Gå til innhold

Hva er det mest "harry" du vet om?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan du gi deg med kveruleringen din nå?

Anonymous poster hash: 9e5c8...5fc

Yep. Hvis det ikke kommer flere feile harry utsagn... ;)

P.S : Det er tydeligvis flere kverulanter her. Jeg har bare kommentert Acne skjerfene ( og noen vesker, i samme kommentar ), samt brun pub. Men det var jeg som startet å kverulere.

Anonymous poster hash: 018c4...87b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Disse er jo ikke harry? De er godt oppbrukt og fjortis, ja, men ikke harry. Du ser ikke folkene på campingplassen eller på harryhandel i Sverige med DW-klokke og Hunterstøvler akkurat. Isåfall er de ikke harry, men mer fjortis/trend du er lei av.

Nå heter jo tråden "hva er det mest harry DU vet om?" og for meg er disse tingene harry ;) Og man må jo ikke være på campingplasser eller handle i Sverige for å være harry :P

La merke til at du ikke uthevet LV vesker eller Juicy Couture dresser. Det er jo også fjortistrender, men det er jo like fullt blodharry. Etter min mening da, smaken er som baken :)

Endret av SRC
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der sier du akkurat det jeg sa ikke er en harry faktor. Det at mange bruker noe, betyr ikke at det er harry.

Acne skjerf er ikke harry. De er klassiske.

Anonymous poster hash: 018c4...87b

Acne-skjerf er harry i mine øyne, og det samme gjelder LV-vesker. At du føler deg truffet eller ikke er enig, er helt irrelevant.

Anonymous poster hash: b0f48...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*SNIP*

Anonymous poster hash: 018c4...87b

Kan legge til at jeg ved flere tilfeller har sett jenter med ACNE-skjerf pent dandert slik at logoen synes meget godt. Altså at skjerfet er knytt på en sånn måte at den synes. Det har noe med at mange følger en trend slavisk, det for meg er ekstremt harry og påtatt. Når mange går med noe fordi det er trendy, blir det for meg den ultimate definisjonen på harry, fordi man gjør noe nettopp fordi det er trendy. Å kombinere trendy plagg inn i egen garderobe har jeg derimot ingen problemer med forøvrig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Festivalbibelbrenning?Hva er det?

Har vært en del av metalmiljøet i 10+ år og har aldri opplevd noe sånt :)

Da er vi fler :) På Wacken feks har jeg aldri verken sett eller opplevd at noen har gjort noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan legge til at jeg ved flere tilfeller har sett jenter med ACNE-skjerf pent dandert slik at logoen synes meget godt. Altså at skjerfet er knytt på en sånn måte at den synes. Det har noe med at mange følger en trend slavisk, det for meg er ekstremt harry og påtatt. Når mange går med noe fordi det er trendy, blir det for meg den ultimate definisjonen på harry, fordi man gjør noe nettopp fordi det er trendy. Å kombinere trendy plagg inn i egen garderobe har jeg derimot ingen problemer med forøvrig.

Typisk nordmenn. Patetisk.

Anonymous poster hash: df6af...de9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk nordmenn. Patetisk.

Anonymous poster hash: df6af...de9

Synes ikke det er typisk nordmenn, men patetisk der er vi enige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Da er vi fler :) På Wacken feks har jeg aldri verken sett eller opplevd at noen har gjort noe sånt.

Nei, jeg har vært på mange festivaler og konserter og har aldri sett noen bibel der :)

Stilen kan jeg vel være enig i, men ingen er vel veldig originale sånn i det store og det hele :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harry og pynte seg for å gå på kjøpesenter.

Hva mener du når du sier "pynte", å ta på seg fine klær, sminke og ordne håret? I så fall er det du som er harry, å se ut som et bombet horehus når en beveger seg utenfor huset fire vegge, er temmelig harry, men hvis en styler seg opp på samme måte som når en skal ut på byen, ja, da snakker vi harry.

Anonymous poster hash: b0f48...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ål i Hallingdal. Isolert liten bygd med folk som har alt for lite kontakt med omverdenen.



Anonymous poster hash: 9adf3...cf9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Keikolina

Hva mener du når du sier "pynte", å ta på seg fine klær, sminke og ordne håret? I så fall er det du som er harry, å se ut som et bombet horehus når en beveger seg utenfor huset fire vegge, er temmelig harry, men hvis en styler seg opp på samme måte som når en skal ut på byen, ja, da snakker vi harry.

Anonymous poster hash: b0f48...7e6

Skal ikke en tur på byen bare for a dasse rundt på et senter, joggebukse er bra nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du når du sier "pynte", å ta på seg fine klær, sminke og ordne håret? I så fall er det du som er harry, å se ut som et bombet horehus når en beveger seg utenfor huset fire vegge, er temmelig harry, men hvis en styler seg opp på samme måte som når en skal ut på byen, ja, da snakker vi harry.

Anonymous poster hash: b0f48...7e6

Jåledukke

Anonymous poster hash: 0bbbe...04c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stamgjestene på bingoen i sentrum er alltid et interessant skue.

:fnise:

Endret av AmandaVI
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

- Leopardmønstrede klær.

- Skinnbukser.

- Oransje spraytan.

- Blå eller grønn leppestift.

Jeg synes uansett at folk skal få gå i hva de ønsker og sminke seg sånn de vil. Jeg har ikke noe med det å gjøre og jeg godtar folk som dem de er. (Men disse tingene er littegrann harry, og ikke noe jeg selv kan finne på å gå i/ha på).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest princessa

Utenom tatoveringer , kvinner med dype utringninger, menn med treningstudio muskler som viser seg frem i trange t- skjorter, folk med solariumbrunfarge , adidas joggedresser ol. Så synest jeg folk som kaller alt de ikke liker for harry er harry! Tror jeg aldri har brukt ordet harry om noe før nå, men skjønner betydningen. Synes det er harry å bruke ordet harry om det meste man ikke liker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom tatoveringer , kvinner med dype utringninger, menn med treningstudio muskler som viser seg frem i trange t- skjorter, folk med solariumbrunfarge , adidas joggedresser ol. Så synest jeg folk som kaller alt de ikke liker for harry er harry! Tror jeg aldri har brukt ordet harry om noe før nå, men skjønner betydningen. Synes det er harry å bruke ordet harry om det meste man ikke liker.

Anonymous poster hash: 63da4...6ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...