AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #41 Skrevet 13. februar 2015 Hvor gamle er folk? - Spør spesielt dere som drikker vin til filmen. Er det bare gamle folk som drikker vin til film? Anonymous poster hash: a03b7...cbd 7
Savannah87 Skrevet 13. februar 2015 #42 Skrevet 13. februar 2015 Fortell oss hvordan daten gikk da ts
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #43 Skrevet 13. februar 2015 Hei dere! Jeg skal på min 3. date med en flott mann jeg driver på med på valentines day. Problemet er vel egentlig at jeg har så sykt angst! Vi har ikke gjort annet enn å gi hverandre en klem tidligere, og på 1. og 2. date hadde vi en veldig casual og kort date på café/resturant, så føler liksom at det nå ligger i lufta å ha mer fysisk kontakt og bli mer intime(?!). Så da lurer jeg egentlig på et par ting. 1. Følger man egentlig med på filmen når man er på hjemmedate? Ser for meg at det kommer til å bli litt kleint og litt kjedelig kanskje om vi bare skal sitte i sofaen og se rett frem i 2,5 timer? (Vi skal se den nye Hobbiten). Tenker at her er det naturlig om du havner i armkroken hans underveis i filmen og at det muligens blir kvelden hvor dere kysser hverandre for første gang og koser litt Hvis dere ikke engang har kysset hverandre så er det ikke unaturlig å droppe sex! Du finner fort ut av hva han vil, dersom han er veldig pågående så forteller du klart hvor grensene går. Ikke la deg presse inn i noe som du angrer på etterpå! ... Men trolig vil det bli litt uskyldig kyssing, klemming og kosing tenker jeg Romantisk og deilig! Som regel følger man litt med på filmen men like mye på hverandre dersom man har en god kjemi. 2. Er det forventet at kvinnen skal ligge i mannens armer? Dette er i vært fall kleint, og ofte veldig ubehagelig for nakke/rygg. Men på den andre siden er det vel kjipt om man sitter i hver sin ende av sofaen? For å være ærlig; jeg har ligget i fryktelig mange ubehagelige stillinger når jeg har vært forelska, fordi det har vært så veldig, veldig, veldig verdt det! Om du allerede nå bekymrer deg for en stiv nakke, er du virkelig så betatt og småforelska som du tror? 3. Er det vanlig å ta med noe? Vi har enda ikke pratet om vi skal spise eller ikke, så jeg aner ikke om han har planlagt middag. Vent til utpå lørdagsformiddagen, i tilfelle han sier fra til deg før det om hva han har tenkt. Hører du ikke noe så hadde jeg sendt ham en sms; "skal jeg være mett eller sulten når jeg kommer til deg? Og skal jeg ta med noe? :)" 4. Når drar jeg hjem? Når filmen er ferdig? Du drar hjem når det føles naturlig. Dersom magefølelsen din sier deg at han vil du skal dra, så drar du. Dersom magefølelsen din sier deg at du burde/vil dra så gjør du det. Blir stemningen klein sånn generelt, så dra. Det å dra hjem til noen er å entre en intimsone og kanskje finner dere ut av dere ikke er noe for hverandre likevel, da er det greit å dra etter filmen. Men dersom dere har god kjemi og holder på og småkliner i sofaen så er det jo ingen vits i å plutselig bli stiv og forsvinne ut av døra bare fordi filmen er ferdig. Rett før jeg kansellerer hele greia.. Ikke noe å ha angst for, det er jo utrulig spennende og deilig å date noen man er betatt av?? Skulle nesten ønske at jeg var ti år yngre og singel igjen :D (men bare nesten altså, hehe) Han er forøvrig 28 år, og jeg 24. Masse lykke til og OPPDATER!!! Anonymous poster hash: 37bcc...de9 Anonymous poster hash: 7703f...ddd 1
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2015 #44 Skrevet 13. februar 2015 Jeg fikk vondt av å lese alt dette så jeg har nesten lyst å kansellere filmdaten vår Ikke fordi jeg ikke liker han, men jeg er litt enig i at det er for tidlig å dra hjem å ha filmdate. Har tross alt bare møttes på kafé to ganger tidligere! Skal jeg heller spørre om vi kan finne på noe annet? Hvor teit blir ikke det da? Iiiik..!! (Og, jeg kommer aldri til å ha sex med han så tidlig ) Er ikke forelsket enda.. føler ikke jeg kjenner han godt nok. ts Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1
Blondepiken Skrevet 13. februar 2015 #45 Skrevet 13. februar 2015 Jeg fikk vondt av å lese alt dette så jeg har nesten lyst å kansellere filmdaten vår Ikke fordi jeg ikke liker han, men jeg er litt enig i at det er for tidlig å dra hjem å ha filmdate. Har tross alt bare møttes på kafé to ganger tidligere! Skal jeg heller spørre om vi kan finne på noe annet? Hvor teit blir ikke det da? Iiiik..!! (Og, jeg kommer aldri til å ha sex med han så tidlig ) Er ikke forelsket enda.. føler ikke jeg kjenner han godt nok. ts Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1 Veldig mange her inne skriver at film = sex, men jeg tror absolutt ikke det nødvendigvis må være slik. Jeg ville personlig mye heller vært hjemme på en valentinsdag enn ute hvor det GARANTERT er proppfullt av folk. Pluss når man er hjemme er det lettere å kjenne på om det er noe der eller ikke, syns i hvertfall jeg. Syns du skal gå på hjemmedaten og prøve å kose deg! Det er nettopp det som er problemet med å stille spørsmål på kvinneguiden, man ender opp med å være mer nervøs/redd enn man var i utgangspunktet. Lykke til og fortell oss hvordan det gikk etterpå! 3
Flibidy Flæbidy Skrevet 14. februar 2015 #46 Skrevet 14. februar 2015 Jeg ville gjort det klart tidlig på daten at du liker ham, men at du ikke er klar for sex. Ser for meg at det er bedre slik enn hvis du sier det når dere er i gang med forspillet. Da slipper kanskje en del av de tingene du er usikker på taket? 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #47 Skrevet 14. februar 2015 Jeg ville gjort det klart tidlig på daten at du liker ham, men at du ikke er klar for sex. Ser for meg at det er bedre slik enn hvis du sier det når dere er i gang med forspillet. Da slipper kanskje en del av de tingene du er usikker på taket? Jeg kommer til å holde meg i andre ende av sofaen så han skjønner vel tegningen da ts Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1
Flibidy Flæbidy Skrevet 14. februar 2015 #48 Skrevet 14. februar 2015 Jeg kommer til å holde meg i andre ende av sofaen så han skjønner vel tegningen da ts Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1 For så vidt, men det virker jo bare avvisende, syns du ikke? Det er jo koseligere hvis dere kan ligge inntil hverandre å bli fortrolig med hverandre fysisk, samtidig som du kan føle deg trygg på at du ikke utsettes for noe sexpress mot slutten av daten? 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #49 Skrevet 14. februar 2015 For så vidt, men det virker jo bare avvisende, syns du ikke? Det er jo koseligere hvis dere kan ligge inntil hverandre å bli fortrolig med hverandre fysisk, samtidig som du kan føle deg trygg på at du ikke utsettes for noe sexpress mot slutten av daten? Jo, kanskje. Men føler ikke jeg kjenner han så godt enda. Vil ikke at det skal være slik at jeg "må" ligge inntil han bare fordi vi skal se film sammen ts Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1
Inwe Skrevet 14. februar 2015 #50 Skrevet 14. februar 2015 Slutt å overtenk alt! Ta det som det kommer, somregel føles det meste naturlig. Og er det noe du ikke vil gjøre (uansett om det er kryssing, ligge i armkroken eller sex) så gjør du ikke det. 1
Flibidy Flæbidy Skrevet 14. februar 2015 #51 Skrevet 14. februar 2015 Jo, kanskje. Men føler ikke jeg kjenner han så godt enda. Vil ikke at det skal være slik at jeg "må" ligge inntil han bare fordi vi skal se film sammen ts Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1 Det forstår jeg. Det er viktig at du tar det i ditt tempo, men etter hvert blir det nok naturlig at det blir litt fysisk kontakt, og da er det synd om du må holde igjen fordi du er redd for at han skal prøve å få deg til sengs.
