AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #21 Skrevet 12. februar 2015 Slapp av, ikke noe å stresse over.. Anonymous poster hash: a49bf...1e5 1
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #22 Skrevet 12. februar 2015 Det lukter pulings lang vei av det opplegget der... Hjemmedate etter 2 korte kaffedates hadde jeg aldri gått med på.Og særlig ikke når du er så usikker og nervøs som du gir inntrykk av her.Er enig med de som skriver de hadde forventet noe mer på Valentines Day.En helaften på byen med kino og god middag f.eks. Anonymous poster hash: 0bfc2...43c 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #23 Skrevet 12. februar 2015 Du bruker ikke penger på film når den blir skrudd av 20 min inn i filmen, Da ligger du å suger meg stiv så jeg kan få staket deg opp. Anonymous poster hash: 2363d...653 Anonymous poster hash: 62ac1...d31 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #24 Skrevet 12. februar 2015 Det lukter pulings lang vei av det opplegget der... Hjemmedate etter 2 korte kaffedates hadde jeg aldri gått med på.Og særlig ikke når du er så usikker og nervøs som du gir inntrykk av her.Er enig med de som skriver de hadde forventet noe mer på Valentines Day.En helaften på byen med kino og god middag f.eks. Anonymous poster hash: 0bfc2...43c For alt jeg vet så kan han ha kjøpt inn roser og laget fin middag med dessert. La oss ikke rakke ned det koselige forslaget hans om å se film hos han ts Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1 7
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #25 Skrevet 12. februar 2015 Det ligger jo sex i lufta her da. En god grunn til at jeg personlig ikke går på hjemmedate på 3dje date. Han vil helt sikkert prøve seg iløpet av kvelden hvis ikke så er jo det bare positivt. Jeg hadde forventet mer fra en 28 åring på valentines... Filmen dere skal se har jo ikke kommet ut på dvd ennå så dere skal se piratfilm også.. (lukter billigst lang vei her)... Da er det mange som har blitt skuffet hos meg, her ser jeg konsekvent kun film nedlastet Har en haug nedlastet, og neimen om det har vært pga prisen, men fordi jeg ikke vil vente til de kommer ut. Aldri har filmdate betydd sex heller, jeg elsker filmdate! For alt jeg vet så kan han ha kjøpt inn roser og laget fin middag med dessert. La oss ikke rakke ned det koselige forslaget hans om å se film hos han ts Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1 Helt enig med deg! For min del synes jeg slike dater er de koseligste, men ender ofte med å se en film nr to (og så må jeg se den første på nytt igjen senere) fordi man skravler så fælt under den første filmen Synes det er mye lettere å bli kjent om man kan sitte avslappet i en sofa med noe som ruller på tven, istedet for stivpynta ute. (Har kun en gang opplevd at noen forventet sex på filmdate, og da var det bare å si nei. Sitter som regel inntil hverandre med litt stryking på arma e.l etterhvert, evt litt kyssing.) Anonymous poster hash: 819e0...edc 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #26 Skrevet 12. februar 2015 Hvis du ikke skal kjøre bil hjem ville jeg tatt med vin forresten! Det pleier jeg alltid å drikke under filmdate (men jeg er lat og inviterer alltid hit, for jeg orker ikke styret med å komme meg hjem sent om natta). Anonymous poster hash: 819e0...edc
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #27 Skrevet 12. februar 2015 Hva er egentlig grunnen til at en 28 åring som jeg antar er i jobb ikke skal invitere en jente han dater med ut på byen på valentines? Jeg tenker med en gang at han dater 5 andre jenter også og ikke har råd til å ta henne med ut. Ok, deg om det Jeg tenker at han kanskje har lyst til å finne på noe med jenta han liker, alene. Uten masse folk rundt seg. Jeg selv ville foretrukket å sett en film hjemme, og kost litt, enn å sitte på en restaurant og spise mat. ikke alle er så kravstore som deg. Anonymous poster hash: ce3ec...8e3 5
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #28 Skrevet 12. februar 2015 WTF dude. Dette er sykt, men herregud som jeg lo. sa jeg noe morsomt? : ) Anonymous poster hash: ce3ec...8e3
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #29 Skrevet 12. februar 2015 Jeg har ikke opplevd sex ved de filmdatene jeg har vært på, og jeg har til og med sovet over hos han. Vin og film blir bra Anonymous poster hash: 6aab1...1a6 2
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #30 Skrevet 12. februar 2015 Date og date.. Jeg inviterte i hvert fall en fyr hjem for å se film. Da hadde vi hengt sammen to ganger tidligere, i til sammen ca 11 timer. Vi tok en kaffe og snakket litt før filmen ble satt på. Og så fortsatte vi å snakke under filmen.. Så den ble avslått. Etter hvert flytta vi oss nærmere hverandre, strøk på hverandre osv.. Kyssa litt.. Og så sendte jeg han hjem før det ble for hett Han tok med potetgull og smågodt hit, men hadde ikke reagert om han ikke tok med noe.. Jeg hadde jo kjøpt inn litt snacks og drikke selv.. Du bør høre om dere skal spise sammen! Og kanskje dere kan bruke tid på å bli bedre kjent, heller enn å se film..? Ser dere film, så kan dere prate om den etterpå. Og så ser du vel an stemninga, om du bør stikke eller ikke:p Anonymous poster hash: d7a41...bdf
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #31 Skrevet 12. februar 2015 Ang at det er noe rart med en "28år gammel mann som ikke inviterer ut på valentines..." Så må jeg si meg veldig uenig. Er da mest yngre folk som gjør en big deal ut av den dagen..? Det kommer til å kry av folk ute på restauranter og kinoer på lørdag. Roser, bamser, smykker og jeg vet ikke hva.. Jeg ville faktisk foretrukket en rolig date hjemme hos han, kanskje med en film i bakgrunnen, men mest fokus på hverandre og å bli kjent... Det er vel mulig at han ser på denne lørdagen som hvilken som helst lørdag, og ikke ser for seg sex bare fordi det er valentines.... Anonymous poster hash: d7a41...bdf 10
superpuma Skrevet 12. februar 2015 #32 Skrevet 12. februar 2015 Haha, skal også på filmdate i morgen, og jeg ble veldig nervøs av å lese dette her... Mye jeg hadde glemt å grue meg til! Lykke til ts!
AnonymBruker Skrevet 12. februar 2015 #33 Skrevet 12. februar 2015 Jeg og daten hadde filmdate 1 og 2 gang, endte i senga begge gangene. På forhånd hadde jeg sagt at jeg ville ha en armkrok, så han var kjapp med å tilby den da han kom. Ble mye klåing under filmen:P Jeg sliter også med angst og ocd, men han får meg til å føle meg som verdens tryggeste, så angsten har ikke hindra meg noe Anonymous poster hash: 188e4...e4e
suprarenalis Skrevet 12. februar 2015 #34 Skrevet 12. februar 2015 Det er vel ikke uvanlig å ha sex på tredje date. Like lite som det er uvanlig å ha sex på første date eller vente til den tiende. Slapp av. Det som skjer det skjer, og er du ukomfortabel med noe, sier du ifra. Det er ingen lov som sier du må ha sex på date nr 3. 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #35 Skrevet 13. februar 2015 Hva er det som er så galt med filmdate på Valentine? Hvorfor er ikke det godt nok? Merker jeg blir overgitt over jenter som har så høye forventninger på valentinesdagen og forventer å bli vartet opp med vin, roser, god middag, gaver osv. Det er faktisk ikke alle som bryr seg om valentine og ingenting galt i det. For alt vi vet, så kan godt hende han skal stelle i stand middag og har gjort det koselig i stuen med levende lys osv. Hjemme er det mer rolig og ikke masse folk overalt. Sikkert en hel haug med forelsket kjærestepar som sitter overalt og holder hender på restaurant. Ser hverandre dypt inn i øynene. Yuuuk! Anonymous poster hash: bc6b8...36b 4
Savannah87 Skrevet 13. februar 2015 #36 Skrevet 13. februar 2015 (endret) Jeg drar aldri på hjemmedater så tidlig i dateing fasen. Jeg synes det bare blir kleint og kan ofte ende opp i sex. Spesielt hvis man har fått litt alkohol i blodet Er jeg nervøs, så klarer jeg ikke å følge med på filmen i det hele tatt. Liker best når vi kan snakke sammen enn å måtte sitte å se på en film i 2 timer. Hva skal man gjøre etter filmen? Godt spørsmål. Da kan man fort ende opp i senga, men du skal ikke gjøre noe du ikke vil. Jeg synes du skal dra. Blir det for kleint, så kan du komme på en unnskyldning for at du må hjem. Heller det enn å sitte der stiv som en stokk og alt er bare kleint. Endret 13. februar 2015 av Savannah87 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #37 Skrevet 13. februar 2015 Dere må ikke ha sex selv om det er filmdate. Var på filmdate på 4 date og vi koste og kysset og sånt, men ikke noe mer. Var ikke noe stress det. Var veldig koselig å ligge i armkroken og vi ble veldig godt kjent Anonymous poster hash: 16e26...f21 1
oeas Skrevet 13. februar 2015 #38 Skrevet 13. februar 2015 Hei dere! Jeg skal på min 3. date med en flott mann jeg driver på med på valentines day. Problemet er vel egentlig at jeg har så sykt angst! Vi har ikke gjort annet enn å gi hverandre en klem tidligere, og på 1. og 2. date hadde vi en veldig casual og kort date på café/resturant, så føler liksom at det nå ligger i lufta å ha mer fysisk kontakt og bli mer intime(?!). Så da lurer jeg egentlig på et par ting. 1. Følger man egentlig med på filmen når man er på hjemmedate? Ser for meg at det kommer til å bli litt kleint og litt kjedelig kanskje om vi bare skal sitte i sofaen og se rett frem i 2,5 timer? (Vi skal se den nye Hobbiten). 2. Er det forventet at kvinnen skal ligge i mannens armer? Dette er i vært fall kleint, og ofte veldig ubehagelig for nakke/rygg. Men på den andre siden er det vel kjipt om man sitter i hver sin ende av sofaen? 3. Er det vanlig å ta med noe? Vi har enda ikke pratet om vi skal spise eller ikke, så jeg aner ikke om han har planlagt middag. 4. Når drar jeg hjem? Når filmen er ferdig? Rett før jeg kansellerer hele greia.. AAANGST..!!!! Han er forøvrig 28 år, og jeg 24. Anonymous poster hash: 37bcc...de9 Hvorfor ligger det i lufta at dere skal bli mer intime? Dere har jo bare vært ut på noen par dater? 3
Gjest mann20mb Skrevet 13. februar 2015 #39 Skrevet 13. februar 2015 Hvor gamle er folk? - Spør spesielt dere som drikker vin til filmen.
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #40 Skrevet 13. februar 2015 Hvorfor ligger det i lufta at dere skal bli mer intime? Dere har jo bare vært ut på noen par dater? Når man ser film hjemme ender man ofte med å sitte tettere enn vanlig, kanskje fordi begge vil slenge opp beina, mannen tilbyr armkroken e.l. Helt naturlig at det blir mer kroppskontakt da, men det trenger ikke bety at det skal bli sex Anonymous poster hash: 819e0...edc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå