smalls Skrevet 15. februar 2015 #61 Skrevet 15. februar 2015 Da var det overstått!! Herregud så nervøs jeg var! Kom til han. Gav hverandre en klem. Jeg satte meg ned i sofaen, og så kom han etter å satte seg ved siden av. Vi pratet litt om løst og fast før vi la oss til rette i sofaen. Han la seg inntil meg og lå å kilte på armen min mens vi så film. Kan vel trygt si at jeg lå der stiv som en stokk! følte det var sykt kleint.. Når vi hadde sett ca. halve filmen så sier han plutselig "du.. skal vi bare slå den av eller? Varer så sykt lenge". Jeg svarte noe ala. "eehmm. ja, samme for meg". Det endte med at vi slo av filmen å satt og prata en times tid før jeg reiste meg og sa jeg måtte gå. Vet egentlig ikke hva jeg tenker jeg... Jeg liker han, men det føltes liksom ikke naturlig å ligge å kose med han. Han er veldig tiltrekkende og kjekk, så jeg aner ikke hva som er galt med meg. Kanskje jeg bare trenger litt mer tid på meg. Han syntes sikkert at jeg var dødskjip Fikk en nattamelding nettopp da, så han liker meg vel fortsatt. tsAnonymous poster hash: 6c3ac...7c1 Uff, det kan fort bli kleint å ligge nær enn mann du ikke kjenner så godt. Been there, done that. Blir nok bedre neste gang Siden han sendte deg en natta melding er han nok fortsatt interessert.
majagirl Skrevet 16. februar 2015 #62 Skrevet 16. februar 2015 LOL! Når går du på hjemmedate a? Aldri? Det som er galt for TS er at mannen ikke får kvinnen til å slappe av i sitt nærvær. Det er jo ikke TS det er noe galt med. Tja.. Han må vel nesten invitere på middag, eller fest med venner feks. Sitte hjemme og se på en nedlastet film er ikke helt min greie. I dette tilfellet hadde vel gutten sett filmen før og gikk lei halveis. Typisk hjemmefilm date, dette hadde jo ikke skjedd på kino. Jeg var på en date på lørdag, en fyr jeg har truffet på byen noen ganger, 4-5 ganger kanskje. Tipper jeg har snakket med han toppen 2 timer totalt før lørdag. Siden de stedene jeg liker å gå på er ganske dyre, og han heller ikke hadde bestilt bord så foreslo jeg at vi kunne ta en lunch date, da det er vesentlig billigere. Han hadde fortsatt ikke bestilt bord til lunchen så vi ble gående en stund fra sted til sted. Noe jeg egentlig er ganske vant med på en lørdag så tok ikke det ille opp, men han kunne jo ha bestilt ffs. Vi spiste lunch på et helt greit sted, han betalte, så gikk vi på en vinbar og jeg betalt en flaske vin. Det jeg reagerte på under daten var at han ikke visste hva endel retter var, f.eks så spurte han hva Risotto var, ble endel slike spørsmål underveis, og når vi kom på vinbaren så hadde han null input når vi så på vinkartet. Jeg liker å gå ut og spise, og reise. Det kom frem under daten at han i alder av 35 år, ikke hadde hatt en seriøs nok kjæreste til å reise på ferie med. Så han hadde bare vært i "syden" dvs spania/hellas på charter. Følte mer og mer, at det var en unge jeg var på date med. Har ærlig talt ikke noe behov for å se leiligheten hans. Dette tilfellet er jo et godt eksempel på at man kan få mye intel. om daten ved å gå ut og spise.
