Milio Skrevet 10. februar 2018 #2281 Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) 2 minutter siden, RaraAvis78 skrev: Måtte inn på bloggen til Eirin for første gang for å se. Vil ikke si de har lik stil i de hele tatt,- begge liker svart? Mye mere glamour og eksklusivt hos Lene. Sjekk instagrammen istedenfor. edit: Eksempel på hva jeg syns er likt. Endret 10. februar 2018 av Milio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
RaraAvis78 Skrevet 10. februar 2018 #2282 Del Skrevet 10. februar 2018 5 minutter siden, Milio skrev: Sjekk instagrammen istedenfor. edit: Eksempel på hva jeg syns er likt. Ja kan være enig i at det er noen likheter her,- sort marmor og glassvegg i sort jern :-) Forøvrig synes jeg stilen til Eirin er mer mainstream og nordisk, mens Lenes er kontinental :-) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. februar 2018 #2283 Del Skrevet 10. februar 2018 (endret) 24 minutter siden, RaraAvis78 skrev: Måtte inn på bloggen til Eirin for første gang for å se. Vil ikke si de har lik stil i de hele tatt,- begge liker svart? Mye mere glamour og eksklusivt hos Lene. Eirins er triveligere da. Hun vil ha det hjemmetrivelig rundt seg. Endret 10. februar 2018 av O.G. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 11. februar 2018 #2284 Del Skrevet 11. februar 2018 19 timer siden, Milio skrev: Eirin Kristiansen, blant annet. Mye koseligere hos Eirin,ja. Hvor bor hun egentlig?Ålesund? Hos LO er det "travelt". Veldig lite hjemmekoselig. Men hun er jo nesten aldri hjemme, så....Hva var det som skjedde i Stockholm egentlig,bare ferietur igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 11. februar 2018 #2285 Del Skrevet 11. februar 2018 48 minutter siden, Ice_83 skrev: Mye koseligere hos Eirin,ja. Hvor bor hun egentlig?Ålesund? Hos LO er det "travelt". Veldig lite hjemmekoselig. Men hun er jo nesten aldri hjemme, så....Hva var det som skjedde i Stockholm egentlig,bare ferietur igjen? Eirin bor på en øy rett utenfor Bergen. Tror det var en jobbtur med YSL Beauty denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 11. februar 2018 #2286 Del Skrevet 11. februar 2018 1 time siden, Femilie skrev: Eirin bor på en øy rett utenfor Bergen. Tror det var en jobbtur med YSL Beauty denne gangen. Så de fleste av reisene hennes er sponset da,virker det som? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 12. februar 2018 #2287 Del Skrevet 12. februar 2018 Har hun bursdag igjen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jordbærogfløte Skrevet 12. februar 2018 #2288 Del Skrevet 12. februar 2018 Hver dag er en «Lenedag» 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lulu21 Skrevet 12. februar 2018 #2289 Del Skrevet 12. februar 2018 1 time siden, Sen ve ben skrev: Har hun bursdag igjen? Tenkte jeg og 😂 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 12. februar 2018 #2290 Del Skrevet 12. februar 2018 53 minutter siden, Lulu21 skrev: Tenkte jeg og 😂 Bra jeg ikke er den eneste. Kanskje har hun bursdag hver uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 12. februar 2018 #2291 Del Skrevet 12. februar 2018 8 timer siden, Sen ve ben skrev: Har hun bursdag igjen? Hun har bursdag 12.februar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Priyanka Skrevet 13. februar 2018 #2292 Del Skrevet 13. februar 2018 Synes faktisk at den forrige leiligheten var mye finere enn denne. Toalettet er lite, og de flisene bare... Uff... Likte ikke de gullgreiene på gulvet heller. For en som er så opptatt av trender som Lene er jeg overasket over valget av svart fondvegg. Det er veldig 2012. Ikke det at jeg personlig mener at trender skal diktere valgene hennes, men de gjør jo det på andre områder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 13. februar 2018 #2293 Del Skrevet 13. februar 2018 8 timer siden, Ice_83 skrev: Hun har bursdag 12.februar Hvor mange bursdager har hun i året? 110% sikker på at hun feiret bursdagen sin for ikke så lenge siden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
illnevertell Skrevet 13. februar 2018 #2294 Del Skrevet 13. februar 2018 9 minutter siden, Sen ve ben skrev: Hvor mange bursdager har hun i året? 110% sikker på at hun feiret bursdagen sin for ikke så lenge siden. Feiret ja. Er ikke det samme som at det var da hun faktisk hadde bursdag. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 13. februar 2018 #2295 Del Skrevet 13. februar 2018 Hun ble overrasket av vennene sine med bursdagsfeiring på forskudd. Jeg tipper Lene har invitert til feiring helgen som kommer, men så kunne ikke venninnen hennes Maria komme og så arrangerte hun denne festen. Og jeg vil da tro at Lene allerede hadde invitert inn og bestilt lokale osv.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 13. februar 2018 #2296 Del Skrevet 13. februar 2018 5 timer siden, tingi85 skrev: Hun ble overrasket av vennene sine med bursdagsfeiring på forskudd. Jeg tipper Lene har invitert til feiring helgen som kommer, men så kunne ikke venninnen hennes Maria komme og så arrangerte hun denne festen. Og jeg vil da tro at Lene allerede hadde invitert inn og bestilt lokale osv.. Greit nok det, men aldri hørt at noen feirer dagen son før, heller når man har bursdag eller etter, men aldri før. Hun ble jo ikke født før. Men samma det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ice_83 Skrevet 13. februar 2018 #2297 Del Skrevet 13. februar 2018 7 timer siden, tingi85 skrev: Hun ble overrasket av vennene sine med bursdagsfeiring på forskudd. Jeg tipper Lene har invitert til feiring helgen som kommer, men så kunne ikke venninnen hennes Maria komme og så arrangerte hun denne festen. Og jeg vil da tro at Lene allerede hadde invitert inn og bestilt lokale osv.. Garantert. Hun er syyyyyyyk på oppmerksomhet!!! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingi85 Skrevet 13. februar 2018 #2298 Del Skrevet 13. februar 2018 1 time siden, Sen ve ben skrev: Greit nok det, men aldri hørt at noen feirer dagen son før, heller når man har bursdag eller etter, men aldri før. Hun ble jo ikke født før. Men samma det Det er jo ikke hennes feil at vennene valgte å gjøre dette FØR dagen. Hun har selv planlagt etterpå.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 13. februar 2018 #2299 Del Skrevet 13. februar 2018 28 minutter siden, tingi85 skrev: Det er jo ikke hennes feil at vennene valgte å gjøre dette FØR dagen. Hun har selv planlagt etterpå.. Jah Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bottega Skrevet 13. februar 2018 #2300 Del Skrevet 13. februar 2018 (endret) Synes Lene har det dritstilig hjemme, jeg. Ikke alle(inkludert meg) som liker panel og masse trefarger i huset sitt. Endret 13. februar 2018 av Bottega 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå