Edie Skrevet 7. november 2017 #1761 Del Skrevet 7. november 2017 Ryddet for innhold med opphavsrett. Edie, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 7. november 2017 #1762 Del Skrevet 7. november 2017 11 timer siden, LizbethOsnes skrev: Har hun tilfeldigvis lagt ut hvor hun har kjøpt jakke nummer to fra bunnen? Den lysrosa/beige med "pus" rundt ermer og liv? Den var rålekker. Den er fra Envii eller noe i den duren :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leonie Skrevet 7. november 2017 #1763 Del Skrevet 7. november 2017 11 timer siden, LizbethOsnes skrev: Har hun tilfeldigvis lagt ut hvor hun har kjøpt jakke nummer to fra bunnen? Den lysrosa/beige med "pus" rundt ermer og liv? Den var rålekker. Den er fra hennes egen kolleksjon fra et par år tilbake 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 7. november 2017 #1764 Del Skrevet 7. november 2017 6 minutter siden, leonie skrev: Den er fra hennes egen kolleksjon fra et par år tilbake 😊 Åh :/ Finner bare lignende i rosa og svart :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Martheegne Skrevet 8. november 2017 #1765 Del Skrevet 8. november 2017 23 timer siden, LizbethOsnes skrev: Åh :/ Finner bare lignende i rosa og svart :/ Om du er interessert i å kjøpe en slik bruktjakke i strl. S, så jeg en slik til salgs på en av de mest populære salgsappene igår (sphock eller let go). Om det er i feil atrl, sjekk alle bruktapper, søk etter Lene Orvik så kommer det masse opp. Ellers tror jeg LO har latt seg inspirere av Envii sin teddyjakke da hun designet den jakka Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LizbethOsnes Skrevet 8. november 2017 #1766 Del Skrevet 8. november 2017 3 timer siden, Martheegne skrev: Om du er interessert i å kjøpe en slik bruktjakke i strl. S, så jeg en slik til salgs på en av de mest populære salgsappene igår (sphock eller let go). Om det er i feil atrl, sjekk alle bruktapper, søk etter Lene Orvik så kommer det masse opp. Ellers tror jeg LO har latt seg inspirere av Envii sin teddyjakke da hun designet den jakka Tusen takk for tips! Perfekt :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 8. november 2017 #1767 Del Skrevet 8. november 2017 Og nok en frisørtime er merket med #ad. Enten er hun utspekulert som ikke gidder å følge reglene eller så er hun så lite innsiktsfull at hun ikke evner forstå et temmelig enkelt regelverk😳 (Jupp, Lene-fans, jeg omtaler henne som dum, løp og klag til Lenemor mens jeg henter meg en ny skål med chips) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blod Skrevet 8. november 2017 #1768 Del Skrevet 8. november 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner. Blod, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 8. november 2017 #1769 Del Skrevet 8. november 2017 27 minutter siden, Sirkustjukk skrev: Og nok en frisørtime er merket med #ad. Enten er hun utspekulert som ikke gidder å følge reglene eller så er hun så lite innsiktsfull at hun ikke evner forstå et temmelig enkelt regelverk😳 (Jupp, Lene-fans, jeg omtaler henne som dum, løp og klag til Lenemor mens jeg henter meg en ny skål med chips) Trendy-Lene vettu. Kan ikke skrive #annonse. Det er liksom så.... Lite kult! 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Papirfly Skrevet 9. november 2017 #1770 Del Skrevet 9. november 2017 Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett, og svarene til dette. Papirfly, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 10. november 2017 #1771 Del Skrevet 10. november 2017 Hvor får jeg handlet buksene og skoene i bildet her? De er vel unisex eller kommer de bare i kvinnestørrelse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blabla2226 Skrevet 10. november 2017 #1772 Del Skrevet 10. november 2017 18 timer siden, Papirfly skrev: Tråden er ryddet for brudd på opphavsrett, og svarene til dette. Papirfly, mod. Hva i alle dager var brudd på opphavsrett her? