Gjest Salvesen Skrevet 21. februar 2015 #101 Del Skrevet 21. februar 2015 ...eller eventuelt: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 21. februar 2015 #102 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Hvorvidt man er en ekte mann eller ikke, er i liten grad avgjort av utseende. Man kan se ut som en gud, men være en drittsekk for det om. redigert: Ah, denne tråden var inne på seksualitetsforumet. Vel, da så. Da faller vel det jeg skrev litt bort. Endret 21. februar 2015 av fullførsetningen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Salvesen Skrevet 21. februar 2015 #103 Del Skrevet 21. februar 2015 Ntåååååååååå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 21. februar 2015 #104 Del Skrevet 21. februar 2015 Får jeg Mannepoeng hvis jeg sier at Alle Kvinner er Horer og så begynner å Spytte på Dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. februar 2015 #105 Del Skrevet 21. februar 2015 Får jeg Mannepoeng hvis jeg sier at Alle Kvinner er Horer og så begynner å Spytte på Dem? Du får kvinnehatepoeng 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fullførsetningen Skrevet 21. februar 2015 #106 Del Skrevet 21. februar 2015 Du får kvinnehatepoeng Aha, sådär ja. Men du, den där hästen som du lämnade här i går kväll... tänker du komma och plocka upp den? Nä, nu retas jag bara... här står ingen häst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. februar 2015 #107 Del Skrevet 21. februar 2015 Aha, sådär ja. Men du, den där hästen som du lämnade här i går kväll... tänker du komma och plocka upp den? Nä, nu retas jag bara... här står ingen häst... Var ikke meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. februar 2015 #108 Del Skrevet 21. februar 2015 Heldigvis så tilhører jeg ikke robert pattinson sin tid, grøss... Bieber ser med all respekt å melde ut som ei jente. Ikke nå lenger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. februar 2015 #109 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Får jeg Mannepoeng hvis jeg sier at Alle Kvinner er Horer og så begynner å Spytte på Dem? Må legge til at du har misforstått. Du skal si at alle menn er horer og spytte på dem, det er først da du får mannepoeng Nei vent.... Da havner du i vennesonen og da er du ikke ekte. Endret 21. februar 2015 av Evilposelos 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 21. februar 2015 #110 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Det eneste jeg har lyst til å gjøre med han stakkaren til høyre er å gi ham en blodtransfusjon. Men kan hende jeg bare er yrkesskadet. Endret 21. februar 2015 av Ultiva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synapomorphy Skrevet 21. februar 2015 #111 Del Skrevet 21. februar 2015 Men han serveldigglatt ut tidlig i karrieren.. Masse bedre som Ragnar, ja "Glatt" er et begrep kvinner bruker om menn de vet de aldri kan få. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synapomorphy Skrevet 21. februar 2015 #112 Del Skrevet 21. februar 2015 Ntåååååååååå Er du uenig i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 21. februar 2015 #113 Del Skrevet 21. februar 2015 Han var råkjekk, men muligens mest pga håret? :-D Uansett en veldig pen mann da!Anonymous poster hash: 87f7b...42a Skjønner ikke at folk swooner over den hobbit-dvergen der. Jeg har nu sett filmen med han i og fyren ser hele veien ut som en guttunge som har gredd håret med en nybrukt felgbørste... I tillegg ødelegger han for hele dvergegjengen, når de skal gjøre bakholdsangrep, fordi han ikke er mann nok til å ha inrømt at han er skadet. Jeg har og sett bilder fra den Poldark-produksjonen. Han går rundt i en idiotisk trekantet hatt og stirrer mistenksomt på folk. http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02911/Aidan-Turner_2911511b.jpg Tøff og kjekk. Ja, jøss... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 21. februar 2015 #114 Del Skrevet 21. februar 2015 Bieber ser med all respekt å melde ut som ei jente. Sant xD Skjønner ikke at folk swooner over den hobbit-dvergen der. Jeg har nu sett filmen med han i og fyren ser hele veien ut som en guttunge som har gredd håret med en nybrukt felgbørste... I tillegg ødelegger han for hele dvergegjengen, når de skal gjøre bakholdsangrep, fordi han ikke er mann nok til å ha inrømt at han er skadet. Jeg har og sett bilder fra den Poldark-produksjonen. Han går rundt i en idiotisk trekantet hatt og stirrer mistenksomt på folk. http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02911/Aidan-Turner_2911511b.jpg Tøff og kjekk. Ja, jøss... Oooh yeah! Han er jo den kjekkeste dvergen av alle. Hotteste vampyren ever også! http://www.blastr.com/sites/blastr/files/styles/content_panes_media/public/images/Mitchell_1.jpg?itok=HqLd2b6R Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #115 Del Skrevet 21. februar 2015 Skjønner ikke at folk swooner over den hobbit-dvergen der. Jeg har nu sett filmen med han i og fyren ser hele veien ut som en guttunge som har gredd håret med en nybrukt felgbørste... I tillegg ødelegger han for hele dvergegjengen, når de skal gjøre bakholdsangrep, fordi han ikke er mann nok til å ha inrømt at han er skadet. Jeg har og sett bilder fra den Poldark-produksjonen. Han går rundt i en idiotisk trekantet hatt og stirrer mistenksomt på folk. http://i.telegraph.co.uk/multimedia/archive/02911/Aidan-Turner_2911511b.jpg Tøff og kjekk. Ja, jøss... Han er da likevel kjekkere enn 90 % av verdens mannlige befolkning For da være måte på hvor sinnsykt kresen man skal være, er jo ikke heelt perfekt selv heller Anonymous poster hash: 87f7b...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 21. februar 2015 #116 Del Skrevet 21. februar 2015 Sant xD Oooh yeah! Han er jo den kjekkeste dvergen av alle. Hotteste vampyren ever også! http://www.blastr.com/sites/blastr/files/styles/content_panes_media/public/images/Mitchell_1.jpg?itok=HqLd2b6R Hva med denne her: http://2.bp.blogspot.com/-U0JgA2hK5l0/U6NTMS6SI4I/AAAAAAAAeN8/eSdc9GX7rqk/s1600/BqePAhbCUAAnPes.jpg Han ser ut som en scruffy sak som har hatt problemer med å våkne og forsovet seg... Ekstremt "kjekk" når de ikke har stylet han for en eller annen rolle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. februar 2015 #117 Del Skrevet 21. februar 2015 (endret) Han er da likevel kjekkere enn 90 % av verdens mannlige befolkning For da være måte på hvor sinnsykt kresen man skal være, er jo ikke heelt perfekt selv heller Anonymous poster hash: 87f7b...42a Mer som 0% Endret 21. februar 2015 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2015 #118 Del Skrevet 21. februar 2015 Mer som 0% Godt vi alle er forskjellige da Anonymous poster hash: 87f7b...42a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jacklost Skrevet 21. februar 2015 #119 Del Skrevet 21. februar 2015 Er ikke chris hermsworth som er kåret til verdens mest sexy mann kvinnenes favoritt? Australiere ser jo bedre ut enn engelse og amerikanske folk Mer eksotisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 21. februar 2015 #120 Del Skrevet 21. februar 2015 Hva med denne her: http://2.bp.blogspot.com/-U0JgA2hK5l0/U6NTMS6SI4I/AAAAAAAAeN8/eSdc9GX7rqk/s1600/BqePAhbCUAAnPes.jpg Han ser ut som en scruffy sak som har hatt problemer med å våkne og forsovet seg... Ekstremt "kjekk" når de ikke har stylet han for en eller annen rolle. Håret mitt er ikke så ulikt om morgenen xD Ikke fullt så stort. Bare sexy det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå