Gå til innhold

Hva er det beste som har skjedd deg i livet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At det gikk opp for meg at jeg er ansvarlig for min egen lykke må være det beste som har skjedd meg=)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg tok valget og flyttet ut av huset og byen jeg bodde i som 19-åring.

Eller, det er det nest beste, etter det som ikke var lov å si, nemlig at jeg fant min kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dagen jeg fant ut at jeg kunne runke....



Anonymous poster hash: 06d08...6e8
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke om det er det beste som har skjedd meg, men mitt lykkeligste øyeblikk var da jeg fikk toppkarakter på en eksamen jeg trodde jeg skulle stryke på. Det ligger veldig mye mer enn fag bak den gleden jeg ikke skal gå inn på. Men da jeg besto med glans var det veldig mange brikker som fallt på plass og jeg kan trygt si at det var det øyeblikket pendelen snudde. Du kan si den eksamenen symboliserte langt mer enn en fagkarakter for meg.

Øyeblikket jeg fikk vite karakteren husker jeg som absolutt fantastisk. En euforisk glede jeg ikke trodde var mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menneskene rundt meg.

Familie og venner som beriker livet mitt. Vet ikke hva jeg hadde gjort uten dem.



Anonymous poster hash: 73c58...11c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En LSD-tripp på en hytte med min beste venn, en varm sommerdag for rundt 10 år siden. Første og siste gang jeg utforsket psykedelikaens verden, men det forandret livet mitt og jeg har aldri følt behov for å oppleve det igjen. Følte at Gud stod foran meg (er ikke religiøs, men kan ikke forklare det på en annen måte), og gav meg et lynkurs i meningen med livet og hvordan jeg skulle sørge for å gjøre meg selv til et lykkelig menneske.



Anonymous poster hash: f2862...03d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må vel være at jeg flyttet hjemmefra og begynte å studere. Noe annet kommer jeg ikke på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å svare at jeg møtte mannen min, for det bragte med seg så mye positivt for meg som person; trygghet, selvtillit, bekreftelse, troen på meg selv.. og to gode unger.

Men sett bort fra det; at jeg var så heldig å komme inn på drømmeutdannelsen min og deretter har vært heldig å få tilbud om de stillingene jeg ønsket meg alle mest. Det har medført at jeg har en jobb jeg storkoser meg i, får gjøre spennende og meningsfulle oppgaver- føler meg fantastisk priviligert!!!

Hvilken jobb har du? Ble nysgjerrig. Jeg vil også storkose meg på jobb :)

Anonymous poster hash: f8cca...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gemini7

Hvilken jobb har du? Ble nysgjerrig. Jeg vil også storkose meg på jobb :)

Anonymous poster hash: f8cca...329

Jeg er forsker! Anbefales! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...