Gå til innhold

Noensinne lurt på hvordan det er å være kvinne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vel, da trenger du ikke lure mer! Sånn her er det å være kvinne.



Anonymous poster hash: ee0b5...9a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er egentlig poenget med å gjøre kvinner til offer?

Jeg såg bare en liten del av videoen, men slikt prat har jo aldri vert utbredt. En må også huske på at det faktisk er menn som må ta kontakt med kvinner, om ikke de får lov til det blir det ingen flere par.

Hva med det faktum at kvinner lever lenger, oftere tar høyere utdanning, skolen passer dem bedre, oftere har muligheten til å være i et parforhold, får oftere barn, blir utsatt for mindre kriminalitet, får særhjelp av staten, blir kvotert inn i stillinger, tar sjeldnere selvmord, oftere får forsørgerretten for unger etter skilsmisse, trenger ikke å bekymre seg over status, har bedre helse osv. osv.

Uæ, uæ, kvinner har det dårlig, uæ, uæ. :grine:

Si heller: Jeg har det dårlig og trenger hjelp av mine nære.

Fordi kvinner har det ikke dårligere enn andre i alle fall.

Endret av oleoh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er liksom en vanlig dag for kvinner?

Patetisk. Slutt med den evinnelige sytingen deres, jævla feminister.



Anonymous poster hash: 25d7a...31e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig poenget med å gjøre kvinner til offer?

Jeg såg bare en liten del av videoen, men slikt prat har jo aldri vert utbredt. En må også huske på at det faktisk er menn som må ta kontakt med kvinner, om ikke de får lov til det blir det ingen flere par.

Hva med det faktum at kvinner lever lenger, oftere tar høyere utdanning, skolen passer dem bedre, oftere har muligheten til å være i et parforhold, får oftere barn, blir utsatt for mindre kriminalitet, får særhjelp av staten, blir kvotert inn i stillinger, tar sjeldnere selvmord, oftere får forsørgerretten for unger etter skilsmisse, trenger ikke å bekymre seg over status, har bedre helse osv. osv.

Uæ, uæ, kvinner har det dårlig, uæ, uæ. :grine:

Si heller: Jeg har det dårlig og trenger hjelp av mine nære.

Fordi kvinner har det ikke dårligere enn andre i alle fall.

Så skaff deg høyere utdanning og slutt å klag. Du kommer ingen vei ved å sitte på ræva og syte om noe. Vet du hvorfor vi får oftere barn? Newsflash honey; VI ER DET ENESTE KJØNNET SOM KAN FÅ BARN! Når det er sagt, du kan gjerne få eggstokkene og livmoren min - jeg har ikke bruk for de, barn er det siste jeg ønsker her i verden. Vi blir utsatt for mindre kriminalitet fordi vi ikke har nok testosteron til å sette oss selv i fare ved f.eks. byturer og andre situasjoner der nevnte er en klar faktor. Vi tar kanskje sjeldnere selvmord, men selvmord er selvmord uansett statistikk og kjønn. Det er fortsatt samme utgangspunkt for valget. Ja, vi får kanskje oftere forsørgerrett ved samlivsbrudd, men nå har jo majoriteten av menn her inne på KG gjort det klinkende klart at mannens formål er å spre sine gener så mye som mulig - og det samsvarer vel ikke helt med å være verge for de 80 barna sine, eller? Og hvorfor trenger vi ikke bekymre oss for status? Fordi at vi liksom så enkelt greier å finne en mann med penger og lang utdanning? Vel, newsflash nok en gang; Ikke alle er ute etter nettopp det. For min del er penger+lang utdanning+suksess oppskriften på den perfekte drittsekk. Bedre helse kan kanskje å ha med å gjøre at vi er langt mer nøye på å gjøre alt med måte? At det ikke er et livsforbruk av alkohol i løpet av et år, at vi verken bælmer i oss kun fastfood eller lever på steorider?

Anonymous poster hash: 3bc3b...04c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, da trenger du ikke lure mer! Sånn her er det å være kvinne.

Anonymous poster hash: ee0b5...9a3

Jeg har aldri sett menn oppføre seg sånn mot kvinner som dette her i Norge.

Jeg tror ikke på at det er normalen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så skaff deg høyere utdanning og slutt å klag. Du kommer ingen vei ved å sitte på ræva og syte om noe. Vet du hvorfor vi får oftere barn? Newsflash honey; VI ER DET ENESTE KJØNNET SOM KAN FÅ BARN! Når det er sagt, du kan gjerne få eggstokkene og livmoren min - jeg har ikke bruk for de, barn er det siste jeg ønsker her i verden. Vi blir utsatt for mindre kriminalitet fordi vi ikke har nok testosteron til å sette oss selv i fare ved f.eks. byturer og andre situasjoner der nevnte er en klar faktor. Vi tar kanskje sjeldnere selvmord, men selvmord er selvmord uansett statistikk og kjønn. Det er fortsatt samme utgangspunkt for valget. Ja, vi får kanskje oftere forsørgerrett ved samlivsbrudd, men nå har jo majoriteten av menn her inne på KG gjort det klinkende klart at mannens formål er å spre sine gener så mye som mulig - og det samsvarer vel ikke helt med å være verge for de 80 barna sine, eller? Og hvorfor trenger vi ikke bekymre oss for status? Fordi at vi liksom så enkelt greier å finne en mann med penger og lang utdanning? Vel, newsflash nok en gang; Ikke alle er ute etter nettopp det. For min del er penger+lang utdanning+suksess oppskriften på den perfekte drittsekk. Bedre helse kan kanskje å ha med å gjøre at vi er langt mer nøye på å gjøre alt med måte? At det ikke er et livsforbruk av alkohol i løpet av et år, at vi verken bælmer i oss kun fastfood eller lever på steorider?

Anonymous poster hash: 3bc3b...04c

Har ikke lest at mange menn her inne sier at en mann skal spre genene sine. Det er som regel bare psedo evolusjonspsykologene som skriver det. Ingen er ute etter det i virkeligheten. Og de fleste vil ha en skikkelig familie, og ha barna sine faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri sett menn oppføre seg sånn mot kvinner som dette her i Norge.

Jeg tror ikke på at det er normalen.

Det er ikke normalen i noen land tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den videoen fremstiller det som helt grusomt. Ja, det er ikke bare fordeler ved det, men det er ikke all bad.

Og når det kommer til menn som roper og plystrer etter kvinner på gata, så er det ikke alle som hater det. Jeg liker det litt, egentlig.

Da jeg studerte i Spania, sa en av mine spanske kompiser jeg fikk der, at mange jenter nesten mistet itt selvtillitt om de gikk en hel dag uten å bli plystret på :P For det er jo et selvtillittsboost, og som oftest helt uskyldig fra mennenes side.

Og en annen viktig detalj, TS: det er ikke slik for oss kvinner i Norge.

Slutt å gjør oss til ofre hele tiden. Vi opplever mye undertrykkelse på grunn av seksualitet, men tenk over hvor mye makt vi egentlig også har på grunn av den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er egentlig poenget med å gjøre kvinner til offer?

Det er et strukturelt faktum som også menn nører opp under.

Desverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke normalen i noen land tror jeg.

Kan hende kvinner føler menn ser på dem og kommenterer utseendet i noen land.

Kan også hende at sjefer snakker til dem som underlegne i noen land og ber dem hente kaffe med sukker.

Og at det er land der ektemenn ber kona gå i hijab, det vet vi at fins.

Men jeg tviler sterkt på at noen menn, noen steder i verden ville følt seg så truet av en kvinne som bad dem å ikke snakke grovt til henne, at de truer henne før de trekker en kniv og overfaller henne.

Jeg tror heller ikke på at det er vanlig for kvinner å oppleve at kjæresten deres oppfører seg så ufølsomt og selvopptatt, når damen deres er på sykehus etter et overfall.

At politi oppfører seg negativt mot kvinner etter overfall er noe som blir kritisert alle steder. Det er uønsket av alle parter, selv om kvinner opplever at det skjer, pga hvordan jussen forholder seg helt svart-hvitt og pragmatisk til anmeldelser.

Faktisk ser denne videoen bare ut som en dårlig og oppdiktet film. Noe det var.

Endret av Tøytigern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...