Vestinas Skrevet 3. januar 2019 #3121 Skrevet 3. januar 2019 Lene har bestemt å ikke være privat på bloggen, noe som gjør den veldig upersonlig. Hun prøver å reflektere å dele tanker, men syns innleggene har veldig tomt innhold. Den handler nå om kun om reklame og overfladiske ting og er veldig uinteressant for oss "normale" mennesker. 6
Kk47463kkkkkkkkkkk Skrevet 4. januar 2019 #3122 Skrevet 4. januar 2019 Ser hun og Audun Sørseth kommenterer mye hos hverandre. Koselig da
Hege899 Skrevet 4. januar 2019 #3123 Skrevet 4. januar 2019 4 timer siden, Kk47463kkkkkkkkkkk skrev: Ser hun og Audun Sørseth kommenterer mye hos hverandre. Koselig da Passer sikkert fint sammen. Opptatt av de samme tingene. Og han er endel år yngre også,så da trenger hun ikke føle noe press 4
Vestinas Skrevet 4. januar 2019 #3124 Skrevet 4. januar 2019 Stilte Lene spørsmål om hvorfor hun med så høy inntekt skulle benytte seg av klarna faktura. Hun viser på en bestilling at hun trykker på faktura, men ikke at hun gjennomfører kjøpet. Stilte også spørsmål ved dette da det virker lite troverdig. Og kommentaren blei såklart ikke godkjent! Annonse kun for pengene sin del tydeligvis.. 16
blabla2226 Skrevet 7. januar 2019 #3125 Skrevet 7. januar 2019 Ikke er hun opptatt av miljø, verden rundt seg, troverdighet, riktig merking av reklame.. Hva kan man forvente? 7
Jordbærogfløte Skrevet 7. januar 2019 #3126 Skrevet 7. januar 2019 Hun sier at hun ikke vil være privat på bloggen, men legger opp til spekulasjoner ved å si A, men ikke B.. 4
Veslefrikk Skrevet 7. januar 2019 #3127 Skrevet 7. januar 2019 (endret) På 4.1.2019 den 16.08, Vestinas skrev: Stilte Lene spørsmål om hvorfor hun med så høy inntekt skulle benytte seg av klarna faktura. Hun viser på en bestilling at hun trykker på faktura, men ikke at hun gjennomfører kjøpet. Stilte også spørsmål ved dette da det virker lite troverdig. Og kommentaren blei såklart ikke godkjent! Annonse kun for pengene sin del tydeligvis.. Har ikke lest innlegger, så det er mulig jeg har misforstått noe, men er det ikke fornuftig å bruke Klarna faktura mtp evt retur mm? Bruker alltid Klarna faktura hvis jeg handler på nettet jeg. Da får jeg varene hjem og ser hva jeg får før jeg betaler. Trodde ikke det hadde noe med om hvilken inntekt man har, mer om at man er litt kontrollfreak. Endret 7. januar 2019 av Veslefrikk 12
Gjest loveli Skrevet 7. januar 2019 #3128 Skrevet 7. januar 2019 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Hun sier at hun ikke vil være privat på bloggen, men legger opp til spekulasjoner ved å si A, men ikke B.. Fordi hun slår to fluer i én smekk: Skaper spekulasjoner = $$$ og Den trofaste fansen får en følelse av at hun deler av seg selv og er venninnen deres = $$$
Jordbærogfløte Skrevet 7. januar 2019 #3129 Skrevet 7. januar 2019 (endret) 14 minutter siden, loveli skrev: Fordi hun slår to fluer i én smekk: Skaper spekulasjoner = $$$ og Den trofaste fansen får en følelse av at hun deler av seg selv og er venninnen deres = $$$ Godt sagt!☝🏻 Endret 7. januar 2019 av Jordbærogfløte 2
rock&republic Skrevet 8. januar 2019 #3130 Skrevet 8. januar 2019 På 4.1.2019 den 8.58, Hege899 skrev: Passer sikkert fint sammen. Opptatt av de samme tingene. Og han er endel år yngre også,så da trenger hun ikke føle noe press Passer sikkert supert sammen. Like høy på seg selv begge to. Kan ikke se for meg noen av de i et normalt forhold, sikkert helt innafor for et digg ligg begge to. Men ikke noe mer 3
Vestinas Skrevet 8. januar 2019 #3131 Skrevet 8. januar 2019 Lene klager på starten av året som tydeligvis er helt forferdelig og høres nesten ut som hun stryker med av streptokokker, så er hun mirakuløst "helt frisk" etter bare 1 dag og legger ut på en mils skitur... Da kunne det umulig vært så ille i utgangspunktet, for streptokokker er vondt og tar tid å behandle! Søker sympati sa du.... 🙄 12
smalls Skrevet 9. januar 2019 #3132 Skrevet 9. januar 2019 13 timer siden, Vestinas skrev: Lene klager på starten av året som tydeligvis er helt forferdelig og høres nesten ut som hun stryker med av streptokokker, så er hun mirakuløst "helt frisk" etter bare 1 dag og legger ut på en mils skitur... Da kunne det umulig vært så ille i utgangspunktet, for streptokokker er vondt og tar tid å behandle! Søker sympati sa du.... 🙄 Hadde streptokokker da jeg gikk på ungdomsskolen og var borte fra skolen i 2 uker. Det var helt forjævlig. Det er et mirakel om hun ble frisk etter en dag 5
Edie Skrevet 9. januar 2019 #3133 Skrevet 9. januar 2019 Ryddet for ryktespredning og svar til dette. Edie, adm.
Gjest Emmy_H Skrevet 9. januar 2019 #3134 Skrevet 9. januar 2019 Så hun har sansen for menn i 40 årsalderen som er etablerte?
Jordbærogfløte Skrevet 9. januar 2019 #3136 Skrevet 9. januar 2019 Nå ble det mange spekulasjoner her.. 🤨 1
smalls Skrevet 9. januar 2019 #3137 Skrevet 9. januar 2019 1 time siden, Jordbærogfløte skrev: Nå ble det mange spekulasjoner her.. 🤨 Ender vel opp med at tråden blir stengt til slutt 1
Jordbærogfløte Skrevet 9. januar 2019 #3138 Skrevet 9. januar 2019 1 time siden, smalls skrev: Ender vel opp med at tråden blir stengt til slutt Ja, og det vil vi jo ikke 😉
rock&republic Skrevet 9. januar 2019 #3139 Skrevet 9. januar 2019 Hva har Lene gjort med ansiktet sitt egentlig? Noen som vet? Hun ser veldig annerledes ut nå enn hun gjorde når hun bodde i Ålesund 3
Vestinas Skrevet 9. januar 2019 #3140 Skrevet 9. januar 2019 4 timer siden, rock&republic skrev: Hva har Lene gjort med ansiktet sitt egentlig? Noen som vet? Hun ser veldig annerledes ut nå enn hun gjorde når hun bodde i Ålesund Leppene er mye fyldigere, men ifølge Lene så ser det bare sånn ut pga leppestiften.. Hvem prøver hun å lure?? 🤦🏼♀️ 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå