Gå til innhold

Ble du gravid med pergo?


Tianna

Anbefalte innlegg

fikk ikke begynnt denne mnd, da det var tomt på alle apotekene jeg var på.. så får vente non uker da, men er ikke no krise det heller... en mnd uten å tenkte så mye på det er litt godt etter så lang tid og!

Gruer meg litt til disse hormonene ja.. hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har tatt to kurer - en enkel, og en dobbel. Ble ikke gravid. Har eggløsning hver måned til vanlig.



Anonymous poster hash: 0c656...63f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp begynt på min første pergokur. Har PCO, men ikke så mange av symptomene (overvekt, androgyn og sånt). Har forsøkt å bli gravid i 1,5 år, og har under tiden ikke hatt en eneste naturlig menstruasjon, bare framkallet med Provera. Fikk pergon min for fem dager siden, så om 9 dager skal jeg til gyn for å se om noen egg er modne :-) Har ikke kjent meg hormonell enda, men det kanksje kommer?

Jeg er ganske ny i dette med "hjelp med å få barn"-språket. Hva er PP22?

Vet dere noe om sjanse for å lykkes med Pergo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nettopp begynt på min første pergokur. Har PCO, men ikke så mange av symptomene (overvekt, androgyn og sånt). Har forsøkt å bli gravid i 1,5 år, og har under tiden ikke hatt en eneste naturlig menstruasjon, bare framkallet med Provera. Fikk pergon min for fem dager siden, så om 9 dager skal jeg til gyn for å se om noen egg er modne :-) Har ikke kjent meg hormonell enda, men det kanksje kommer?

Jeg er ganske ny i dette med "hjelp med å få barn"-språket. Hva er PP22?

Vet dere noe om sjanse for å lykkes med

her er forkortelsene :)

IKM= Ikke kommende mens

PP = Prøveperiode

EL = Eggløsning

TR = Tante rød (mensen)

TB = To blå

B1 = Barn nr 1 (osv.)

MA/SA = Mista spiren

så jeg har da prøvd i snart 2 år... 22 mnd- pp22..

så da får vi håpet at pergo funker da! Jeg er selv litt spent nå om det funker nå uten pergo... siden jeg ikke fikk tak i nå... dette blir en lang uke :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...