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #52 Skrevet 14. februar 2015 Det virker jo litt avvisende hvis du setter deg helt i den andre enden i sofaen. Du trenger ikke å ligge i armkroken hans, men kan vel sitte ved siden av han? Ikke klint oppi hverandre da. Anonymous poster hash: bc6b8...36b 1
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #53 Skrevet 14. februar 2015 Ha en fin kveld.Husk kondomer. Anonymous poster hash: 0bfc2...43c
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #54 Skrevet 14. februar 2015 Wish me good luck wæææh..!! ts Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1
Flibidy Flæbidy Skrevet 14. februar 2015 #55 Skrevet 14. februar 2015 Wish me good luck wæææh..!! ts Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1 http://brwacademy.com/wp-content/uploads/2014/11/may-the-force-be-with-you.jpg
AnonymBruker Skrevet 14. februar 2015 #56 Skrevet 14. februar 2015 Da var det overstått!! Herregud så nervøs jeg var! Kom til han. Gav hverandre en klem. Jeg satte meg ned i sofaen, og så kom han etter å satte seg ved siden av. Vi pratet litt om løst og fast før vi la oss til rette i sofaen. Han la seg inntil meg og lå å kilte på armen min mens vi så film. Kan vel trygt si at jeg lå der stiv som en stokk! følte det var sykt kleint.. Når vi hadde sett ca. halve filmen så sier han plutselig "du.. skal vi bare slå den av eller? Varer så sykt lenge". Jeg svarte noe ala. "eehmm. ja, samme for meg". Det endte med at vi slo av filmen å satt og prata en times tid før jeg reiste meg og sa jeg måtte gå. Vet egentlig ikke hva jeg tenker jeg... Jeg liker han, men det føltes liksom ikke naturlig å ligge å kose med han. Han er veldig tiltrekkende og kjekk, så jeg aner ikke hva som er galt med meg. Kanskje jeg bare trenger litt mer tid på meg. Han syntes sikkert at jeg var dødskjip Fikk en nattamelding nettopp da, så han liker meg vel fortsatt. ts Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1 3
Gjest HarryDotter Skrevet 15. februar 2015 #57 Skrevet 15. februar 2015 Lurer fælt på hva som går igjennom hodet til denne mannen nå jeg...prøver å sette meg inn i hvordan han følte det. Ikke enkelt dette med dating nei... Jeg kunne personlig aldri gått på date med noen uten at lysten og tiltrekningen, både fysisk og psykisk er tilstede fra tidlig tidspunkt. Hvorfor dra på date når man går å gruer seg??? Skjønner jo godt at man kan være spent på hvordan kvelden blir, men dersom tanken på armkroken hans er så frastøtende som enkelte gir uttrykk for her, da ville jeg latt daten være. 2
Charmander Skrevet 15. februar 2015 #58 Skrevet 15. februar 2015 (endret) Det ligger jo sex i lufta her da. En god grunn til at jeg personlig ikke går på hjemmedate på 3dje date. Han vil helt sikkert prøve seg iløpet av kvelden hvis ikke så er jo det bare positivt. Jeg hadde forventet mer fra en 28 åring på valentines... Filmen dere skal se har jo ikke kommet ut på dvd ennå så dere skal se piratfilm også.. (lukter billigst lang vei her)... LOL! Når går du på hjemmedate a? Aldri? Det som er galt for TS er at mannen ikke får kvinnen til å slappe av i sitt nærvær. Det er jo ikke TS det er noe galt med. Endret 15. februar 2015 av Charmander
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #59 Skrevet 15. februar 2015 Lurer fælt på hva som går igjennom hodet til denne mannen nå jeg...prøver å sette meg inn i hvordan han følte det. Ikke enkelt dette med dating nei... Jeg kunne personlig aldri gått på date med noen uten at lysten og tiltrekningen, både fysisk og psykisk er tilstede fra tidlig tidspunkt. Hvorfor dra på date når man går å gruer seg??? Skjønner jo godt at man kan være spent på hvordan kvelden blir, men dersom tanken på armkroken hans er så frastøtende som enkelte gir uttrykk for her, da ville jeg latt daten være. Det er jo helt normalt å være nervøs før date Anonymous poster hash: bea88...84b
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2015 #60 Skrevet 15. februar 2015 Det er jo helt normalt å være nervøs før date Anonymous poster hash: bea88...84b Tror ikke HD mente at det er unormalt å være nervøs. Jeg er enig med HD at dersom man gruer seg til å gå på date så er det kanskje ikke rette personen eller rette stedet å gå på date. Anonymous poster hash: a5b4a...cb4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå