Gå til innhold

Filmdate hos han.. ANGST!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg skal på min 3. date med en flott mann jeg driver på med på valentines day. Problemet er vel egentlig at jeg har så sykt angst! Vi har ikke gjort annet enn å gi hverandre en klem tidligere, og på 1. og 2. date hadde vi en veldig casual og kort date på café/resturant, så føler liksom at det nå ligger i lufta å ha mer fysisk kontakt og bli mer intime(?!).

Så da lurer jeg egentlig på et par ting.

1. Følger man egentlig med på filmen når man er på hjemmedate? Ser for meg at det kommer til å bli litt kleint og litt kjedelig kanskje om vi bare skal sitte i sofaen og se rett frem i 2,5 timer? (Vi skal se den nye Hobbiten).

2. Er det forventet at kvinnen skal ligge i mannens armer? Dette er i vært fall kleint, og ofte veldig ubehagelig for nakke/rygg. Men på den andre siden er det vel kjipt om man sitter i hver sin ende av sofaen?

3. Er det vanlig å ta med noe? Vi har enda ikke pratet om vi skal spise eller ikke, så jeg aner ikke om han har planlagt middag.

4. Når drar jeg hjem? Når filmen er ferdig?

Rett før jeg kansellerer hele greia.. :rodme:

AAANGST..!!!! :grine::bond:
Han er forøvrig 28 år, og jeg 24.

Anonymous poster hash: 37bcc...de9
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det ligger jo sex i lufta her da. En god grunn til at jeg personlig ikke går på hjemmedate på 3dje date. Han vil helt sikkert prøve seg iløpet av kvelden hvis ikke så er jo det bare positivt.

Jeg hadde forventet mer fra en 28 åring på valentines... Filmen dere skal se har jo ikke kommet ut på dvd ennå så dere skal se piratfilm også.. (lukter billigst lang vei her)...

Endret av majagirl
  • Liker 3
Skrevet

Det ligger jo sex i lufta her da. En god grunn til at jeg personlig ikke går på hjemmedate på 3dje date. Han vil helt sikkert prøve seg iløpet av kvelden hvis ikke så er jo det bare positivt.

Jeg hadde forventet mer fra en 28 åring på valentines... Filmen dere skal se har jo ikke kommet ut på dvd ennå så dere skal se piratfilm også.. (lukter billigst lang vei her)...

Du bruker ikke penger på film når den blir skrudd av 20 min inn i filmen, Da ligger du å suger meg stiv så jeg kan få staket deg opp. :)

Anonymous poster hash: 2363d...653

• Liker 5
Skrevet

Så en date må koste mye for at den skal være bra nok..?

Anonymous poster hash: ce3ec...8e3

• Liker 20
Skrevet

Third date = third base. Dvs sex. Kanskje han har lært det på The Big Bang Theory :fnise:

Jeg synes du skal roe det helt ned og bare ta det med ro. Ingen tvinger deg til noe som helst, og daten forløper som normalt og så får du se hva stemningen tilsier. Er det ubehagelig, så avslutter du etter filmen. Er stemningen god, så blir du og kanskje dere kysser litt.

Er nervøsiteten din alt for ille i forkant av daten, får du sende han en tekstmelding og si at du er usikker på om det er en god ide fordi du er redd han forventer "noe mer". Skriv at du ikke er klar for det (ennå), og spør rett ut om det er greit (å vente). Noe verre enn det er det ikke. Han er sikkert like usikker som deg:-)

Det er ikke noen big deal å være ærlig,mener jeg. Bare si det som det er, og det ordner seg, skal du se.

Anonymous poster hash: 612b9...d7c
  • Liker 1
Skrevet

Er vel forskjell på å koste ingenting og mye? Hadde ikke forventet byens beste restaurant så tidlig men et hyggelig tapas sted og en flaske vin på en valentines lørdag hadde jeg forventet.

Skrevet

Er vel forskjell på å koste ingenting og mye? Hadde ikke forventet byens beste restaurant så tidlig men et hyggelig tapas sted og en flaske vin på en valentines lørdag hadde jeg forventet.

Ok. men det er deg:)

Andre folk er fornøyde med en filmkveld hjemme.

• Liker 12
Skrevet

Her ligger det utveksling av kroppsvæsker i lufta. Ta med kondom!

Anonymous poster hash: e4609...dc4
Skrevet

Er det noen som vet hva Valentines egentlig kommer fra? Og hvor lite det egentlig betyr (bortsett fra de som tjener seg fett på kort og sjokolade industrien)?

En romersk tradisjon blir kommerialisert om til en tradisjon hvor man må kjøpe, kjøpe, kjøpe.

Minner meg "litt" om en annen tradisjon vi hadde et par måneder siden...

Anonymous poster hash: 715b1...3d3

• Liker 1
Skrevet

Gjør det som faller seg naturlig, enkelt og greit. Det er ingen ting du må, og det er ikke noe vits i å gjøre ting mer komplisert enn det det er.

Sitt i armkroken om det føles rett, dra hjem når det passer eller overnatt om det er det som skjer.

Du kan jo ta med litt vin/øl og noe snacks?

Lykke til med date! :)

• Liker 4
Skrevet

Ok. men det er deg:)

Andre folk er fornøyde med en filmkveld hjemme.

Hva er egentlig grunnen til at en 28 åring som jeg antar er i jobb ikke skal invitere en jente han dater med ut på byen på valentines?

Jeg tenker med en gang at han dater 5 andre jenter også og ikke har råd til å ta henne med ut.

Skrevet

Personlig foretrekker jeg sex på første date.

• Liker 1
Skrevet

Slapp helt av! Ta alt som det kommer, ikke tenk så mye på hver detalj. Han kan ikke tvinge deg til noe du ikke vil. Jeg var helt lik deg før, men det er lov til å si nei. Kos deg heller i hans selskap!

Skrevet

Husk kondomer og glidemiddel!

Trenger ikke ha analsex med en gang.

Lykke til!

Anonymous poster hash: a252f...575
  • Liker 2
Skrevet

Det kommer an på da. Da jeg først møtte min nåværende kjæreste reiste vi som regel hjem til han, men vi hadde ikke sex på tredje møte.

1.For oss handlet det mer om at vi begge er introverte og liker å sitte inne og se anime, tvserie eller spille. Så, ja, vi fulgte med. Dvs jeg var kjempenervøs så jeg klarte ikke følge med helt 100%.

2. Vi begynte med å sitte ved siden av hverandre. Hvor mye kroppskontakt som kommer etter det (mer klemming, sitte nærmere osv) utvikler seg gradvis. For noen skjer det raskere, mens andre bruker mer tid. Sett deg ved siden av han, så har dere et bra utgangspunkt.

3. Dersom du er veldig usikker kan du sende en melding og spørre om mat. Ente om dere skal spise noe der eller du skal spise før du kommer. Eller du kan også spør han om dere skal møtes ute på en restaurant. Jeg pleide ikke ta med noe de første gangene. Jeg viste ikke om han drakk vin. Så var han veganer, så jeg var litt usikker på hva jeg kunne ta med.

4. Hehe, kommer helt an på dere to.

Anonymous poster hash: dd975...b77
  • Liker 2
Skrevet

WTF dude. Dette er sykt, men herregud som jeg lo. :fnise:

Skrevet

1. Følger man egentlig med på filmen når man er på hjemmedate? Ser for meg at det kommer til å bli litt kleint og litt kjedelig kanskje om vi bare skal sitte i sofaen og se rett frem i 2,5 timer? (Vi skal se den nye Hobbiten)

Det er vel ikke akkurat noe man kan bestemme seg for på forhånd. Hvis begge er interessert i filmen og litt sjenerte og nervøse ser jeg for meg at man følger med. Tredje daten med kjæresten min var også film hjemme hos han. Jeg syns filmen var kjedelig, og syns han var veldig spennede, så vi fulgte ikke så veldig med ;)

2. Er det forventet at kvinnen skal ligge i mannens armer? Dette er i vært fall kleint, og ofte veldig ubehagelig for nakke/rygg. Men på den andre siden er det vel kjipt om man sitter i hver sin ende av sofaen?

Her er vel det mest normale å føle litt på hva den andre ønsker.. Er stemningen god og man liker hverandre kommer en gjerne tettere og tettere etter hvert? Er det kleint, er det nok ikke rett, er mitt motto :P Men føles det rett, så blir det heller ikke kleint. Og det er helt lov å flytte på seg før man stivner helt.

3. Er det vanlig å ta med noe? Vi har enda ikke pratet om vi skal spise eller ikke, så jeg aner ikke om han har planlagt middag.

Prøver å huske tilbake på om jeg hadde med noe på hjemmedaten... Ja! Jeg foreslo å kjøpe med noe mat på veien, men han sa han skulle fikse pizza. Da får du også avklart om det blir servering. Husker han hadde med en is til dessert neste gang, da vi var hos meg :)

4. Når drar jeg hjem? Når filmen er ferdig?

DETTE er kinkig :P Jeg er ekstremt dårlig på å kjenne min besøkelsestid når jeg har det fint, så jeg sa det på forhånd. haha! Vi avtalte pr sms hvor vi skulle være. Da sa jeg at vi kanskje burde være hos meg, ellers kunne han risikere at jeg aldri dro hjem ;) Han tok utfordringen og jeg dro til han. Det endte som forventet med at jeg ikke dro hjem. Det må sies at han opprinnelig var en ons, så tredje date var fjerde møte og andre gang vi hadde sex. Så den barrieren var på en måte brutt for oss. Selv om det var EKSTREMT nervepirrende å skulle gjøre det edru med en du bare kjenner godt nok til å vite at du holder på å bli alvorlig betatt..

Rett før jeg kansellerer hele greia.. :rodme:

Ikke kanseller :) Vi har vært sammen i 1,5 år nå, så det lønte seg å dra for min del :)

Anonymous poster hash: 182a7...64d
  • Liker 2
Gjest mann20mb
Skrevet

Har hatt med meg jenter hjem for å se film, men ender opp med å gjøre alt annet. Filmen går som vanlig i bakgrunnen hvis den i det hele tatt blir satt på, for hvem er så interessert i å se film? Jenta kommer jo til deg og ser hva du har. Er hun interessert så spør hun om ting. Ser hun bilder så vil ho se og spørre og hvis hun ser at jeg har monopol/katt etc. så kanskje vi begynner å spille eller kose med katt og snakke om dette. Alltid lurt å ha musikk på pc/anlegg etc. da det kan bli kleint med stillhet. Også begynner det igjen med å snakke om musikk! Easy, bare dere er noe interessert i hverandre. Ender opp som regel på slutten av kvelden med "oj, det ble visst ikke tid til film og vi får se den en annen kveld." boom, film date igjen. :) Hvis dette klaffet!

Skrevet

Må si jeg også hadde vært litt skuffet om 3. Date ble en filmdate på selve valentinsdag, virker litt hast med å komme i køys. Uten at det betyr det ene eller det andre.

Ville hvert mest bekymret for hvordan denne typen skulle klare å holde romantiken i forholdet veldig lenge.

1: vanlig at prat tar over for filmen, men allt etter personligheten deres det.

2: ber selv dama komme å sette seg i sofa hjørne eller lignende om hun ikke gjør det selv, å da sier det seg jo selv hva som skjer.

3: ta med noe, favoritt godteri, vin eller annet.

4: regner med at dama sover over. bedre om du ikke har sex og drar hjem sent. Da viser du at du ville være der så lenge du orket, men ikke går til sengs sånn utenvidere.

Anonymous poster hash: d0dbe...c73

Skrevet

Hahahahah, er det mulig? Dere er jo verre enn meg! :fnise: Jeg tror absolutt ikke at han tenker på å få seg sex den kvelden. Er det ikke normalt å ha filmdate da? Hva skal man ellers finne på en februars dag? Kino er jo enda mer kjipt, for da får vi jo ikke pratet.

Jeg ble bare enda mer nervøs nå :fnise:

ts

Anonymous poster hash: 6c3ac...7c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...