Gå til innhold

Hva har du dilla på nå? Av Godterier/potetgull


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Melkesjokolade surret inn i fleskepølse.

Anonymous poster hash: 117db...1b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cottage cheese med honning og granola. :wow:

Jeg sa til meg selv at hvis det var en tråd om søtsaker på forsiden av KG, kunne jeg gå på butikken for å kjøpe noe godt. Takk Citronella - du har verdens beste timing :blomst::wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lenge vært hektet på Toffifee, og kan spise en helt pakke på svært kort tid. Derfor kjøper jeg det sjelden. Også syns jeg sjokoladen Snickers er veldig god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en asiatisk butikk på KVADRAT-kjøpesenter har de så umenneskelig godt yoghurt-snop! (den oppe med Obsen, ikke nede i kjelleren for de som bor i STVG og omegn)

Det er min største craving for tiden. En craving som kommer og går med jevne mellomrom alltid.

Nøtter, rosiner, cornflakes, musli, ananas, Papaya, banan osv dynket i dødsgodt yoghurttrekk. Mye bedre enn de fra Feks lille nøttefabrikken.

Klarer ikke begrense meg hverken i butikken eller etterpå. Spiser meg kvalm hver gang ;) såååå godt!!

Anonymous poster hash: 1b6ed...b66

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest C'est la vie:)

Sørlandschipsen 《Heia Nårje》 med paprika. Fyldig og kraftig smak av paprika som jeg har ventet lenge på! NAM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg spiser så og si aldri godteri, men denne uka har jeg vært syk, og trengte litt trøstegodis. Kjøpte melkesjokolade boble med karamell. Oh my...livsfarlig, og kunne spiste hele plata på en gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Cheez Ballz fra OLW! *Sikle sikle*

Å guri, det er godt! <3 Har spist opp lageret etter siste sverige-tur også.. Snufs.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest crazycatlady

Sørlandschipsen 《Heia Nårje》 med paprika. Fyldig og kraftig smak av paprika som jeg har ventet lenge på! NAM!

Enig, den er supergod! Skikkelig digg paprikasmak. Nam, nam tror jeg må ha imorgen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Jeg sa til meg selv at hvis det var en tråd om søtsaker på forsiden av KG, kunne jeg gå på butikken for å kjøpe noe godt. Takk Citronella - du har verdens beste timing :blomst::wow:

Takk! Tror jeg...

Og takk til deg for de søteste isbjørnungelabbene. :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...