Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

5 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Nok en annonse for å få bedre hud.. Dette «magiske» pulveret har ca 70 % av alle kvinnelige bloggere skrevet om før så dette er lite originalt.. Like lite spennende som kapslene med betakaroten. Hun kan heller lage et innlegg om hvordan hun sminker brynene sine for det synes godt at hun har tegnet dem opp 🙈.

Mulig jeg misforstod intensjonen din, men synes den siste setningen virket negativ. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 minutter siden, Nobile skrev:

Mulig jeg misforstod intensjonen din, men synes den siste setningen virket negativ. 

Ja, den kan jo nok leses slik. Jeg ser den. 😊 Synes hun har flotte bryn generelt, bare at det syntes godt at hun hadde tegnet de opp på det andre bildet,

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene har jo snakket om denne turen på en slik måte at det fremsto som om hun skulle flytte dit, starte et nytt liv, utfordre seg selv osv.  "Norwegian in New York" som hun skriver i bio på instagram.. Men så dreier det seg i realiteten om en ferietur på en måned, hvor hun bor på hotell, og er sammen med kjentfolk!? 

• Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Honningmor skrev:

Lene har jo snakket om denne turen på en slik måte at det fremsto som om hun skulle flytte dit, starte et nytt liv, utfordre seg selv osv.  "Norwegian in New York" som hun skriver i bio på instagram.. Men så dreier det seg i realiteten om en ferietur på en måned, hvor hun bor på hotell, og er sammen med kjentfolk!? 

Haha, seriøst? En smule forskjell på de to scenariene, ja!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt spesielt å holde en avskjedsfest og snakke om hvordan hun endelig turde, hvis alt egentlig dreier seg om noen ukers ferie sammen med venner ja? Hun har hauset det slik opp, men blir neppe avisoverskrifter av «Tøff 30 år gammel kvinne dro på 6 ukers venneferie til New York»..

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for innlegg som bryter med Kvinneguidens retningslinjer for opphavsrett.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tulleruska

Hun er i fantastiske New York. Men hva velger hun å filme når hun er ute på gata? Jo, puppene og veska... Det er bare mer og mer jeg lurer på med denne turen. Er alt spons? Er det en del av en reklamekampanje? Hva fyller hun dagene med? For hun blogger jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Honningmor skrev:

Djeezez...å bo i New York en mnd må jo koste en formue??? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg, bikinimoten er minimal i år, tydeligvis 😳😳 Kan umulig ha kjøpt riktig størrelse, den dekker knapt nok noenting 🙄 

Endret av snowbreeze
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kleiven skriver at han reiser til New York til uka, tilfeldig? Neppe. Skjønner heller ikke helt greia med at Lene skulle flytte til NY når hun bor på hotell som om hun er på ferie. Flytter man til NY så leier man i det minste en leilighet. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skriker jo etter oppmerksomhet med de ultralettkledde bildene... Sports Illustrated neste eller? ☺️

Endret av Jordbærogfløte
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man er i New York...og det man gjør er å sole seg på taket 😂😂 hvorfor dro hun ikke bare til Granca liksom.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mitt inntrykk er at alle disse reisene og turene hennes kun er for å fylle opp IG sin med bilder.  

And don`t get me started on....snutten på IG, der hun går nedover gata, tar seg i håret, snur seg mot den som filmer og liksom reagerer på en sånn måte som at, åh, fnis filmer du? Come on!

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Mädchen skrev:

Mitt inntrykk er at alle disse reisene og turene hennes kun er for å fylle opp IG sin med bilder.  

And don`t get me started on....snutten på IG, der hun går nedover gata, tar seg i håret, snur seg mot den som filmer og liksom reagerer på en sånn måte som at, åh, fnis filmer du? Come on!

Enig, det var skikkelig flaut å se på. Legg fra deg koketteriet Lene, du kler det ikke. 

Kan det tenkes at hun gjør denne turen i et håp om å få flere amerikanske følgere på Instagram? 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/9/2019 at 12:25 AM, Honningmor said:

"Norwegian in New York" - he he he, jeg ler meg ihjel. Det var vel klart allerede fra starten av at dette ikke kom til å bli noen annet enn en lang ferietur. Hun hater jo å være alene også, så nå når venninna har dratt, vender hun nok snart snuten hjemover.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart hun skriver "Boost" gjennom hele innlegget i stedet for "Boots" når hun nyter drinker og vin 24/7. Og en mer oppmerksomhetssyk og bekreftelsessøkende person skal man lete lenge etter. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...