Gå til innhold

Hjelp! Jeg skal arrangere 10 års russejubileum!


Mitzi

Anbefalte innlegg

I år er det 10 år (!!!!) siden jeg var russ, og vi som satt i russestyret den gangen skal arrangere en reunionfest.

Er det noen her som har deltatt på en sånn reunion? Hva gjorde dere da? Hadde dere noen typiske russeleker? (Ølstafett osv). En stor diskusjon hos oss er antrekk. Noen vil ha på russedress, andre vil ha ballkjole, andre igjen vil gå i vanlig tøy. Hva gikk dere med?

Hvordan var det å treffe gamle kjente igjen etter så lang tid? Jeg har mistet kontakten med veldig mange, så det blir spennende for meg å se klassekameratene igjen, og høre hva de har gjort med livet sitt.

Jeg vil gjerne høre deres erfaringer og tips. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg har vært på både 5 og 10 års jubileum. Begge gangene var vi normalt pent kledd.

Det var ikke så veldig mye opplegg, men det var i hvert fall herrenes og damenes tale. Sist gang fikk vi også utdelt ark med spørsmål om hvem som hadde studert i utlandet, hvem som var gift osv. og så skulle man finne et navn å fylle ut for hvert spørsmål. Man kunne ikke fylle ut med samme person på flere steder. Grei nok måte å få snakket med mange på, men det ble litt kaotisk. Dessuten hadde ikke jeg den beste kjemien med de andre på russekullet mitt.

Bordkortene var forøvrig klippet fra det som sto om oss i russeavisen.

Litt avhengig av hvor mange dere blir kan det være en idé at alle reiser seg etter tur og forteller kort om hva de har gjort siden skolen. Men jeg vet det er mange som misliker dette dersom de ikke føler seg vellykket nok.

Hilsen Lille meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...