Gå til innhold

Kim Kardashian tar med datteren på moteshow. Bare Jeg som synes det er upassende?


Savannah87

Anbefalte innlegg

Kim tok med seg dattera på 20 måneder med på moteshow. Jeg synes ikke noe om det, men på toppen av det hele, så begynner North å hylskrike midt i visningen. Det må da være fryktelig irriterende og frustrerende. Folk prøver jo å følge med på moteshowet, så begynner en unge å hyle på første rad. Stakkars barn som blir drasset med rundt på sånt. Hun gråt jo etter showet å. Hun ser bare sliten ut.

PS. Jeg skriver på mobilen, så kan ikke legge ut noen link. Det står om det på Seher.No litt lengre nede på siden :)

Endret av Savannah87
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig. Veldig upassende.

En liten unge har ingenting der å gjøre. Nå vet ikke jeg hvor lenge et moteshow varer, men det er alt for lenge for et barn hvert fall. Jeg hadde nok hevet bryna hvis noen hadde tatt med seg barnet sitt på fashionshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke det er upassende å ta med seg ungen dit all den tid barnet barnet er rolig. Men det øyeblikk ungen begynner å hylgrine eller driter på seg slik at det lukter, burde du gå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et barn på omtrent samme alder, og jeg ville ikke tatt h*n med på moteshow for å si det sånn. Barn på den alderen vil jo løpe rundt, utforske og leke. Vil ikke tro det er spesielt interessant for en 1 1/2- 2- åring å se på at folk går frem og tilbake på en catwalk.

Ville heller ikke gjort det hvis det gikk ut over barnets rutiner (søvn, mat).

På en måte er det jo bra at Kim K er sammen med datteren sin, og nå var det jo pappaens moteshow, sånn sett forstår jeg at de ville ha henne med. Men stakkars ungen skulle nok heller ønske hun hadde sluppet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var jo pappan´s moteshow, så ser jo at de ville hun skulle være der. Men hun burde gått ut med henne når hun begynte å gråte. Ser jo foreldre har med barna sine på alt mulig, har ikke noe imot det, men det er lurt å ha en back-upmplan, som å gå ut om barnet skulle bli urolig/lei seg. Tror nok North får utfolde seg mye hver dag, og er stimulert i både lek og kjærlighet. Husk at vi bare ser en brøkdel av dems liv, denne gangen var N sliten og urolig, slikt skjer. Hun har jo kommet i en alder nå hvor det kan være vanskelig å ta med barn på slike ting. Det går frem til de begynner å gå, så er det en del år igjen til de har ro nok til å sitte stille igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det en sak fra side2, her ser man at North ikke er der hele tiden. Har sett en del bilder på instagram, og vogue redaktøren og beyonce ser ikke utilpasset ut der, de holder north og leker med henne. Side 2 har som vanlig skrevet feil der de skriver det er kendall jenner som debuterer (typisk side2 - og de retter heller aldri opp feil), for det er Kylie Jenner som debuterer. Kendall er jo high fashion modell allerede. http://www.side2.no/mote/sammen-pa-frste-rad/8542161.html

Uansett så bør de se at datteren er i en alder der det ikke er passende å ha med N på slike ting.

Endret av Bootybuilder
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

En 2 åring (hun er jo snart 2) er ikke interessert i å være med på moteshow. Joda, det var pappas show, men likevel. Jeg hadde hvert fall ikke gjort det. Hvis jeg nå hadde gjort det, så hadde jeg tatt henne med ut med en gang hvis hun begynte å gråte. For å ikke plage de andre gjestene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er upassende. Involverer meg ikke i sladder mye, men synes synd på North etter disse bildene. Moteshow er stressende, med masse folk, presseblitz og sterke lys + høy musikk. Et barn har ingenting der å gjøre, er nok møkk kjedelig for henne også, og stakkaren ser kjempe trøtt ut. Gi henne barneleker, en park og komfortable klær, hun er et barn ikke en accessory, som KK skal dra med seg for at det skal se ut som hun tar morsrollen seriøst..

Signerer. Hun har ingenting der å gjøre. Spiller ingen rolle om det var pappas moteshow.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud. Hvorfor er det at den ungen er med på det showet ensbetydende med at hun ikke får mat/søvn/lek? Er det normalt at toåringer skal få gjøre akkurat som de vil hele tida? Ungen ble jo fjernet da hun begynte å gråte. Blir så patetisk å begynne med "stakkars unge" og "unger må få leke" bare fordi den grein og var vrang. Jeg tror det er andre barn rundt i verden som lider mer enn ungen til de to der.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud. Hvorfor er det at den ungen er med på det showet ensbetydende med at hun ikke får mat/søvn/lek? Er det normalt at toåringer skal få gjøre akkurat som de vil hele tida? Ungen ble jo fjernet da hun begynte å gråte. Blir så patetisk å begynne med "stakkars unge" og "unger må få leke" bare fordi den grein og var vrang. Jeg tror det er andre barn rundt i verden som lider mer enn ungen til de to der.

Hvor står det at ungen ble fjernet når hun begynte å gråte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Belle âme

Syns det er meir gale st dei kler opp dattera i store pelskåper, men ville aldri tatt med meg ungen på noko sånt heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at ungen ble fjernet når hun begynte å gråte?

På ett bilde på FB står det at: Vi måtte ta henne med på bakrommet for litt snacks.

Det ligger også ett bilde av at de leker mellom sitte plassene før showet starter.

Men helt enig at hun ikke har noe der å gjøre. Hun er for liten til det.

Endret av MissPierce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På ett bilde på FB står det at: Vi måtte ta henne med på bakrommet for litt snacks.

Det ligger også ett bilde av at de leker mellom sitte plassene før showet starter.

Men helt enig at hun ikke har noe der å gjøre. Hun er for liten til det.

Det har jo skjedd mer enn en gang. Moteshowet varte vel i 3 dager? Torsdag, fredag og lørdag. Hun var med på alle og de hadde henne med på Paris fashionweek i fjor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at ungen ble fjernet når hun begynte å gråte?

Det står i samtlige artikler om moteshowet, er også bilder av det på instagram.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jo skjedd mer enn en gang. Moteshowet varte vel i 3 dager? Torsdag, fredag og lørdag. Hun var med på alle og de hadde henne med på Paris fashionweek i fjor.

Hun har ikke vært med på alle showene, hun har vært med på noen få. Det er jo ikke greit, men mediene overdriver også. Kim K, og Kanye har vært på flere show daglig, de har ikke hatt henne med på alt det. Har sett bilder fra en del av showene, og det er flere som har med barn. Satt til og med en dame ved siden av Kim K med barnet sitt på fanget, som jeg vil tippe er ett år eldre enn North.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilde 6 i den serien, hvor hun ikke gråter så ser du hvor sliten eller medtatt hun er. Stakkars liten, det er jo sterke lys, masse blits, høy musikk på sånne moteshow. Blir rett og slett for mye for et barn, får litt vondt av henne jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...