har jeg sett noen ganger ute. Han oppfører seg som om han eier hele verden. Er han adelig? Han ligner veldig på Jørgen Festevoll, bare 20år yngre. Kanskje hun liker dem solbrune? Etter det jeg har hørt så kjøpte han tittelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tash Skrevet 16. mars 2017 #688 Del Skrevet 16. mars 2017 10 timer siden, bonsaijenta skrev: Jeg måtte søke han opp. Han har jeg sett noen ganger ute. Han oppfører seg som om han eier hele verden. Er han adelig? Han ligner veldig på Jørgen Festevoll, bare 20år yngre. Kanskje hun liker dem solbrune? Vet ikke.. Men han er ikke mye manne-mann. Slesk fyr 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 16. mars 2017 #689 Del Skrevet 16. mars 2017 10 timer siden, bonsaijenta skrev: Jeg måtte søke han opp. Han har jeg sett noen ganger ute. Han oppfører seg som om han eier hele verden. Er han adelig? Han ligner veldig på Jørgen Festevoll, bare 20år yngre. Kanskje hun liker dem solbrune? Vi har ikke adel i Norge, så nei. Man kan kjøpe seg en lord-tittel fra UK på nett, også ble det hans alter ego og merkevare å kalle seg Lorden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 16. mars 2017 #690 Del Skrevet 16. mars 2017 19 minutter siden, skyflakes skrev: Vi har ikke adel i Norge, så nei. Man kan kjøpe seg en lord-tittel fra UK på nett, også ble det hans alter ego og merkevare å kalle seg Lorden Så patetisk😳 Jeg har bare sett han på avstand og en fyr som er umulig å ikke legge merke til. Ikke pga utseende, men kroppsholdningen hans om at han er rik og eier rommet han er i. Det virker så påtatt. Hadde han f.eks hengt med overklassen i England, så hadde han blitt gjennomskuet og blitt stemplet som klovn. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
julie08 Skrevet 16. mars 2017 #691 Del Skrevet 16. mars 2017 Jeg har henne på snap, og jeg syns det er så rart med jenter som er på trening med full festsminke. Hva er vitsen? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 16. mars 2017 #692 Del Skrevet 16. mars 2017 Lene er jo faktisk også mye søtere uten sminke enn med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vikinggirl Skrevet 16. mars 2017 #693 Del Skrevet 16. mars 2017 6 timer siden, julie08 skrev: Jeg har henne på snap, og jeg syns det er så rart med jenter som er på trening med full festsminke. Hva er vitsen? Slettet henne på snap i dag. Orker ikke mer ! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
clyde Skrevet 16. mars 2017 #694 Del Skrevet 16. mars 2017 11 timer siden, bonsaijenta skrev: Så patetisk😳 Jeg har bare sett han på avstand og en fyr som er umulig å ikke legge merke til. Ikke pga utseende, men kroppsholdningen hans om at han er rik og eier rommet han er i. Det virker så påtatt. Hadde han f.eks hengt med overklassen i England, så hadde han blitt gjennomskuet og blitt stemplet som klovn. Overklassen i England ville ikke tatt i ham med en ildtang en gang. Tragisk fyr 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 16. mars 2017 #695 Del Skrevet 16. mars 2017 Ser ut til at de begge skal til Hovden i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. mars 2017 #696 Del Skrevet 18. mars 2017 På 16.3.2017 den 9.53, skyflakes skrev: Vi har ikke adel i Norge, så nei. Man kan kjøpe seg en lord-tittel fra UK på nett, også ble det hans alter ego og merkevare å kalle seg Lorden Hvis vi hadde adel i Norge, så hadde du vært nødt til å kalle meg Min Frue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleKlump Skrevet 18. mars 2017 #697 Del Skrevet 18. mars 2017 Haha, ser ut til at Lorden har fått med seg spekulasjonene våre. Hans siste insta innlegg. #friendsforlife 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 19. mars 2017 #698 Del Skrevet 19. mars 2017 Som sagt så liker jeg henne og hun er en av få jeg liker innom hver dag, men å ikke blogge ei hel helg for hun er på hyttetur er dårlig prioritering. De andre på turen blogget... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
serafinaa Skrevet 19. mars 2017 #699 Del Skrevet 19. mars 2017 Synes hun prioriterer dårlig! Gidder ikke følge henne verken på blogg eller snap. Dama har forandra seg helt . Blitt overfladisk og selvopptatt. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest justcurious Skrevet 20. mars 2017 #700 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) .. Endret 28. april 2017 av justcurious Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå