Gå til innhold

Når man føler seg dritt lei


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skammer meg, jeg er deppa. Jeg har mye å være glad for, men jeg er så sinnsykt stressa hele tida, og store deler av dagen er jeg lei meg. Jeg bekymrer meg, irriterer meg, tenker og analyserer. Føler ofte for å reise langt vekk fra alt, drømmer meg bort til en verden der alle har det bra, og danser rundt i blomsterenger og ler og har det gøy.

Jeg takler ikke den minste motstand eller negativitet, jeg er ekstremt følsom sånn sett. Føler meg så svak, som et slitent vrak. Hver dag gjør jeg det samme dag ut, dag inn. Periodevis føler jeg glede i hobbyer og familie, men det er kortvarig glede, dessverre. Jeg VIL ikke ha det sånn!

Skulle bare ønske jeg kunne være trygg, rolig, glad og fornøyd. At jeg hver dag kunne våkne og tenke positivt, istedet for å føle at man vil rømme... Flere som har det sånn?

Anonymous poster hash: 34284...ba8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det sånn, men startet med mentaltrening da jeg var 19. Fullførte aldri programmet, men per dags dato er jeg superpositiv og har det generelt veldig bra.

Du kan jo se om du kanskje finner en selvhjelpsbok av noe slag? En god nyhet er jo at hjernen er veldig enkel å trene. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...