Gjest TyrkiskPepper Skrevet 12. november 2018 #3041 Skrevet 12. november 2018 Tidene forandrer seg ja, husker da vi gikk på skolen ilag hehe. Neida Lene er faktisk veldig kjekk dame, tatt litt av de siste årene, men hun lander nok snart og jeg håper hun finner den store kjærligheten snart og finner roen.
Viking-girl Skrevet 13. november 2018 #3042 Skrevet 13. november 2018 4 timer siden, TyrkiskPepper skrev: Tidene forandrer seg ja, husker da vi gikk på skolen ilag hehe. Neida Lene er faktisk veldig kjekk dame, tatt litt av de siste årene, men hun lander nok snart og jeg håper hun finner den store kjærligheten snart og finner roen. Tidene forandrer seg, men ikke Lene. Hun lever fortsatt «ungpikelivet». Kun opptatt av utseende og neste party. 9
Showmustgoon Skrevet 13. november 2018 #3043 Skrevet 13. november 2018 Spent på hva folkene bak kampanjen «Dyson Airwrap tutorial by Lene Orvik» sier når de ser hun reklamerer for hårpiller med en annen krølltang på et av bildene bare dager etter deres betalte kampanje. Leste i kommentarfeltet at det var lite troverdig å fronte et produkt hun åpenbart aldri har brukt før. Stiller meg bak den kommentaren jeg også! Minner meg om Lene sine «must have» Ecco sko en gang i året som aldri blir sett på henne etter endt kampanje.. 16
Bertee098 Skrevet 13. november 2018 #3044 Skrevet 13. november 2018 Lene skriver i spørsmålsrunden at hun kun skal blogge når hun har noe hun føler for å dele ❤️❤️❤️❤️ innlegg 1: reklame innlegg 2: dårlig mobilkamera-bilder innlegg 3: reklame innlegg 4: reklame #trengerpenger #tjenerpådette #kuninnleggsomgirpenger #innlegg=penger 17
Martheegne Skrevet 13. november 2018 #3045 Skrevet 13. november 2018 Flaut at ei dame på over 30 - som har bloggen som hovedjobb, kun blogger et par ganger i uka, og det meste er reklame. Som leser føler man seg nesten litt «snytt», eller utnyttet. Jobbe hennes tar hun ihvertfall ikke seriøst. Hva bruker hun egentlig dagene på, når hun åpenbart ikke jobber? 8
Ice_83 Skrevet 14. november 2018 #3046 Skrevet 14. november 2018 2 timer siden, Martheegne skrev: Flaut at ei dame på over 30 - som har bloggen som hovedjobb, kun blogger et par ganger i uka, og det meste er reklame. Som leser føler man seg nesten litt «snytt», eller utnyttet. Jobbe hennes tar hun ihvertfall ikke seriøst. Hva bruker hun egentlig dagene på, når hun åpenbart ikke jobber? Hun har da så mange prosjekter på gang. Alle kolleksjonene og "spennende prosjekter" hun ikke kan snakke om...🙄 Var litt mye utringning på den nyeste kolleksjonen, ikke for folk i midten av 30-årene iallefall.. 7
Viking-girl Skrevet 14. november 2018 #3047 Skrevet 14. november 2018 (endret) På 12.11.2018 den 22.18, TyrkiskPepper skrev: Tidene forandrer seg ja, husker da vi gikk på skolen ilag hehe. Neida Lene er faktisk veldig kjekk dame, tatt litt av de siste årene, men hun lander nok snart og jeg håper hun finner den store kjærligheten snart og finner roen. Tidene forandrer seg, men ikke Lene. Hun lever fortsatt «ungpikelivet». Kun opptatt av utseende og neste party. Kan heller ikke skjønne at unge jenter tidlig i 20-årene følger henne, og vanlige damer 30+ går ikke kledd i Lenes «design». Må være blodfansen i såfall. Endret 14. november 2018 av Viking-girl tilføyelse 7
Gjest O.G. Skrevet 14. november 2018 #3048 Skrevet 14. november 2018 18 timer siden, Martheegne skrev: Flaut at ei dame på over 30 - som har bloggen som hovedjobb, kun blogger et par ganger i uka, og det meste er reklame. Som leser føler man seg nesten litt «snytt», eller utnyttet. Jobbe hennes tar hun ihvertfall ikke seriøst. Hva bruker hun egentlig dagene på, når hun åpenbart ikke jobber? Sikkert noen spennende prosjekter på gang....
Bertee098 Skrevet 14. november 2018 #3049 Skrevet 14. november 2018 På 13.11.2018 den 15.13, Showmustgoon skrev: Spent på hva folkene bak kampanjen «Dyson Airwrap tutorial by Lene Orvik» sier når de ser hun reklamerer for hårpiller med en annen krølltang på et av bildene bare dager etter deres betalte kampanje. Leste i kommentarfeltet at det var lite troverdig å fronte et produkt hun åpenbart aldri har brukt før. Stiller meg bak den kommentaren jeg også! Minner meg om Lene sine «must have» Ecco sko en gang i året som aldri blir sett på henne etter endt kampanje.. Haha! Bra observert. morsomt hvordan reklamene kan virke så troverdig, men bloggerne bruker gjerne produktene kun på bilde, og det ene innlegget 😜 4
Jordbærogfløte Skrevet 27. november 2018 #3050 Skrevet 27. november 2018 Hun svarer villig vekk om hvor antrekkene hennes og venninnenes er kjøpt, men ikke spørsmål om kollagen i et annonseinnlegg. Smekk på fingeren for det! 3
Inga-pinga Skrevet 27. november 2018 #3051 Skrevet 27. november 2018 På 13.11.2018 den 15.13, Showmustgoon skrev: Spent på hva folkene bak kampanjen «Dyson Airwrap tutorial by Lene Orvik» sier når de ser hun reklamerer for hårpiller med en annen krølltang på et av bildene bare dager etter deres betalte kampanje. Leste i kommentarfeltet at det var lite troverdig å fronte et produkt hun åpenbart aldri har brukt før. Stiller meg bak den kommentaren jeg også! Minner meg om Lene sine «must have» Ecco sko en gang i året som aldri blir sett på henne etter endt kampanje.. Ikke EN av bloggerne som annonserer for Ecco er å se i Ecco sko i noen andre anledninger enn i annonsen.. 15
Showmustgoon Skrevet 29. november 2018 #3052 Skrevet 29. november 2018 Ja jeg har sett dette jeg også.. over flere år nå faktisk! Jeg tror Ida Wulff har brukt sine utenom det sedvanlige «verdens beste sko» innlegg tidligere, men aldri sett disse skoene igjen hos noen av de andre! Merkelig at Ecco vil bruke de som ambassadører egentlig.. de gjør jo ikke akkurat jobben sin! 10
Jordbærogfløte Skrevet 29. november 2018 #3053 Skrevet 29. november 2018 (endret) 23 timer siden, Showmustgoon skrev: Ja jeg har sett dette jeg også.. over flere år nå faktisk! Jeg tror Ida Wulff har brukt sine utenom det sedvanlige «verdens beste sko» innlegg tidligere, men aldri sett disse skoene igjen hos noen av de andre! Merkelig at Ecco vil bruke de som ambassadører egentlig.. de gjør jo ikke akkurat jobben sin! Blir langt fra mange «Eccoer» i asfalten rundt omkring av det der 🤣 Endret 30. november 2018 av Jordbærogfløte 3
Ralu Skrevet 1. desember 2018 #3054 Skrevet 1. desember 2018 Nå er hun i Paris, men med hvem?? Ingen bilder av reisefølget hittil 🤔 1
Ice_83 Skrevet 1. desember 2018 #3055 Skrevet 1. desember 2018 6 timer siden, Ralu skrev: Nå er hun i Paris, men med hvem?? Ingen bilder av reisefølget hittil 🤔 København forrige helg. Hun har seriøse problemer!! Og ikke klarer hun å være alene en eneste dag, det er sykelig!!!! 6
elisaday Skrevet 1. desember 2018 #3056 Skrevet 1. desember 2018 Dette tenker jeg på når jeg leser om Lene: Ditt sinn monne flyve så vide omkring, det er som du glemmer de nære ting, det er som du aldri en time har fred, du lengter bestandig et annet sted. Fra "De nære ting" Kjenner meg litt igjen fra yngre dager i oppførselen til Lene. Det endte for meg med en hard smell. Håper hun slipper den. 7
Cselena Skrevet 1. desember 2018 #3057 Skrevet 1. desember 2018 Sikkert i Paris med den nye flammen siden hun ikke legger ut bilde av reisefølge.. Lene er jo aldri alene og passer på at hun aldri er singel virker det som🙄 Spørsmålsrunden hun hadde for litt siden var jo en bekreftelse på at hun ikke er singel.. Håper nesten at hun går på en smell snart så hun innser at dette ikke er en normal livsstil! 7
Nobile Skrevet 2. desember 2018 #3058 Skrevet 2. desember 2018 Det er vel ingen selvfølge å møte en mann i 30 årene som ikke har barn ?
Lulu21 Skrevet 2. desember 2018 #3059 Skrevet 2. desember 2018 Det er samme type mannfolk hele veien her ja! 🙈 Kjekke som VET de er kjekke. 4
Ice_83 Skrevet 2. desember 2018 #3060 Skrevet 2. desember 2018 13 minutter siden, Lulu21 skrev: Det er samme type mannfolk hele veien her ja! 🙈 Kjekke som VET de er kjekke. Skjønner ikke at hun har draget på slike fyrer. Hun er da ikke noen skjønnhet selv. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå