Gå til innhold

Lene Orvik

Iriina

Anbefalte innlegg

Gjest Sirkustjukk
37 minutter siden, Bottega skrev:

Synes Lene har det dritstilig hjemme, jeg. Ikke alle(inkludert meg) som liker panel og masse trefarger i huset sitt.

Du, en trenger ikke å sitte i et furuhelvete og vegger med trepanel og stenstiltrykk for å ikke juble hurra for Midtsund-Lenes smak.

(og det er innafor å mene noe, fordi mye av det som er gjort i nye leiligheten er annonser og derfor ønskelig fra annonsører å nå ut til andre interiørinteresserte) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Priyanka
10 hours ago, Bottega said:

Synes Lene har det dritstilig hjemme, jeg. Ikke alle(inkludert meg) som liker panel og masse trefarger i huset sitt.

Forskjell på panel og trefarger og svarte fliser på et bittelite toalett... Selv er jeg veldig glad i farger. Og hater panel. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Jordbærogfløte skrev:

Hun virker ekstra glad og lykkelig om dagen :nordvesta:

Kan det ha noe med kjeppen til Kleiven å gjøre ? 🙈😋😂

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Priyanka skrev:

Forskjell på panel og trefarger og svarte fliser på et bittelite toalett... Selv er jeg veldig glad i farger. Og hater panel. 

Jeg er også glad i farger, men elsker stilen til Lene.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka
2 hours ago, Bottega said:

Poenget er at du fremstilte det som at alle som misliker stilen til Lene er utrendy. Moren min er arkitekt, og hun er heller ikke videre fan av en slik look. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Bottega skrev:

Hvilken stil, det er jo som å se i et interiørmagasin da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, la nå folk innrede leilighetene på sin måte. Alle trenger ikke like det samme, men drive å diskutere er bre teit. Smaken er som baken. Folk vil aldri like det samme. La lene innrede leiligheten sin på sin måte, så innreder vi andre våre leiligehter på vår måte:-) ser ingen hensikt å diskutere hva som er bra stil, da alle har EGEN stil og EGEN oppfatning av hva som er fint.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig synes jeg ikke at det å diskutere om hvorvidt en interiørstil er fin eller ikke, er relevant. Smak er subjektiv. Jeg tipper at min rocka/bohemske/nordiske stil, krysset med livlige tapeter og bruktfunn, ikke er noe som alle ville likt. Men jeg liker det. Og Lene har sin greie. Dere har deres egen stil. Det jeg synes ER verdt å diskutere og som har et et viktig og konstruktivt grunnlag for debatt, er bruk/kast-mentaliteten hun forfekter. Ikke en eneste løsning har vært økonomisk lønnsom (med mindre hun planlegger å flippe boliger), for folk flest. Og etter at leiligheten var ferdig sa hun selv at kontoen er tom, og at det nå er på tide å bygge opp sparekontoen igjen (selv om jeg har vanskelig for å tro det). 
I en tid hvor Norges befolkning har en inkassogjeld så stor at den tilsvarer hele statens samferdselbudsjett, så synes jeg at det å påvirke folk til å tenke så lett om materialistiske goder er farlig. Jeg jobber som lærer, og nå er det jo slik at vi har fått inn personlig økonomi som en del av mattefaget. Og bra er det. Men vi må også se på den underliggende årsaken til dette: dagens ungdom står i STOR fare for å havne i økonomisk uføre veldig tidlig i livet, og det handler ikke bare om bevissthet rundt pengebruk, men også om fristelser og hvem som forfekter en livsstil som gjennomsnittsmennesket ikke klarer å opprettholde. Og da først blir leiligheten (og resten av livsstilen for øvrig) til Lene kritikkverdig. For de påvirker ungdom og unge voksne, og skaper et press rundt det å ta valg som ikke er bra for personlig økonomi. Eller helse (tenker på injeksjoner ++) 

Endret av blabla2226
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå lever disse bloggerne av å sette boligene sine på utstilling hvor store deler av interiøret er sponset. De lever på LIKEs, og skryt så skjønner ikke argumentet at tema ikke skal komme opp.

Det er lov å skryte, men ikke komme med motforestillinger? Doesnt make any sense

Det er kun bloggere som helrenoverer en strøken bolig og hvorfor gjør de det, jo penger i kassa, hyllest og muligheten til å flashe med casha. Ja, folk gjør endringer når de flytter inn i en bolig, men det er toppen av galskap å kaste ut rubbel og bit i en leil som ikke er et oppussingsobjekt

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Priyanka skrev:

Poenget er at du fremstilte det som at alle som misliker stilen til Lene er utrendy. Moren min er arkitekt, og hun er heller ikke videre fan av en slik look. 

Har aldri sagt at de som misliker stilen hennes er utrendy, men at det finnes folk her inne som liker hjemmet hennes. Ikke bare folk som synes det er stygt.

5 timer siden, O.G. skrev:

Hvilken stil, det er jo som å se i et interiørmagasin da. 

Og så? Fint uansett:-)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, Prinsesse788 skrev:

Da lurer jeg på hva du gjør på et diskusjonsforum @jentefranorge ? Siden man ikke skal diskutere mener jeg ...

SORRY avsporing:laugh:

Hva mer mener du man skal diskutere om stilen i hjemmet hennes? Noen synes det er fint og andre ikke. Ikke så veldig mye mer å si om akkurat det da.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Priyanka
11 minutter siden, Bottega said:

Har aldri sagt at de som misliker stilen hennes er utrendy, men at det finnes folk her inne som liker hjemmet hennes. Ikke bare folk som synes det er stygt.

Og så? Fint uansett:-)

Du skrev at ikke alle liker panel og hvitt. Det er vel velkjent at dette er typisk shabby chic, og ut for lengst, så jo, det la du opp til i stor grad. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Fjelldronning skrev:

Så heldige Lene er som skal til Mexico om ikke så lenge. Har så lyst til å reise dit selv :) 

Hvor er det hun IKKE skal?? Jeezes!! Er det nok en sponset reise eller fra egen lommebok? Kjærlighetsferie med Kleiven?Ikke noe rart at alle år bare blir bedre og bedre hos ho, når ho reiser annenhver uke. Er det virkelig normalt å holde på slik år etter år etter år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hun ikke vært på The Thief både med Gard, Jørgen og nå med Kleiven?!? Må være meget spesielt å dra på samme hotell med nye fyrer og ha seg på samme måte...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Ice_83 skrev:

Har hun ikke vært på The Thief både med Gard, Jørgen og nå med Kleiven?!? Må være meget spesielt å dra på samme hotell med nye fyrer og ha seg på samme måte...

Hehe :fnise: Rene manndomsprøven de må gjennom i spaet da.. Får håpe de ikke har hatt samme rom alle sammen..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Ice_83 skrev:

Å ha seg på samme måte? :fnise:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...