AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #41 Skrevet 20. februar 2015 For hver gang jeg leser her på kvinneguiden, finner jeg nye ting ved livet mitt som gjør meg uattraktiv og uaktuell for det motsatte kjønn. Takk! Anonymous poster hash: 47cc9...6e7 2
tøydokka Skrevet 20. februar 2015 #42 Skrevet 20. februar 2015 Nå skulle jeg egentlig skrive et innlegg der jeg ville si at man bør slutte å prøve å rangere en potensiell partner, men heller kjenne på hjertefølelsen man får i møtet med denne andre personen. Men- jeg møter meg selv i døren.. Jeg har aldri operert med kriterielister og den slags, men jeg må innrømme at jeg ville blitt skeptisk/backet ut dersom jeg hørte ord som: ufør, arbeidsledig, rusproblem, aap(arbeidsavklaringspenger), kommunal bolig, null ambisjoner, bor hjemme hos mor.. Joda, jeg rangerer også potensielle partnere, og jeg må vel innse at der finnes visse egenskaper som må være tilstede for at jeg skal fatte interresse.. Det som er viktig for meg er følgende: et normalt tiltalende utseende, et intellekt som tillater at man kan ha gode, utviklende samtaler, over gjennomsnittslig penisstørrelse, uff.. (!), sjarm og sosialt veltilpasset.. Jeg er en dame som blir beskrevet som svært selvstendig, meget pen, intelligent, veltrent, omsorgsfull, god relasjon til familie, er velkledd, veldig seksuell(av de jeg har hatt sex med), har en solid utdannelse, god fast jobb, god økonomi, egen bil, bolig og båt. Men jeg er litt "rar".. Og har mange issues.. Jeg sliter med depresjoner, tvangstanker, massive søvnforstyrrelser, spiseforstyrrelser og jeg drikker for mye alkohol.. Ikke fyll, men inntak av ca 3-4 flasker vin per uke. Jeg anerkjenner at min "status" som kjæreste blir trukket ned av mine svakheter. Jeg får innntrykk av at enkelte mennesker rangerer seg mye høyere enn det de er, mange rangerer seg lavere. Dersom jeg hadde vært mindre pen eller mindre seksuell, så ville jeg aldri fått sjangs på de mennene jeg ville hatt. Jeg har erfart å "kapre" mr. rik og handsome, men så snart vi blir mer innvolverte i hverandre- så dabber det av, pga mine vansker, og det skjønner jeg! Jeg trenger av og til å "briste" for å klare å "blomstre".. Han jeg er sammen med nå, er både pen, intelligent, sexy og veltrent. Han er ikke rik, men det bryr jeg meg ikke om, for jeg har penger selv. Han vet om alle mine svakheter- men han elsker meg likevel. Han vet at jeg trenger å briste iblant, og han har sett det og vært der for meg når det har skjedd.. Han har sett meg overspise når vi har skeiet ut en kveld, og overhørt at jeg har kastet opp etterpå.. Han har sett meg i fortvilt gråt, og trøstet meg.. Han har sett meg løpe rundt for å rense alle mulige punkter i leiligheten der det kan ha kommet pjokksmå smittestoffer på, tolerert at jeg har skjelt han ut for å gå inn med sko, eller bruke dobørsten før han har trukket ned ti ganger først fordi jeg har fått panikk for at det skal komme avføringsrester på den.. (Jo, det er jo vitsen med en dokost.. men er redd for at katten skal gå og gni hodet på den.., og så komme og gni hodet på meg..) Nå har jeg rodd litt bort fra tema, men utgangspunktet var at jeg fikk avsmak for å kategorisere mennesker innenfor "status", men så ser jeg at jeg gjør det selv, og at det er ok.. 3
Nettinettet Skrevet 20. februar 2015 #43 Skrevet 20. februar 2015 For hver gang jeg leser her på kvinneguiden, finner jeg nye ting ved livet mitt som gjør meg uattraktiv og uaktuell for det motsatte kjønn. Takk! Anonymous poster hash: 47cc9...6e7 Ingen som sier at de som ikke har disse tingene er uattraktive. Disse tingene øker markedsverdien din (på papiret), men du kan fint være attraktiv uten disse tingene også. Det handler om sjarm, utstråling og personlighet. Det viktigste punktet på den listen er selvfølse, noe du tydeligvis ikke har. Jobb med deg selv, ta tak i livet ditt og så blir du automatisk mer attraktiv. Å bli sur på verden fordi du ikke har en del av de tingene noen forventer er jo bare idioti spør du meg! Du er sjef i ditt liv, Du bestemmer hva du skal fokusere på i ditt liv for at det skal bli best mulig. Slutt å sutre og ta tak!