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #63 Skrevet 16. februar 2015 Tja.. Han må vel nesten invitere på middag, eller fest med venner feks. Sitte hjemme og se på en nedlastet film er ikke helt min greie. I dette tilfellet hadde vel gutten sett filmen før og gikk lei halveis. Typisk hjemmefilm date, dette hadde jo ikke skjedd på kino. Jeg var på en date på lørdag, en fyr jeg har truffet på byen noen ganger, 4-5 ganger kanskje. Tipper jeg har snakket med han toppen 2 timer totalt før lørdag. Siden de stedene jeg liker å gå på er ganske dyre, og han heller ikke hadde bestilt bord så foreslo jeg at vi kunne ta en lunch date, da det er vesentlig billigere. Han hadde fortsatt ikke bestilt bord til lunchen så vi ble gående en stund fra sted til sted. Noe jeg egentlig er ganske vant med på en lørdag så tok ikke det ille opp, men han kunne jo ha bestilt ffs. Vi spiste lunch på et helt greit sted, han betalte, så gikk vi på en vinbar og jeg betalt en flaske vin. Det jeg reagerte på under daten var at han ikke visste hva endel retter var, f.eks så spurte han hva Risotto var, ble endel slike spørsmål underveis, og når vi kom på vinbaren så hadde han null input når vi så på vinkartet. Jeg liker å gå ut og spise, og reise. Det kom frem under daten at han i alder av 35 år, ikke hadde hatt en seriøs nok kjæreste til å reise på ferie med. Så han hadde bare vært i "syden" dvs spania/hellas på charter. Følte mer og mer, at det var en unge jeg var på date med. Har ærlig talt ikke noe behov for å se leiligheten hans. Dette tilfellet er jo et godt eksempel på at man kan få mye intel. om daten ved å gå ut og spise. Ikke frekt ment, men du virker litt high maintenanceAnonymous poster hash: 37d9e...628 10
majagirl Skrevet 16. februar 2015 #64 Skrevet 16. februar 2015 Ikke frekt ment, men du virker litt high maintenanceAnonymous poster hash: 37d9e...628 Må vel være lov å forvente at man har mer livserfaring enn en 20 åring når man er 35? Han jeg var sammen med når jeg studerte tok meg med på en Sushi restaurant, der vi spise med pinner noe jeg aldri hadde gjort før, og når det ble sommerferie så inviterte han meg med til syden en uke. Det er slike ting jeg forventer i en mann, at han kan lære meg ting, gi meg nye opplevelser, og ta meg med på ting. Når jeg føler at jeg har opplevd tusen ting mer en daten så er det ganske turn off. Det er ikke jeg som skal lære han ting, det er omvendt.
Charmander Skrevet 16. februar 2015 #65 Skrevet 16. februar 2015 (endret) Tja.. Han må vel nesten invitere på middag, eller fest med venner feks. Sitte hjemme og se på en nedlastet film er ikke helt min greie. Nå skal ikke jeg prate for andre her, men undertegnede har stort sett brukt å ha middagsdater ute i den første gangen, typisk sushi, biff og alt annet som kan likne på McDonalds. Har også hadde første date hjemme. Når jeg dater noen flere ganger så gjør jeg stort sett begge deler om hverandre. Det går også an å kombinere ved å f. eks spise ute, for så dra hjem å nyte vin og prate sammen. Du trenger ikke se en nedlastet film heller. De aller beste datene jeg har hatt var hjemme dater der vi lager mat sammen. Mens vi nyter vin, og kun prater om livet, blomstene og biene /m litt hyggelig bakgrunns musikk lys og god stemning. Maja: Du høres kun vanskelig å tilfredstille, men jeg er helt enig i at mannen og din date skal ta deg med på eventyr. For all del, og ha noe basic kunnskap om det kulinariske. Du får jo intel både av hjemmedater og ute dater. Endret 16. februar 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #66 Skrevet 16. februar 2015 Må vel være lov å forvente at man har mer livserfaring enn en 20 åring når man er 35? Han jeg var sammen med når jeg studerte tok meg med på en Sushi restaurant, der vi spise med pinner noe jeg aldri hadde gjort før, og når det ble sommerferie så inviterte han meg med til syden en uke. Det er slike ting jeg forventer i en mann, at han kan lære meg ting, gi meg nye opplevelser, og ta meg med på ting. Når jeg føler at jeg har opplevd tusen ting mer en daten så er det ganske turn off. Det er ikke jeg som skal lære han ting, det er omvendt. Oi, du er litt spesiell. Tror de er veldig få kvinner som mener at mannen skal varte opp så mye. Hvorfor er det han som skal lære deg ting og ikke omvendt? Hvorfor skal ikke du ta med han på opplevelser? Hva er din rolle i forholdet? Anonymous poster hash: dd975...b77 3
majagirl Skrevet 16. februar 2015 #67 Skrevet 16. februar 2015 Oi, du er litt spesiell. Tror de er veldig få kvinner som mener at mannen skal varte opp så mye. Hvorfor er det han som skal lære deg ting og ikke omvendt? Hvorfor skal ikke du ta med han på opplevelser? Hva er din rolle i forholdet? Anonymous poster hash: dd975...b77 Poenget er, når en student kunne ta meg med på restaurant, og ferie etter noen måneder, så finner jeg det pussig at folk som er nærmere 30 og i jobb ikke kan ta en date med ut. Man kan hvis man vil. I helgen så ga jeg jo daten min en erfaring jeg tok han med på en vinbar jeg liker, og viste han noen viner så kjøpte jeg en flaske. Poenget er jo at jeg ikke vil være mammaen hans, guttene er eldre en meg, og jeg forventer at de har noen erfaringer som jeg ikke har. Når du ikke har opplevde noe, fordi du ikke har reist, aldri spiser ute, aldri går på konserter, osv. Så sliter du litt på datingfronten. Må jo ha noen interesser.
Gjest tomasjj Skrevet 16. februar 2015 #68 Skrevet 16. februar 2015 Må vel være lov å forvente at man har mer livserfaring enn en 20 åring når man er 35? Han jeg var sammen med når jeg studerte tok meg med på en Sushi restaurant, der vi spise med pinner noe jeg aldri hadde gjort før, og når det ble sommerferie så inviterte han meg med til syden en uke. Det er slike ting jeg forventer i en mann, at han kan lære meg ting, gi meg nye opplevelser, og ta meg med på ting. Når jeg føler at jeg har opplevd tusen ting mer en daten så er det ganske turn off. Det er ikke jeg som skal lære han ting, det er omvendt. Jeg skjønner at han du skrev om var turn-off. Men jeg er ikke enig i det siste. Vi eksisterer ikke for å underholde dere. Den bør du komme over. Jeg synes det er fint når begge kan lære av hverandre. 3
Gjest tomasjj Skrevet 16. februar 2015 #69 Skrevet 16. februar 2015 Poenget er, når en student kunne ta meg med på restaurant, og ferie etter noen måneder, så finner jeg det pussig at folk som er nærmere 30 og i jobb ikke kan ta en date med ut. Man kan hvis man vil. I helgen så ga jeg jo daten min en erfaring jeg tok han med på en vinbar jeg liker, og viste han noen viner så kjøpte jeg en flaske. Poenget er jo at jeg ikke vil være mammaen hans, guttene er eldre en meg, og jeg forventer at de har noen erfaringer som jeg ikke har. Når du ikke har opplevde noe, fordi du ikke har reist, aldri spiser ute, aldri går på konserter, osv. Så sliter du litt på datingfronten. Må jo ha noen interesser. Ja, dette er jeg helt enig i. Nå ble det litt klarere. Beklager hvis jeg var litt rask i forrige post.
lillsunshine Skrevet 16. februar 2015 #70 Skrevet 16. februar 2015 (endret) Poenget er, når en student kunne ta meg med på restaurant, og ferie etter noen måneder, så finner jeg det pussig at folk som er nærmere 30 og i jobb ikke kan ta en date med ut. Man kan hvis man vil. I helgen så ga jeg jo daten min en erfaring jeg tok han med på en vinbar jeg liker, og viste han noen viner så kjøpte jeg en flaske. Poenget er jo at jeg ikke vil være mammaen hans, guttene er eldre en meg, og jeg forventer at de har noen erfaringer som jeg ikke har. Når du ikke har opplevde noe, fordi du ikke har reist, aldri spiser ute, aldri går på konserter, osv. Så sliter du litt på datingfronten. Må jo ha noen interesser. Jeg synest du virker litt sneversynt. Dette er din oppfattelse av å oppleve, men det er det mange måter å gjøre på. Det finnes da mange andre interesser utenom de du lister opp. Forøvrig har jeg både reist, spist ute og gått på konserter, men jeg har faktisk ikke noe særlig stor peiling på vin. Gjør det meg til uopplevd og uinteressant? Jeg har bare ikke smakt på masse viner, selv om jeg opplevd mye. Gutter drikker dessuten oftest øl og ikke vin, så at han ikke har peiling på vin ser jeg ikke på som noe unormalt eller spesielt. Endret 16. februar 2015 av lillsunshine 2
AnonymBruker Skrevet 16. februar 2015 #71 Skrevet 16. februar 2015 Er det noen måte å spotte damer som majagirl på? Det er ikke det at jeg ikke har råd til det, men orker ikke high maintenance damer i lengden. Blir et evigvarende slit for å strekke seg så langt for å tilfredstille behov som er unødvendige. Det jeg savner med slike damer er deres evne til å kunne tilpasse seg mine interesser og min verden. De forventer at jeg skal kunne vite alt om hennes verden, noe jeg absolutt ikke kunne brydd meg mindre om. Forbrukerkultur er ukultur, noe slike jenter holder helligst. Anonymous poster hash: 4abfb...99d 2
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2015 #72 Skrevet 17. februar 2015 Må vel være lov å forvente at man har mer livserfaring enn en 20 åring når man er 35? Han jeg var sammen med når jeg studerte tok meg med på en Sushi restaurant, der vi spise med pinner noe jeg aldri hadde gjort før, og når det ble sommerferie så inviterte han meg med til syden en uke. Det er slike ting jeg forventer i en mann, at han kan lære meg ting, gi meg nye opplevelser, og ta meg med på ting. Når jeg føler at jeg har opplevd tusen ting mer en daten så er det ganske turn off. Det er ikke jeg som skal lære han ting, det er omvendt. Hvorfor skal kun du ha utbytte av et forhold? Anonymous poster hash: c5337...71e 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå