Gå til innhold

Dårlig etter å ha tatt avføringsmiddel :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg hadde ikke vært på do på over en uke da jeg igår bestemte meg for å ha i meg noen dråper (husker ikke helt hva de heter, men har de alltid liggende i tilfelle).

Står jeg skal ta 5-10 dråper til å begynne med, lei som jeg var av å gå slik som dette hadde i meg 7 dråper (tidligere brukt 5-6), og idag har jeg hatt diaré hele dagen, og magen bråker noe forferdelig :P

Er dette normalt? Jeg er bare glad det kommer ut, men det lukter helt jævlig..! Lukter iallefall ikke bæsj! :P mersom sterkt som eksos e.l :fnise:

huff..

Anonymous poster hash: 7af16...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får diare av midlene ;) det er jo for å få det ut!

Anonymous poster hash: 7338f...300

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig så er det laxoberal du har tatt, og de setter skikkelig fart på systemet. Datteren min måtte ta det pga tømming før en undersøkelse, og vi fikk beskjed av legen om at hun burde ta det en lørdagsmorgen og ikke legge planer for resten av dagen..

Husker jeg selv tok avføringstabletter en gang det var full stopp etter en ferietur og jeg hadde ikke gjort stort på nesten to uker. På pakningen sto det to tabletter før sengetid, tre i vanskelige tilfeller. Jeg tok såklart 3. Våknet midt på natta og trodde min siste time var kommet. Kaldsvettet mens jeg satt på doskåla.

Så ja, du kan bli skikkelig uvel av de, og diare er en vanlig effekt..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar alle! Jeg er heldigvis i bedre form nå da, og ja, er det de heter :D

Uansett er jeg bare glad det kom ut..

Men da vet jeg det til neste gang, at man kan bli ganske dårlig av de.. :)

Men det står på pakken at man skal "trappe ned", dette forstår jeg ikke helt, skal jeg ta ikveld også, bare Mindre dråper? Selv om jeg føler meg "tømt"? :)

Anonymous poster hash: 7af16...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solstråla88

Tusen takk for svar alle! Jeg er heldigvis i bedre form nå da, og ja, er det de heter :D

Uansett er jeg bare glad det kom ut..

Men da vet jeg det til neste gang, at man kan bli ganske dårlig av de.. :)

Men det står på pakken at man skal "trappe ned", dette forstår jeg ikke helt, skal jeg ta ikveld også, bare Mindre dråper? Selv om jeg føler meg "tømt"? :)

Anonymous poster hash: 7af16...26c

Vil tro det kun gjelder for de son har brukt det over tid..ved engang trenger du ikke trappe ned.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det kun gjelder for de son har brukt det over tid..ved engang trenger du ikke trappe ned.

Da tenker jeg ikke mer over det. Takk :D

Anonymous poster hash: 7af16...26c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...