Nettinettet Skrevet 20. februar 2015 #44 Skrevet 20. februar 2015 Nå skulle jeg egentlig skrive et innlegg der jeg ville si at man bør slutte å prøve å rangere en potensiell partner, men heller kjenne på hjertefølelsen man får i møtet med denne andre personen. Men- jeg møter meg selv i døren.. Jeg har aldri operert med kriterielister og den slags, men jeg må innrømme at jeg ville blitt skeptisk/backet ut dersom jeg hørte ord som: ufør, arbeidsledig, rusproblem, aap(arbeidsavklaringspenger), kommunal bolig, null ambisjoner, bor hjemme hos mor.. Joda, jeg rangerer også potensielle partnere, og jeg må vel innse at der finnes visse egenskaper som må være tilstede for at jeg skal fatte interresse.. Det som er viktig for meg er følgende: et normalt tiltalende utseende, et intellekt som tillater at man kan ha gode, utviklende samtaler, over gjennomsnittslig penisstørrelse, uff.. (!), sjarm og sosialt veltilpasset.. Jeg er en dame som blir beskrevet som svært selvstendig, meget pen, intelligent, veltrent, omsorgsfull, god relasjon til familie, er velkledd, veldig seksuell(av de jeg har hatt sex med), har en solid utdannelse, god fast jobb, god økonomi, egen bil, bolig og båt. Men jeg er litt "rar".. Og har mange issues.. Jeg sliter med depresjoner, tvangstanker, massive søvnforstyrrelser, spiseforstyrrelser og jeg drikker for mye alkohol.. Ikke fyll, men inntak av ca 3-4 flasker vin per uke. Jeg anerkjenner at min "status" som kjæreste blir trukket ned av mine svakheter. Jeg får innntrykk av at enkelte mennesker rangerer seg mye høyere enn det de er, mange rangerer seg lavere. Dersom jeg hadde vært mindre pen eller mindre seksuell, så ville jeg aldri fått sjangs på de mennene jeg ville hatt. Jeg har erfart å "kapre" mr. rik og handsome, men så snart vi blir mer innvolverte i hverandre- så dabber det av, pga mine vansker, og det skjønner jeg! Jeg trenger av og til å "briste" for å klare å "blomstre".. Han jeg er sammen med nå, er både pen, intelligent, sexy og veltrent. Han er ikke rik, men det bryr jeg meg ikke om, for jeg har penger selv. Han vet om alle mine svakheter- men han elsker meg likevel. Han vet at jeg trenger å briste iblant, og han har sett det og vært der for meg når det har skjedd.. Han har sett meg overspise når vi har skeiet ut en kveld, og overhørt at jeg har kastet opp etterpå.. Han har sett meg i fortvilt gråt, og trøstet meg.. Han har sett meg løpe rundt for å rense alle mulige punkter i leiligheten der det kan ha kommet pjokksmå smittestoffer på, tolerert at jeg har skjelt han ut for å gå inn med sko, eller bruke dobørsten før han har trukket ned ti ganger først fordi jeg har fått panikk for at det skal komme avføringsrester på den.. (Jo, det er jo vitsen med en dokost.. men er redd for at katten skal gå og gni hodet på den.., og så komme og gni hodet på meg..) Nå har jeg rodd litt bort fra tema, men utgangspunktet var at jeg fikk avsmak for å kategorisere mennesker innenfor "status", men så ser jeg at jeg gjør det selv, og at det er ok.. Takk for nydelig og ærlig innlegg, og masse masse lykke til med kjærligheten! Han høres ut som en som er verdt å holde fast ved 1
Nettinettet Skrevet 20. februar 2015 #45 Skrevet 20. februar 2015 -nja.. -nope -nope -nope -nope -nope -jepp -jepp -jepp -nja Shit, I'm fucked! Ja det er du fordi du faktisk ikke ser at de tingene du har øker markedsverdien din. Det har ingenting å se på attraktivitetskalaen hvis vi skal kalle det den. Dette er ting som øker verdien din på papirer hvis du nevner de ( f.eks på en nettdatingside) Hvordan du markedsfører deg selv er opp til deg.. Ved å fortelle alle om det du ikke har så viser du at markedsføring ikke er din sterkeste side..
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #46 Skrevet 20. februar 2015 ... Du som kan gresk, kan du forklare dette for meg? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=788310967916189&set=a.196004467146845.50202.100002118780410&type=1 Anonymous poster hash: 06f18...2ae 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #47 Skrevet 20. februar 2015 Løslemmer er ikke attraktive. De er i så fall kun til bruk og kast. Vi damer ser på løse menn slik dere menn ser på løse damer. Ergo ingen økning av markedsverdi her. Tvert imot. Men om man tar et valg og heller velge å være løs fremfor å ha et forhold, så er jo saken grei. Bare ikke forvent å bli sett på som kjærestemateriell. Anonymous poster hash: d3537...e26 Man er jo kjæreste materiale for henne om hun ikke vet om de andre. Dessuten vil damer slå seg til ro med en som ikke har mye erfaring. Hvis hun vet han vet det finnes noe bedre der ute, skaper det unødvendig spenning i forholdet for hennes del.Anonymous poster hash: 80095...c92
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #48 Skrevet 20. februar 2015 Nå skulle jeg egentlig skrive et innlegg der jeg ville si at man bør slutte å prøve å rangere en potensiell partner, men heller kjenne på hjertefølelsen man får i møtet med denne andre personen. Men- jeg møter meg selv i døren.. Jeg har aldri operert med kriterielister og den slags, men jeg må innrømme at jeg ville blitt skeptisk/backet ut dersom jeg hørte ord som: ufør, arbeidsledig, rusproblem, aap(arbeidsavklaringspenger), kommunal bolig, null ambisjoner, bor hjemme hos mor.. Joda, jeg rangerer også potensielle partnere, og jeg må vel innse at der finnes visse egenskaper som må være tilstede for at jeg skal fatte interresse.. Det som er viktig for meg er følgende: et normalt tiltalende utseende, et intellekt som tillater at man kan ha gode, utviklende samtaler, over gjennomsnittslig penisstørrelse, uff.. (!), sjarm og sosialt veltilpasset.. Jeg er en dame som blir beskrevet som svært selvstendig, meget pen, intelligent, veltrent, omsorgsfull, god relasjon til familie, er velkledd, veldig seksuell(av de jeg har hatt sex med), har en solid utdannelse, god fast jobb, god økonomi, egen bil, bolig og båt. Men jeg er litt "rar".. Og har mange issues.. Jeg sliter med depresjoner, tvangstanker, massive søvnforstyrrelser, spiseforstyrrelser og jeg drikker for mye alkohol.. Ikke fyll, men inntak av ca 3-4 flasker vin per uke. Jeg anerkjenner at min "status" som kjæreste blir trukket ned av mine svakheter. Jeg får innntrykk av at enkelte mennesker rangerer seg mye høyere enn det de er, mange rangerer seg lavere. Dersom jeg hadde vært mindre pen eller mindre seksuell, så ville jeg aldri fått sjangs på de mennene jeg ville hatt. Jeg har erfart å "kapre" mr. rik og handsome, men så snart vi blir mer innvolverte i hverandre- så dabber det av, pga mine vansker, og det skjønner jeg! Jeg trenger av og til å "briste" for å klare å "blomstre".. Han jeg er sammen med nå, er både pen, intelligent, sexy og veltrent. Han er ikke rik, men det bryr jeg meg ikke om, for jeg har penger selv. Han vet om alle mine svakheter- men han elsker meg likevel. Han vet at jeg trenger å briste iblant, og han har sett det og vært der for meg når det har skjedd.. Han har sett meg overspise når vi har skeiet ut en kveld, og overhørt at jeg har kastet opp etterpå.. Han har sett meg i fortvilt gråt, og trøstet meg.. Han har sett meg løpe rundt for å rense alle mulige punkter i leiligheten der det kan ha kommet pjokksmå smittestoffer på, tolerert at jeg har skjelt han ut for å gå inn med sko, eller bruke dobørsten før han har trukket ned ti ganger først fordi jeg har fått panikk for at det skal komme avføringsrester på den.. (Jo, det er jo vitsen med en dokost.. men er redd for at katten skal gå og gni hodet på den.., og så komme og gni hodet på meg..) Nå har jeg rodd litt bort fra tema, men utgangspunktet var at jeg fikk avsmak for å kategorisere mennesker innenfor "status", men så ser jeg at jeg gjør det selv, og at det er ok.. Du bør være jævlig deilig hvis han finner seg i din sinnssyke oppførsel. Eller så bruker han deg for dine penger. Kan jo være godt å ha et sted å bo.Anonymous poster hash: 80095...c92 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #49 Skrevet 20. februar 2015 Nå skulle jeg egentlig skrive et innlegg der jeg ville si at man bør slutte å prøve å rangere en potensiell partner, men heller kjenne på hjertefølelsen man får i møtet med denne andre personen. Men- jeg møter meg selv i døren.. Jeg har aldri operert med kriterielister og den slags, men jeg må innrømme at jeg ville blitt skeptisk/backet ut dersom jeg hørte ord som: ufør, arbeidsledig, rusproblem, aap(arbeidsavklaringspenger), kommunal bolig, null ambisjoner, bor hjemme hos mor.. Joda, jeg rangerer også potensielle partnere, og jeg må vel innse at der finnes visse egenskaper som må være tilstede for at jeg skal fatte interresse.. Det som er viktig for meg er følgende: et normalt tiltalende utseende, et intellekt som tillater at man kan ha gode, utviklende samtaler, over gjennomsnittslig penisstørrelse, uff.. (!), sjarm og sosialt veltilpasset.. Jeg er en dame som blir beskrevet som svært selvstendig, meget pen, intelligent, veltrent, omsorgsfull, god relasjon til familie, er velkledd, veldig seksuell(av de jeg har hatt sex med), har en solid utdannelse, god fast jobb, god økonomi, egen bil, bolig og båt. Men jeg er litt "rar".. Og har mange issues.. Jeg sliter med depresjoner, tvangstanker, massive søvnforstyrrelser, spiseforstyrrelser og jeg drikker for mye alkohol.. Ikke fyll, men inntak av ca 3-4 flasker vin per uke. Jeg anerkjenner at min "status" som kjæreste blir trukket ned av mine svakheter. Jeg får innntrykk av at enkelte mennesker rangerer seg mye høyere enn det de er, mange rangerer seg lavere. Dersom jeg hadde vært mindre pen eller mindre seksuell, så ville jeg aldri fått sjangs på de mennene jeg ville hatt. Jeg har erfart å "kapre" mr. rik og handsome, men så snart vi blir mer innvolverte i hverandre- så dabber det av, pga mine vansker, og det skjønner jeg! Jeg trenger av og til å "briste" for å klare å "blomstre".. Han jeg er sammen med nå, er både pen, intelligent, sexy og veltrent. Han er ikke rik, men det bryr jeg meg ikke om, for jeg har penger selv. Han vet om alle mine svakheter- men han elsker meg likevel. Han vet at jeg trenger å briste iblant, og han har sett det og vært der for meg når det har skjedd.. Han har sett meg overspise når vi har skeiet ut en kveld, og overhørt at jeg har kastet opp etterpå.. Han har sett meg i fortvilt gråt, og trøstet meg.. Han har sett meg løpe rundt for å rense alle mulige punkter i leiligheten der det kan ha kommet pjokksmå smittestoffer på, tolerert at jeg har skjelt han ut for å gå inn med sko, eller bruke dobørsten før han har trukket ned ti ganger først fordi jeg har fått panikk for at det skal komme avføringsrester på den.. (Jo, det er jo vitsen med en dokost.. men er redd for at katten skal gå og gni hodet på den.., og så komme og gni hodet på meg..) Nå har jeg rodd litt bort fra tema, men utgangspunktet var at jeg fikk avsmak for å kategorisere mennesker innenfor "status", men så ser jeg at jeg gjør det selv, og at det er ok.. Hvertfall et ærlig innlegg, men jeg vil anbefale deg å jobbe med de sidene som gjør at du skjeller han ut for bagateller og jobbe med det som for meg fremstår som OCD. Anonymous poster hash: 3c9c0...d1d 1
Nettinettet Skrevet 20. februar 2015 #50 Skrevet 20. februar 2015 Du bør være jævlig deilig hvis han finner seg i din sinnssyke oppførsel. Eller så bruker han deg for dine penger. Kan jo være godt å ha et sted å bo.Anonymous poster hash: 80095...c92 Jeg blir så stolt av menneskene som sitter bak skjermene her inne, når jeg leser slike kommentarer.. NOT! De tingene hun ramser opp over her er ting jeg tror det er flere kvinner som sliter med enn kvinner som ikke sliter med. At det er ting som må jobbes med er jeg helt enig i, men kanskje det blir lettere for henne å ta tak i dette nå som hun har en som støtter henne på tross av.. De fleste av disse tingene er jo ting bassert på dårlig selvfølelse. Følelsen av å ikke være bra nok 3
Nettinettet Skrevet 20. februar 2015 #51 Skrevet 20. februar 2015 Du som kan gresk, kan du forklare dette for meg? https://www.facebook.com/photo.php?fbid=788310967916189&set=a.196004467146845.50202.100002118780410&type=1 Anonymous poster hash: 06f18...2ae Hei Brussels vi kommer..
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #52 Skrevet 20. februar 2015 Jeg blir så stolt av menneskene som sitter bak skjermene her inne, når jeg leser slike kommentarer.. NOT! De tingene hun ramser opp over her er ting jeg tror det er flere kvinner som sliter med enn kvinner som ikke sliter med. At det er ting som må jobbes med er jeg helt enig i, men kanskje det blir lettere for henne å ta tak i dette nå som hun har en som støtter henne på tross av.. De fleste av disse tingene er jo ting bassert på dårlig selvfølelse. Følelsen av å ikke være bra nok Vel, om det er flere kvinner som sliter med det enn ikke (altså alvorlige psykiske utfordringer, muligens OCD) så ville det kunne vært nok til å slutte å date i Norge hvertfall. No offense, men dette er mer enn å bare være opptatt at det skal være rent så jeg ville ikke uttalt meg så mye om det var jeg deg. Anonymous poster hash: 3c9c0...d1d
Nettinettet Skrevet 20. februar 2015 #53 Skrevet 20. februar 2015 Vel, om det er flere kvinner som sliter med det enn ikke (altså alvorlige psykiske utfordringer, muligens OCD) så ville det kunne vært nok til å slutte å date i Norge hvertfall. No offense, men dette er mer enn å bare være opptatt at det skal være rent så jeg ville ikke uttalt meg så mye om det var jeg deg. Anonymous poster hash: 3c9c0...d1d Nå var det ikke akkurat den tingen jeg hadde fokus på, men generelt kvinner som sliter med dårlig selvfølelse og som driver med selvskading. Det er uansett ikke grunn til å være så frekk som du er. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #54 Skrevet 20. februar 2015 Du bør være jævlig deilig hvis han finner seg i din sinnssyke oppførsel. Eller så bruker han deg for dine penger. Kan jo være godt å ha et sted å bo.Anonymous poster hash: 80095...c92 Jeg er litt sinnyk og normal på samme tid.. Kanskje det appellerer til noen? Han har sitt eget sted å bo! Anonymous poster hash: af58f...e12
tøydokka Skrevet 20. februar 2015 #55 Skrevet 20. februar 2015 Jeg blir så stolt av menneskene som sitter bak skjermene her inne, når jeg leser slike kommentarer.. NOT! De tingene hun ramser opp over her er ting jeg tror det er flere kvinner som sliter med enn kvinner som ikke sliter med. At det er ting som må jobbes med er jeg helt enig i, men kanskje det blir lettere for henne å ta tak i dette nå som hun har en som støtter henne på tross av.. De fleste av disse tingene er jo ting bassert på dårlig selvfølelse. Følelsen av å ikke være bra nok Dette er jo det han faktisk har forstått!! Og jeg er ikke noen bitch mot han fordi jeg sliter med selvbildet mitt, tvert imot! Ja, jeg fikk litt angst og reagerte litt panisk da jeg oppdaget at han hadde rotet rundt i bæsjen sin med dobørsten nedi do.. Men herregud, jeg klarte da å le av det, vi hev den dokosten og jeg kjøpte en ny! Og nå vet han at jeg har en issue med det.. Og nå vet han at han må trekke ned til all bæsj er borte. 1
Nettinettet Skrevet 20. februar 2015 #56 Skrevet 20. februar 2015 Dette er jo det han faktisk har forstått!! Og jeg er ikke noen bitch mot han fordi jeg sliter med selvbildet mitt, tvert imot! Ja, jeg fikk litt angst og reagerte litt panisk da jeg oppdaget at han hadde rotet rundt i bæsjen sin med dobørsten nedi do.. Men herregud, jeg klarte da å le av det, vi hev den dokosten og jeg kjøpte en ny! Og nå vet han at jeg har en issue med det.. Og nå vet han at han må trekke ned til all bæsj er borte. Nettopp.. Jeg tror folk forventer perfekte mennesker uten issues i dette landet.. Er ikke rart man er singel! 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #57 Skrevet 20. februar 2015 Nå var det ikke akkurat den tingen jeg hadde fokus på, men generelt kvinner som sliter med dårlig selvfølelse og som driver med selvskading. Det er uansett ikke grunn til å være så frekk som du er. Relativt alvorlige psykiske utfordringer skal man ikke bare påstå at de fleste kvinner sliter med, det er ikke så frekt å påpeke akkurat det. Anonymous poster hash: 3c9c0...d1d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #58 Skrevet 20. februar 2015 Ofte leser jeg her på Singelforumet at folk blir oppfordra til å gå ned i standard om de er single. At de sikter for høyt og derfor ikke får seg noe. Dette er jeg sterkt i mot. Jeg har alltid trodd at jeg ikke fortjente bedre og har derfor gått på "dårlige" menn og alltid endt opp med utro menn, slemme menn, ikkeakkuratsånnkjempepene menn og menn som ikke bryr seg filla om meg. Man blir lettere skadeskutt av slikt. Man mister selvrespekt og tro på seg selv. Så jeg tok noen års pause fra menn. Totalt pause. Men brått var jeg tilbake i gamet igjen, men gikk da kraftig opp i standard. Og det har vist seg å være så mye bedre for meg. Brått inser jeg at de kjekke, kule og greie guttene faktisk liker meg og ser meg. De jeg før trodde var for bra for meg. Men så viser det seg at flere av disse faktisk anser meg som for bra for dem. Så drit i å gå ned i standard. Se opp og frem og ikke la deg tråkke ned i søla av bitre folk som mener man skal gå under sin egen standard.Anonymous poster hash: d3537...e26 Du har jo misforstått helt. "Å senke kravene" er et råd gitt til de som har alt for begrensede eller for urealistiske forventninger til hvem de vil være sammen med. De har altfor overfladiske og urealistiske krav at de går glipp av mange andre bra menn. Noe ala "han må være advokat eller lege, 185 høy, blondt hår og ha en leilighet på 250kvm, tjene minst 800k i året, bla bla". Enn at de kanskje åpner opp for litt andre yrker, hårfarge/øyenfarge, høyde osv. Det er da ingen som har sagt "å finne en trofast mann, en som ikke er alkis/narkoman og som aldri slår deg er litt for mye å be om, kan ikke du bare finne deg en på plata istedet?" At du har havnet med voldelige og rusavhenige menn kalles ikke å senke kravene, det kalles for å ha elendig valg av partner.Anonymous poster hash: 0ab60...643
Nettinettet Skrevet 20. februar 2015 #59 Skrevet 20. februar 2015 Relativt alvorlige psykiske utfordringer skal man ikke bare påstå at de fleste kvinner sliter med, det er ikke så frekt å påpeke akkurat det. Anonymous poster hash: 3c9c0...d1d Jeg påstod ikke at de fleste kvinner sliter med alvorlige psykiske utfordringer. Jeg skrev at de tingene hun sliter med er noe de fleste kvinner sliter med. Altså noen har spiseforstyrrelser, noen har angst, noen har osv osv.. Jeg påstår ikke at de fleste sliter med alt på en gang
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2015 #60 Skrevet 20. februar 2015 Jeg blir så stolt av menneskene som sitter bak skjermene her inne, når jeg leser slike kommentarer.. NOT! De tingene hun ramser opp over her er ting jeg tror det er flere kvinner som sliter med enn kvinner som ikke sliter med. At det er ting som må jobbes med er jeg helt enig i, men kanskje det blir lettere for henne å ta tak i dette nå som hun har en som støtter henne på tross av.. De fleste av disse tingene er jo ting bassert på dårlig selvfølelse. Følelsen av å ikke være bra nok Hvorfor skal menn akseptere dårlig mental helse og bare ta til takke med gale kvinnfolk, og ikke motsatt? Er det galt å ønske seg en frisk partner? Damer vil jo ikke ha menn som har problemer, hvorfor skal det plutselig være pålagt av menn å ta kvinner med problemer? Det at hun sliter med selvfølelse er ikke min jobb å endre. Det ansvaret ligger ene og alene i hennes hender. Jeg er ikke captain save-a-hoe. Kan kanskje finne meg i noen gale sider om det hun gjør utenom veier opp for det. Som god sex, mat og hjelper meg med penger. Anonymous poster hash: 80095...c92
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå