Gå til innhold

Her er et ekte mannfolk!


Gjest Kili

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Aidan Turner er veldig kjekk, som seg selv. Med kort hår. Ikke som Kili. :P

Anonymous poster hash: 70dae...748

Han er kjekk som seg selv og som Kili. Hotteste dvergen ever ;D

Og slik skal et ekte kvinnfolk se ut

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/05/246F0C2900000578-2897555-image-m-8_1420481991349.jpg

Anonymous poster hash: 98e09...4f4

Ååå ja!! :wow: :wow: :wow::wow:

Amatører. Dette er en mann'e mann.

743666b0b6f2abc388c19cec4ec43690.jpg

:fnise: Oh yeah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jason Momoa er HOT. Satt og siklet gjennom hele Stargate Atlantis serien.

For ikke å nevne Games of Thrones!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt sex (i en alder av 25), har vært kresen, hatt to kjærester (som jeg selvfølglig har vært intim med, utenom sex) og har vært veldig påpasselig, men nå er jeg singel og vet ikke helt om jeg skal le eller gråte fordi jeg har ventet så lenge... Ønsker ikke å bli desperat og ligge med noen bare for å få det unnagjort.



Anonymous poster hash: ef698...bd5
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri hatt sex (i en alder av 25), har vært kresen, hatt to kjærester (som jeg selvfølglig har vært intim med, utenom sex) og har vært veldig påpasselig, men nå er jeg singel og vet ikke helt om jeg skal le eller gråte fordi jeg har ventet så lenge... Ønsker ikke å bli desperat og ligge med noen bare for å få det unnagjort.

Anonymous poster hash: ef698...bd5

Shit, klikket inn på feil tråd og postet innlegget... Dette var jo ikke litt kleint engang...

Anonymous poster hash: ef698...bd5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Shit, klikket inn på feil tråd og postet innlegget... Dette var jo ikke litt kleint engang...

Anonymous poster hash: ef698...bd5

Hehe ;) Slapp av og nyt livet er mitt svar til deg!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, foretrekker ham fremfor fyren TS postet bilde av, anyday! Patrick Demsey er så kjekk (og jeg syns ikke kjendismenn vanligvis er særlig tiltrekkende), pluss Paul Walker :hjerte:

Anonymous poster hash: ef698...bd5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja. Aiden Turner er jo for all del et kjekt stykke mannfolk, men at han er manne-mann.. Litt usikker. Synes egentlig han er litt baby-face, til tross av skjegget. Skjegg does not make a man! ;)

Et godt eksempel på en ordentlig manne-mann har jeg egentlig ikke, tror han bare finnes i fantasien min :laugh:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe ;) Slapp av og nyt livet er mitt svar til deg!

Dette var jo en koselig tråd, bare ikke den riktige tråden for det første innlegget mitt. Men takk, uansett;)

Anonymous poster hash: ef698...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og slik skal et ekte kvinnfolk se ut

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/01/05/246F0C2900000578-2897555-image-m-8_1420481991349.jpg

Anonymous poster hash: 98e09...4f4

Ja dette burde være et minimumskrav til hvordan en ekte kvinne skal se ut. Er så mye slappe kropper i Norge som er late og ikke gidder å trene. Etter fylte 20 år går kroppen i dass på mange norske kvinner.

Anonymous poster hash: 37ad5...e15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...