Gå til innhold

Hvem syns du er mest sexy på kvinneguiden?


Gjest Jacklost

Anbefalte innlegg

Han er banned fra å bruke humor nå, hæ? :)

Jeg synes fortsatt Norah er mest sexy på KG!

 

Er det nå jeg skal bli megainnbilsk, eller har det kommet en ny Norah med stor N? :ler:

 

Hvis det er meg, takker jeg stort - jeg har ikke engang postet bilde av vaginaen min her(men jeg burde det - den er storveis!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det nå jeg skal bli megainnbilsk, eller har det kommet en ny Norah med stor N? :ler:

 

Hvis det er meg, takker jeg stort - jeg har ikke engang postet bilde av vaginaen min her(men jeg burde det - den er storveis!)

 

Pff, du veit det så godt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pff, du veit det så godt! :nigo:

 

JEG ELSKER FOLK SOM GIR MEG KOMPLIMENTER!  :kyss: :hjerte:

 

(Du er heit/nei, DU er heit/nei, duuuuuuu er heit! PENA!) :P

(men rett skal faktisk være rett: du er jo heit og spankbar, da). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg burde det - den er stor!)

Rommer en liten familie fra Sørlandet og hunden deres Kjeft. Innlagt vann og med varme i alle tak og vegger. Uteområdet er preget av kraftig furuskog hvor barn og kjæledyr kan boltre seg. God utsikt over fjellballer og pikkfjord.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvordan skal man egentlig vite hvem som er aller mest sexy, hvis man ikke har sett noen bilder av dem som henger her ?   :glare:   :glare: 



Anonymous poster hash: 20a7a...29a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hvordan skal man egentlig vite hvem som er aller mest sexy, hvis man ikke har sett noen bilder av dem som henger her ?   :glare:   :glare: 

Anonymous poster hash: 20a7a...29a

 

 

Personlighet er mer sexy enn utseende ;) Det er dritkleint med de som PRØVER å være sexy.

 

Anonymous poster hash: 6024d...2a4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rommer en liten familie fra Sørlandet og hunden deres Kjeft. Innlagt vann og med varme i alle tak og vegger. Uteområdet er preget av kraftig furuskog hvor barn og kjæledyr kan boltre seg. God utsikt over fjellballer og pikkfjord.

Haha, herregud!!! :ler:

Du, for det første får ingen barn eller kjæledyr leke der(helvete så ekkelt!), og dessuten vokser jeg der nede- så ingen furuskog i sikte :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, herregud!!! :ler:

Du, for det første får ingen barn eller kjæledyr leke der(helvete så ekkelt!), og dessuten vokser jeg der nede- så ingen furuskog i sikte :P

Så slik, kjære medmenn, er det man får kvinner til å fortelle om de har røsket av skjegget til draugen. Veldig bra Allis
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...