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. november 2017 #1773 Del Skrevet 11. november 2017 På 1.10.2017 den 14.09, maomao skrev: Det er ikke helt vanlig å pusse opp en ny leilighet fra bunnen av et halvt år senere. Da gjør man om på enkelte ting. Hvis man vil tjene penger på oppussing bør man ta et oppussingsobjekt og hente ut gevinst. Nå tar Lene en helt ny leilighet som har hatt en solid økning i verdi fra forrige eier kjøpte den og pusset opp - til de solgte. Lene kjøpte den, og rev ut absolutt alt. Hun har minsket fra to soverom til ett soverom, og ønsker å ha baderom åpent i soverommet. Med et soverom er det allerede ferre kjøpere. Nå skal hun også pusse opp for en betydelig sum. Når hun da en dag selger (for det kommer til å skje), vil ikke leiligheten ha økt mer i verdi enn det som er vanlig for en leilighet på årlig basis minus oppsussingskostnader og da har hun fortjenesten... Nå er det en stund siden jeg var her, så beklager sent svar. Siste leiligheten jeg kjøpte, var helt nyoppusset. Faktisk var den akkurat ferdig oppusset da vi så den på visning. Vi rev alt innvendig. Long stort short, den ble nettopp solgt med veldig god fortjeneste. Kunne kjøpt en fin 3-roms på Oslo vest cash bare av overskuddet. Når det gjelder Lene sin leilighet og den løsningen hun har valgt, vet jeg ikke om hun får noe særlig igjen når hun en gang skal selge. Men den er blitt veldig fin:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 13. november 2017 #1774 Del Skrevet 13. november 2017 Nok en gang; umerket snap som henviser til blogginnlegg med annonseinnhold. Var det ikke hun som svarte hun ikke hadde til hensikt å lure noen?🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jentefranorge Skrevet 13. november 2017 #1775 Del Skrevet 13. november 2017 21 minutes ago, Sirkustjukk said: Nok en gang; umerket snap som henviser til blogginnlegg med annonseinnhold. Var det ikke hun som svarte hun ikke hadde til hensikt å lure noen?🙄 Vell, egentlig så er det " ikke vits" at bloggere merker annonse. Alt de skriver av innlegg om anbefalinger er annonse og reklame. Er ytterst sjelden de anbefaler noe genuint som de har kjøpt selv. Folk flest i dag, bør vite å ikke stole på en bloggere anbefaling - spesielt når et helt innlegg er viet for et merke/produkt 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimko Skrevet 13. november 2017 #1776 Del Skrevet 13. november 2017 36 minutter siden, jentefranorge skrev: Vell, egentlig så er det " ikke vits" at bloggere merker annonse. Alt de skriver av innlegg om anbefalinger er annonse og reklame. Er ytterst sjelden de anbefaler noe genuint som de har kjøpt selv. Folk flest i dag, bør vite å ikke stole på en bloggere anbefaling - spesielt når et helt innlegg er viet for et merke/produkt Ganske trist egentlig. Jeg brukte å lese blogger for å vite om et produkt holdt det det lovte. Det er ikke så lett lengre. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 15. november 2017 #1777 Del Skrevet 15. november 2017 Ligger an til å bli en mager start på 2018 for Lenemor om hun ikke hiver seg rundt snart og oppdaterer merkingen på instagram og blogg. Og følger rettningslinjene generelt😉 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24187491/kjendiser-faar-refs-for-reklame-risikerer-boeter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 15. november 2017 #1778 Del Skrevet 15. november 2017 På 11.11.2017 den 23.34, bonsaijenta skrev: Nå er det en stund siden jeg var her, så beklager sent svar. Siste leiligheten jeg kjøpte, var helt nyoppusset. Faktisk var den akkurat ferdig oppusset da vi så den på visning. Vi rev alt innvendig. Long stort short, den ble nettopp solgt med veldig god fortjeneste. Kunne kjøpt en fin 3-roms på Oslo vest cash bare av overskuddet. Når det gjelder Lene sin leilighet og den løsningen hun har valgt, vet jeg ikke om hun får noe særlig igjen når hun en gang skal selge. Men den er blitt veldig fin:) Jeg syns hun har ødelagt leiligheten, men det er hun som skal bo der. ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skorpion89 Skrevet 15. november 2017 #1779 Del Skrevet 15. november 2017 6 timer siden, Sirkustjukk skrev: Ligger an til å bli en mager start på 2018 for Lenemor om hun ikke hiver seg rundt snart og oppdaterer merkingen på instagram og blogg. Og følger rettningslinjene generelt😉 https://www.minmote.no/#!/artikkel/24187491/kjendiser-faar-refs-for-reklame-risikerer-boeter Dette er jaggu påtide. Leser ikke mange blogger, men om ikke Lene er en værsting, sier det MYE om hvor elendig bloggerne er. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sirkustjukk Skrevet 16. november 2017 #1780 Del Skrevet 16. november 2017 Om Lene faktisk svarer skikkelig på dette i spørsmålsrunden hun har annonsert skal komme på bloggen blir jeg veldig positivt overrasket! https://imgur.com/a/EjbfZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå