smalls Skrevet 7. august 2019 #3801 Del Skrevet 7. august 2019 8 timer siden, Cselena skrev: Det er jo opptil en hel flaske vin + drinker i tillegg, så og si hver eneste dag. Det er aldri ett glass "vann eller cola" til maten, det hun drikker må alltid inneholde alkohol tydeligvis. Jeg skjønner ikke hvordan hun orker å drikke så mye. Kan virke som hun har blitt helt avhengig. Hvert fall at hun alltid måå ha alkohol til maten. Trist 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fju Skrevet 7. august 2019 #3802 Del Skrevet 7. august 2019 18 timer siden, Cselena skrev: Det er jo opptil en hel flaske vin + drinker i tillegg, så og si hver eneste dag. Det er aldri ett glass "vann eller cola" til maten, det hun drikker må alltid inneholde alkohol tydeligvis. Hvordan vet du at hun drikker en flaske vin pluss drinker så å si hver eneste dag? Er det noe som går fram av det hun legger ut på insta/snapchat? Følger henne ikke der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. august 2019 #3803 Del Skrevet 7. august 2019 40 minutter siden, Fju skrev: Hvordan vet du at hun drikker en flaske vin pluss drinker så å si hver eneste dag? Er det noe som går fram av det hun legger ut på insta/snapchat? Følger henne ikke der. Ja. Du finner knapt en eneste post på Insta,uten ett vinglass i bildet. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BellaSwan Skrevet 7. august 2019 #3804 Del Skrevet 7. august 2019 T.o.m på tur til Besseggen er vinen med, ref. IG. Poserer så fint i nydelig natur med vinglass så klart. Vinen er med på så og si samtlige bilder fra plassen hun campet på. Nærbilde av den får vi også, bare for å være helt sikker på at vi har fått det med oss. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kartoffel Skrevet 7. august 2019 #3805 Del Skrevet 7. august 2019 4 minutter siden, Mädchen skrev: T.o.m på tur til Besseggen er vinen med, ref. IG. Poserer så fint i nydelig natur med vinglass så klart. Vinen er med på så og si samtlige bilder fra plassen hun campet på. Nærbilde av den får vi også, bare for å være helt sikker på at vi har fått det med oss. Det ser faktisk ut som et vin...GLASS? 😂 Hvem tar med seg glass på telttur? 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 7. august 2019 #3806 Del Skrevet 7. august 2019 Selv om hun viser ofte vin på some, så betyr ikke det at hun drikker mye. Kan være samme glasset hver gang. Kanskje hun til og med heller ut vinen og ikke drikker noe særlig, men at det er en slags status med vin🤔 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 7. august 2019 #3807 Del Skrevet 7. august 2019 35 minutter siden, Pollen skrev: Selv om hun viser ofte vin på some, så betyr ikke det at hun drikker mye. Kan være samme glasset hver gang. Kanskje hun til og med heller ut vinen og ikke drikker noe særlig, men at det er en slags status med vin🤔 Så hun har bare ett kronisk halvfullt vinglass som hun poserer med daglig,både hjemme,i fjellet,på ferie,hos venner osv med? Sannsynlig. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 8. august 2019 #3808 Del Skrevet 8. august 2019 9 timer siden, J.. skrev: Så hun har bare ett kronisk halvfullt vinglass som hun poserer med daglig,både hjemme,i fjellet,på ferie,hos venner osv med? Sannsynlig. Mhm sannsynlig ja 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimko Skrevet 8. august 2019 #3809 Del Skrevet 8. august 2019 På 7.8.2019 den 0.38, Cselena skrev: Det er jo opptil en hel flaske vin + drinker i tillegg, så og si hver eneste dag. Det er aldri ett glass "vann eller cola" til maten, det hun drikker må alltid inneholde alkohol tydeligvis. Hvordan ser du at hun drikker en hel flaske vin? Jeg har ikke sett noe som viser at hun drikker hele flasker hver dag. Men ja, hun har alltid alkohol til maten virker det som. Jeg synes bare det er vanskelig å definitivt si noe om mengden ut i fra det vi ser på some. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cselena Skrevet 9. august 2019 #3810 Del Skrevet 9. august 2019 På 8.8.2019 den 21.03, Mimko skrev: Hvordan ser du at hun drikker en hel flaske vin? Jeg har ikke sett noe som viser at hun drikker hele flasker hver dag. Men ja, hun har alltid alkohol til maten virker det som. Jeg synes bare det er vanskelig å definitivt si noe om mengden ut i fra det vi ser på some. Lene deler i fleng sitt enorme daglige alkoholinntak på SoMe, men har vært stille siste dagene, så det er tydelig at hun leser hva som står her inne.. Håper hun skjerper seg betraktelig! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gretinius Skrevet 15. august 2019 #3811 Del Skrevet 15. august 2019 Siste insta bilde: Heeei, jeg bare prøver å kle av meg bikini overdelen å se deilig ut, mens jeg drar trusa så langt opp i rumpa som mulig. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 15. august 2019 #3812 Del Skrevet 15. august 2019 1 time siden, Gretinius skrev: Siste insta bilde: Heeei, jeg bare prøver å kle av meg bikini overdelen å se deilig ut, mens jeg drar trusa så langt opp i rumpa som mulig. Er ikke bare CBE som suger inn magen for harde livet😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
galmamma Skrevet 15. august 2019 #3813 Del Skrevet 15. august 2019 1. "Det har kanskje vært litt stille fra meg i det siste", 2. "Det er litt godt det også, og ikke hele tiden føle at man må dele alt man gjør – om dere skjønner?" 1. Det har ikke vert stille fra deg i "det siste". Det virker heller som at du er på vei til å legge ned hele bloggen. 2. Du er blogger???? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowbreeze Skrevet 15. august 2019 #3814 Del Skrevet 15. august 2019 Ikke vært inspirert til å dele så mye? Kajakk og hyttetur hadde jo vært mye mer inspirerende å se mer av enn utallige selfies og vinglass som postes til vanlig... 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medullaoblongata Skrevet 15. august 2019 #3815 Del Skrevet 15. august 2019 2 minutter siden, snowbreeze skrev: Ikke vært inspirert til å dele så mye? Kajakk og hyttetur hadde jo vært mye mer inspirerende å se mer av enn utallige selfies og vinglass som postes til vanlig.. Slutt å les bloggen og slutt å følg henne på Insta da? Jeeez. Folk. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 15. august 2019 #3816 Del Skrevet 15. august 2019 Lene ble filmet på Snapchat av Espen Hilton, og hun ser virkelig ikke ut som seg selv!! Er vel ikke overrasket over det, men ble overasket over hvor annerledes hun så ut!!! Nå skjønner jeg hva folk her har ment hele tiden når de sier hun ikke er seg selv lik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
snowbreeze Skrevet 15. august 2019 #3817 Del Skrevet 15. august 2019 18 minutter siden, loveli skrev: Lene ble filmet på Snapchat av Espen Hilton, og hun ser virkelig ikke ut som seg selv!! Er vel ikke overrasket over det, men ble overasket over hvor annerledes hun så ut!!! Nå skjønner jeg hva folk her har ment hele tiden når de sier hun ikke er seg selv lik. Synes hun lignet på de bildene hun selv legger ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loveli Skrevet 15. august 2019 #3818 Del Skrevet 15. august 2019 1 time siden, snowbreeze skrev: Synes hun lignet på de bildene hun selv legger ut? Jeg mener kroppen. Ikke fordi hun er feit, men hun er mye større IRL enn på bildene hun legger ut. Hun så normalvektig ut i videoen, men ikke på bilder der jeg får inntrykk av at dama er 180høy og modelltynn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tulleruska Skrevet 15. august 2019 #3819 Del Skrevet 15. august 2019 To innlegg på en dag, og et av dem er så klart reklame. Da får hun vel inn nok inntekt fra annonsøren til å klare seg en uke til uten blogging. Livets runddans! ❤😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 15. august 2019 #3820 Del Skrevet 15. august 2019 Bloggere lever av reklame og synd flere bare gir en F i "jobben" sin. Bloggen hennes er kjedelig og en stor reklameblogg, mer eller mindre. Fatter ikke hvordan hun kan ha faste lesere. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå