Gå til innhold

Her er et ekte mannfolk!


Gjest Kili

Anbefalte innlegg

Ja dette burde være et minimumskrav til hvordan en ekte kvinne skal se ut. Er så mye slappe kropper i Norge som er late og ikke gidder å trene. Etter fylte 20 år går kroppen i dass på mange norske kvinner. Anonymous poster hash: 37ad5...e15

Det er ikke trening som gjør om en dame ser bra ut eller ikke, det er vekten hennes.

Anonymous poster hash: 2698d...06e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var råkjekk, men muligens mest pga håret? :-D Uansett en veldig pen mann da!

Anonymous poster hash: 87f7b...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dette burde være et minimumskrav til hvordan en ekte kvinne skal se ut. Er så mye slappe kropper i Norge som er late og ikke gidder å trene. Etter fylte 20 år går kroppen i dass på mange norske kvinner.

Anonymous poster hash: 37ad5...e15

Jessica Alba har mange ganger blitt kåret til verdens vakreste kvinne, så å kreve at hennes utseende skal være minimumsstandarden i Norge er jo freskt :-D

Men dersom du selv er hennes mannlige motstykke, a la dette:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/12/article-2502531-195CF44A00000578-190_470x902.jpg

Så kan du jo selvfølgelig forvente å score hos ei slik dame :-)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jessica Alba har mange ganger blitt kåret til verdens vakreste kvinne, så å kreve at hennes utseende skal være minimumsstandarden i Norge er jo freskt :-D

Men dersom du selv er hennes mannlige motstykke, a la dette:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/12/article-2502531-195CF44A00000578-190_470x902.jpg

Så kan du jo selvfølgelig forvente å score hos ei slik dame :-)

Han er jo søt.

Men jeg foretrekker menn som er barske. Ryan har jeg mest lyst å putte i en kurv ved senga mi og klappe på innimellom..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke trening som gjør om en dame ser bra ut eller ikke, det er vekten hennes.

Anonymous poster hash: 2698d...06e

Smartingen? Du vet at for å forme en kroppsdel så må man trene styrke blant annet? Hvis man bare slanker seg uten å trene så blir man slank og slapp i kroppen.

Anonymous poster hash: 37ad5...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jessica Alba har mange ganger blitt kåret til verdens vakreste kvinne, så å kreve at hennes utseende skal være minimumsstandarden i Norge er jo freskt :-D

Men dersom du selv er hennes mannlige motstykke, a la dette:

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/11/12/article-2502531-195CF44A00000578-190_470x902.jpg

Så kan du jo selvfølgelig forvente å score hos ei slik dame :-)

Han der var ikke mann, men guttunge. Glad jeg er skikkelig mandig i utseendet.:)

Anonymous poster hash: 37ad5...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er jo søt.

Men jeg foretrekker menn som er barske. Ryan har jeg mest lyst å putte i en kurv ved senga mi og klappe på innimellom..

Klappe på :skratte: Der gjorde du dagen min hakket bedre! :skratte:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei blautfisk. Skulle sendt deg et bilde av meg, da ville du sett mannfolk :laugh:

Hm.. Dersom det minner noe om profilbildet ditt (som minner mistenkelig mye om Lorenzo Mariani's fantastiske kunstverk til tross for at jeg ikke tror det er Mr. Mariani) må jeg si jeg ble nysgjerrig. Har i sin tid danset på scenen med Gothminister ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...