Gå til innhold

Ekle kjønnslepper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er da ingenting ekkelt med sånne kjønnslepper!

Har store kjønnslepper selv, og har aldri tenkt at de skulle vært ekle :) Kjæresten min digger å kose med de også! :)

Anonymous poster hash: d442c...ce0
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle disse bildene viser bilde av normale kjønnsorganer. Derimot er det sugebildet hvor sæden renner nedover ansiktet til kvinnen, til å brekke seg av.

hvorfor det? :klo:

Skrevet

Nå føler jeg meg litt bedre, tusen takk!

Anonymous poster hash: 9ac4a...a3a
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Er dette ekkelt, eller normalt?

www.totallynsfw.com/galleries/galleries_eve_and_her_huge_pussylips

Link gjort ikke-klikkbar.

- Magnifique, mod.

Helt vanlig deilig fitte det. Endret av Magnifique
Skrevet

. Derimot er det sugebildet hvor sæden renner nedover ansiktet til kvinnen, til å brekke seg av.

Det er da bare deilig det. En god sprut i ansiktet og dagen er reddet. Kvinner elsker sæd vet du.

Gjest Eurodice
Skrevet

Det er da bare deilig det. En god sprut i ansiktet og dagen er reddet. Kvinner elsker sæd vet du.

Jeg vet ikke om du er ironisk nå, men ikke alle kvinner liker å bli sprutet i ansiktet eller å svelge sæden. Jeg er blant dem.

Gjest Eurodice
Skrevet

hvorfor det? :klo:

For å presisere da, jeg synes det er kvalmt.

Skrevet

For å presisere da, jeg synes det er kvalmt.

Jeg bare lurer på hva det er som er så kvalmt med det?

Skrevet

Jeg vet ikke om du er ironisk nå, men ikke alle kvinner liker å bli sprutet i ansiktet eller å svelge sæden. Jeg er blant dem.

Jeg har lært at kvinner elsker sperma :laugh:

Gjest Eurodice
Skrevet

Jeg har lært at kvinner elsker sperma :laugh:

Du har vel det. Jeg vil kjenne mannen ejakulere inni meg, helt ubeskrivelig deilig :).

Skrevet

. Jeg vil kjenne mannen ejakulere inni meg, helt ubeskrivelig deilig :).

Det vil jeg med

Skrevet

Ser du bare har fått svar fta damer her. Som mann vil jeg si at mane ikke vil ha noe problem med disse kjønnsleppene, på samme måte som noen ikke syns det er fint. Kommer mere ann på øyet som ser.:)

Anonymous poster hash: b5abd...283

Skrevet

Vil at de skal være innenfor, ikke utenfor

Hvorfor? Det er vanligere at de indre stikkef utenfor de ytre enn at de ikke gjør det, men begge deler er normalt.

Anonymous poster hash: 627cf...528

• Liker 2
Skrevet

Slike er i mine øyne VAKKERT!! :)

• Liker 3
Skrevet

de der var da ikke spesielt store??

Anonymous poster hash: 539cb...16b
  • Liker 1
Skrevet

Sånn ser mine ut også, har aldri tenkt noe videre over det. (Og de så lik ut når jeg var 16 som nå - 31)..

Men den KROPPEN! Hun hadde skikkelig fin kropp. Sånn vil jeg gjerne se ut.

Anonymous poster hash: 42b99...8f6

Skrevet

Har slike kjønnslepper selv :) Egentlig bare litt ekstra deilig når man har sex fordi det er litt vanskelig for mannen min å komme inn (fordi leppene da må skilles litt vekk fra penis), blir litt sånn jomfrufølelse :) Føler meg fin og mannen min elsker det, han digger f eks å gi meg oralsex.

Anonymous poster hash: c3a67...91b
Skrevet

Tusen takk dere!

Gjest DoubleOh
Skrevet

Forventet å se noe skikkelig ekkelt før jeg trykket på linken, men dette var da bare et normalt underliv.. :vetikke:

• Liker 5
Skrevet

Haha skulle ha vært ekstremt forelska og drita for å godta å få en tjukk, seig, bitter og stram dynge av sperma i trynet.

Anonymous poster hash: c3a67...91b

• Liker 3
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...